Forum: Locuri & Evenimente Targul de Craciun de la Sala Dalles

  • melanialupu
    melanialupu

    E cineva care a mai fost la targul de la Dalles? Voiam sa intreb aici inainte sa incerc sa-i contactez pe cei care il organizeaza. As fi vrut sa stiu daca ar fi fost cineva cu care sa impart un stand, cam cat a fost taxa anul trecut, cam cate zile au fost de expunere... Eu am PFA, si casa de marcat, deci nu cred ca ar fi vreo problema legat de asta din partea mea.

    Va multumesc mult.

    07.10.2010, 16:42:55
  • alinapanait
    alinapanait

    si eu vroiam sa deschid subiectul asta pe forum, insa ma gandeam ca poate e prea devreme :P
    nu stiu cum functioneaza treaba, si rog pe cei care au mai fost, sau au auzit de la altii pe la targuri sa ne spuna si noua informatiile de baza.

    cu toate ca de obicei evit "bazarurile " si sunt mai mult genul care prefera sa participe la targurile din ceainarii , si curti ascunse, cu riscul de a avea mai putini vizitatori , anul asta ma intereseaza subiectul "Sala Dalles" , si as vrea foarte mult sa impart un stand cu cineva, pentru ca am foarte multe idei care se preteaza perioadei, si nu as vrea sa le las de izbanda pentru ca nu am unde sa le expun :)

    07.10.2010, 22:21:24
  • Muza
    Muza

    Buna ,

    anuntati-ma si pe mine dc stii ceva detalii...multumesc !

    09.10.2010, 23:06:54
  • serebe
    serebe

    si eu as vrea sa particip dar din cate am auzit este chiria foarte mare iar anul trecut a fost dezastru ...

    11.10.2010, 07:35:04
  • fabricadefluturi
    fabricadefluturi

    ce inseamna dezastru? nu au fost vanzari? recunosc ca anul trecut nu am putut ajunge pe la Dalles dar mi se pare ca mereu sunt vizitatori multi. si eu as vrea sa ma inscriu pt Dalles. Credeti ca putem face o echipa?

    11.10.2010, 09:24:26
  • simona87
    simona87

    Si eu as fi interesata sa particip..si cred ca ar fi mai convenabil sa se imparta standul intre mai multi participanti.taxa de participare cu siguranta este mare si cu cati suntem mai multi cu atat mai bine:)

    11.10.2010, 10:26:21
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    In functie de cand exact se desfasoara m-ar interesa si pe mine :)
    Deci, cat e chiria?

    11.10.2010, 12:57:09
  • nastureicolorati
    nastureicolorati

    Anii trecuti incepea la sfarsitul lunii noiembrie si tinea pana pe 24 decembrie.(deci aproape o luna de zile).
    Din auzite....costurile pentru un stand de 3*3 m depaseau 1000 euro.
    Acum 2 saptamani am trimis un mail organizatorilor ,insa deocamdata nu am primit nici un raspuns.
    Daca voi primi un raspuns(ma indoiesc ca va fi asa) voi posta concluziile aici:D

    11.10.2010, 13:05:08
  • tonycat
    tonycat

    Anul trecut a inceput de Sf. Andrei si a tinut pana pe 23 sau 24 decembrie.
    Zice netu'. Netu' nu da mai multe informatii, din pacate.Si din cate imi aduc aminte nu toate spatiile de expunere erau de 3*3.Daca ati fost in vizita pe acolo trebuie sa va amintiti. Am vazut si mai mici.Cel mai bine e sa mergeti sa intrebati.

    11.10.2010, 13:17:12
  • zuzulicea
    zuzulicea

    Da, si eu sunt tentata de acest targ, cred ca trebuie sa impartim cel putin 4 fete standul ca sa iasa un pret rezonabil. Astept cu nerabdare mai multe detalii.

