Forum: Idei si sugestii Sugestii pentru Black Friday 2014
- Breslo
Asteptam mai jos raspunsurile voastre la urmatoarele 3 intrebari:
05.12.2013, 10:25:55
1. Vreti sa mai facem Black Friday pe Breslo in 2014?
2. