Forum: Idei si sugestii Vacation mode !! si bifare activ-inactiv
- arabela
E nevoie de o optiune de "vacanta" in care pot sa setez magazinul ca fiind indisponibil momentan.
10.01.2010, 23:25:29
Si o optiune de a dezactiva produsele doar prin bifarea unei casute in dreptul fiecarui produs.
Daca merg la un targ altfel risc sa se vanda produsele si pe site si la targ in acelasi timp.
Momentan e prea complicat sa modific stocul la fiecare produs asa ca imi asum riscul si sper sa nu se vanda acelasi produs in ambele locuri, dar nu e ok per ansamblu. Eu cred ca e necesara o modalitate mai simpla de dezactivare a produselor, si nu actuala varianta in care trebuie sa salvez de doua ori pentru modificarea unui singur produs. - CinnamonCloves
Aham, eu am cerut modul de vacanta inca de cand s-a introdus taxa pe magazin.
10.01.2010, 23:36:20
In lunile de sesiune chiar nu mai am timp sa fac nimic pe Breslo si sincer, nu prea e fun sa platesc taxa in timpul acela...
Deci subscriu! Si referitor la editarea produsului: nu prea mai merg eu la targuri, dar adevarul e ca salvatul acela de 2 ori doar ca sa modifici un detaliu al produsului e obositoooor... :P - Casacucadouri
pana (si daca ) se va implementa aceasta dorinta, propun sa folosim bannere special create pentru aceasta ocazie, pentru a anunta "vacanta temporara"- macar clientii sa se simta tratati cu respect pana revenim din pauza :)
11.01.2010, 00:10:59 - arabela
Si ce faci daca duci vreo 50 de produse din magazin la un targ de o zi ?
11.01.2010, 10:16:50 - BohemianSin
@Cinnamon, foarte corecta chestia cu inactivarea optionala a magazinului dar cred ca poate fi rezolvata prin neplata :)))) Si chiar de pleci in vacanta o saptamana, e cam inutil...ar tb sa devina taxa Breslo o taxa pe zi/saptamana sau pe produs!Or taxa pe produs nu prea e avantajoasa pt. noi vanzatorii...adica pt. unii poate, pentru altii nu prea, desi e corecta in felul ei!
11.01.2010, 12:37:40
So, e f adevarat ca poti vinde multe produse la un targ si, daca primesti o comanda simultan pe Breslo e jenant sa spui clientului ca stiti...l-am vandut, dezamagirea nu prea ii va mai da curaj sa te viziteze(cu exceptia fanilor declarati-cumparatori fideli)!
Ar fi o optiune fffff utila....sa ai numai o casuta in care sa bifezi cele doua 9desi mi-ati lipsi toate pt. ca va urmaresc frecvent :-j:D) - elenagheara
Sustin si eu propunerea Arabelei .
11.01.2010, 13:20:15
Ma confrunt cu aceasta problema foarte des .
Adevarul este ca nu prea da bine la clienti sa le tot cer scuze ca produsele comandate pe breslo nu mai sunt disponibile pe stoc pentru ca tocmai le-am vandut la un targ .
Am incercat si cu banerul sa anunt ca magazinul este inchis in perioada X dar degeaba - comenzile tot au venit .
Cand ai multe produse e foarte enervant sa stai sa modifici stocul pentru fiecare produs inainte sa pleci la un targ si cand te intorci sa o iei de la capat .
Momentan ma bazez doar pe bunavointa clientelor de a ma intelege in momentul in care le explic situatia desi nu imi place situatia asta deoarece imi pierd din credibilitate .
Sper totusi ca pe viitor sa se gaseasca solutia potrivita pentru aceasta problema . - CinnamonCloves
@ Bohemian: Nu, prin neplata merge doar daca intamplator sesiunea mea tocmai incepe cand imi expira taxa de magazin. Adica eu platesc mereu pe 3 luni cel putin, ca e mai comod. Si de cateva ori, luna cu sesiunea a fost undeva la mijloc...intelegi tu ce vreau sa zic. Nu vreau sa "scap" de taxa doarpt o sapt., vreau asta doar daca stau o luna pe tusa.
11.01.2010, 13:48:08
Dar nevermind, modul de vacanta ar fi util chiar daca nu mi se scade din taxa. Macar asa nu ar trebui sa trimit mailuri dezamagitoare cum ca momentan nu sunt disponibila si comenzile vor fi procesate peste 3 saptamani.
Stiti, pe e asa un banner mare verde pe care il poti afisa in magazin..poate asa ceva ar fi util si pentru a anunta mai vizibil modul de vacanta, si pentru a face reclama la promotii si oferte (vezi celalalt topic). - orangepunctgreen
Si se mai aplica modul de vacanta cand nu putem raspunde din motive de lipsa din oras/tara. Cred ca daca cineva face comanda si i se spune ca nu mai produsul mai e cum e, dar daca nici nu primeste nimic si tot asteapta...
11.01.2010, 21:44:39 - arabela
Nu se mai aude nimic de modul de vacanta? E in lucru sau speram degeaba ?
14.07.2010, 15:44:18
Chiar mi se pare o optiune foarte importanta. - tzuki333
da, si eu zic ca ar fi...am lasat mesaj in magazin ca plec in vacanta, insa unii poate nu citesc si e aiurea sa ma trezesc cu vreo comanda...
14.07.2010, 17:59:30 - arabela
Eu parca de fiecare data cand plec in vacanta ma trezesc cu vreo comanda, chiar daca schimb banner-ul. Si chiar daca clientii sunt intelegatori eu tot ma simt aiurea. Nu imi place deloc sa stiu ca cineva asteapta mai mult de o saptamana pana sa trimit eu coletul.
15.07.2010, 09:51:54 - beadshop
Mi-a venit si mie randul la vacanta :) Am scris in descrierea magazinului dar tot nu mi se pare suficient pt ca nu toata lumea are rabdarea de a citi descrieri, politici etc Ar fi foarte util daca s-ar gasi o solutie prin care persoanele care fac comenzi pe perioada cat magazinul este inchis sa fie anuntate printr-un mesaj automat despre perioada de vacanta.
21.07.2010, 08:08:33 - AnitaDamacus
Se mai aude ceva?
14.04.2011, 17:35:57 - arabela
Noutati ? Eu tot mai sper sa se implementeze o modalitate in care sa se anunte clientii diret cand cumpara ca suntem in vacanta, sau sa dezactivam magazinul macar.
22.10.2011, 22:55:39