    11.10.2010, 20:54:36
  • lycurycy18
    lycurycy18

    eu din cate stiu despre acest targ trebuie sa aveti in primul rand firma sau PFA, nu accepta altfel. iar inscrierile au inceput deja, daca nu s-au si terminat

    11.10.2010, 21:05:51
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Eu am PFA de germania, asa ca no prob there :)
    Poate ar trebui sa facem un stand Breslo amestecat cu cat mai multi expozanti, ca eu nu cred ca umplem 3 x 3 m nici daca impartim la 4. 9mp, asta e aproape cat camera mea!! :))

    11.10.2010, 21:10:40
  • nastureicolorati
    nastureicolorati

    Am primit mail de la organizatori:"Costul este 220eur taxa de participare si 285euro chirie stand", suprafata 1.5 m la etaj, pentru toata perioada.
    Asta ar insemna ca mai sunt locuri, pentru cei ce -si permit taxa.Eu una, nu mi-o permit......

    13.10.2010, 17:18:15
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Adica in total 505 euro, nu?
    Eu as fi dispusa sa dau cam 50-60 de euro dar nu cred ca ne putem grupa la doar 1,5 mp.
    Daca ne adunam 10 oameni si dam fiecare 50 euro, ne revine la fiecare 10% din spatiu adica 15 cm. :(( Pacat, chiar asi fi vrut sa merg, speram ca standul sa fie 3 x 3m.

    13.10.2010, 17:43:54
  • choice4all
    choice4all

    La varianta de a imparti perioada, nu spatiul, nu v-ati gandit?! Adica ceva de genul doi intr-o zi alti doi in alta zi..... Zic si eu...

    13.10.2010, 19:05:40
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Ba m-am gandit, dar ar fi extrem de unfair fiindca e clar ca fluxul de vizitatori variaza de la o zi la alta. In weekend e mereu mai multa lume si la fel va fi din ce in ce mai multa lume pe masura ce se apropie Craciunul, pana la un punct, cand va fi prea aproape de Craciun si fluxul va scadea iarasi. :(

    13.10.2010, 21:04:38
  • nastureicolorati
    nastureicolorati

    Referitor la ideea de a ne grupa:mi s-a cerut mail cu "monstre" ale produselor realizate de mine.
    Unele au fost acceptate , altele nu.Ceea ce avea strict legatura cu perioda Craciunului, si anume decoratiunile au fost aprobate spre expunere/vanzare, accesoriile nu au fost aprobate.Aceasta era conditia de particpare.
    Specific ca toate produsele trimise organizatorilor sunt in totalitate lucrate manual.
    Deci....

    13.10.2010, 22:05:05
  • ebonyvintage
    ebonyvintage

    Hey, eu am participat la un targ la Sala Dalles, cu ocazia sarbatorilor de Pasti. Din ce am auzit eu, foarte multi abia si-au scos taxa de participare. Era si o "taraba" cu "bijuterii chinezesti", cu margele colorate de toate felutile si cu genti lucioase...si nu cred ca avea legatura cu sarbatoarea in sine...Sunt multe persoane care se duc la targurile organizate aici anual, asa ca probabil au prioritate (ma gandesc). Standurile nu au fost ocupate in toalitate, cele de la parter, in spate, erau libere...cateva standuri cu bijuterii din aur si argint, standul delicios cu prajiturele siciliene (parca), cativa cu ciocolatele si alte minunatii dulci sub foarma de iepurasi, oua, etc, standul cu jucarii si alte obiecte al casei retro si oua pictate manual. Eu pot spuen ca am vandut bine spre foarte bine, a fost mai dificil pt ca faceam naveta si eram obosita pt ca seara lucram ca sa am ce vinde a doau zi (nu va imaginati ca vindeam 1000 de perechi de cercei pe zi, insa nu fusesem pregatita pt acest targ). cel mai mult mi-a placut atmosfera, mirosea foarte bine, a ciocolata, ceaiuri aromate. era o atmosfera de sarbatoare...destul de multi vizitatori, insa nu toti erau interesanti sa cumpere ceva, ci doar se multumeau sa priveasca, poate si pt ca mai multe cadouri se fac de Craciun decat de Pasti (zic eu !)...acum, fiecare isi ia singur deciziile,insa faptul ca participi la targul la sala dalles nu iti garanteaza ca o sa si vinzi, insa acest lucru e valabil pt fiecare targ, in orice locatie...oricum, 50-60 de euro/ persoana, cum a calculat scorti, nu mi s epare deloc mult, insa trebuie luat in calcul si faptul ca ar veni 1,5 mp impartit la 10 persoane...adica 15 cm patrati ?!

    13.10.2010, 22:36:43
  • punctG
    punctG

    S-ar putea sa gresesc dar mie imi dau calculele astfel :D, 1,5m(150cm)X1,5m(150cm)=22500cmp/10=2250cmp :))

    13.10.2010, 23:53:03
  • nastureicolorati
    nastureicolorati

    In atasamentul pe care l-am primit de la Sala Dalles standul avea L=1 m, l=0.5 m=>1.5 m patrati

    14.10.2010, 10:57:35
  • melanialupu
    melanialupu

    Daca lungimea e 1 m si latimea 0,5 m (asta as spera ca e adancimea), sunt doar 0,5 mp. E foarte foarte mic. Nu prea ai loc nici sa pui un scaun. E doar loc de un panou. E ciudat ca trebuie sa inchiriezi si un stand pentru atata spatiu. Eu le-am scris mai demult, dar mie nu mi-au raspuns. Poate daca s-ar putea fara acea chirie de stand... Dar totusi... Nici nu stiu ce sa zic.

    14.10.2010, 11:25:37
  • nastureicolorati
    nastureicolorati

    Imi cer scuze ca v-am indus in eroare.Am reverificat mailul.Suprafata este de 1.5 m liniari, nu patrati.Asa cum am spus L=1m, l=0.5m.

    14.10.2010, 13:33:55
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Huh? Sunt putin nedumerita. 1,5 metri liniari (plus acei 0,5m adancime) este cam standardul la targurile de handmade obisnuite, ca sa ai loc de o masa/sevalet si un scaun in spate.

    Eu tin minte clar ca la Dalles standurile erau ca un fel de "camere" in care puteai sa intri, sa expui pe toti cei 3 peretii, Catwork aveau chiar si cabina de proba...aratau mai degraba a 3 x 3 m.
    Oare s-au ocupat toate standurile mai mari? Dar chiar si asa, nu imi amintesc sa fi vazut in anii trecuti apropae niciun stand de dimensiunile 1,5 X 0,5 (cu exceptia standului Tricksbox, care intr-adevar asa era).

    Ebony, la voi cum a fost, tot asa un stand mic sau mai degraba o "camera"?

    14.10.2010, 13:55:43
  • ebonyvintage
    ebonyvintage

    ^ ca niste "camere" mi s-au parut si mie, cu 3 pereti de expunere.dar mai erau unel spatii mici, mici de tot, cam de dimensiunile precizate de nastureicolorati

    14.10.2010, 14:03:08
  • nastureicolorati
    nastureicolorati

    ce sa spun?!? eu asa am primit mailul:"Spatiul oferit este de 1,5m la etaj, conform atasament.
    Costul este 220eur taxa de participare si 285euro chirie stand"
    In atasament intradevar spatiul este la etaj pe un coltisor:D Probabil spatiile mari s-au dat,sau probabil si-au dat seama ca nu are rost sa imi spuna cat costa un spatiu mare:))Sau poate ca spatiile mari sunt pentru firmele mari....nu stiu ce sa zic.

    14.10.2010, 14:10:21
  • Muza
    Muza

    Pana la urma ..participa cineva ...la dales ?

    14.10.2010, 22:49:42
  • 4handmade
    4handmade

    Anul acesta are cineva vesti? :)

    26.10.2012, 22:24:28
  • simonellis30
    simonellis30

    S-a inscris careva la targ si vrea sa imparta taxa??poate dati un semn...daca are cineva pfa si casa de marcat, mai este un targ f interesant organizat de accente noi in cadrul mallurilor din Buc.Detalii nu am intrucat neavand acte legale nu imi trimit detalii.Daca dori sa colaboram ma puteti contacta la mail si mess [email protected] bine

    20.11.2012, 08:09:39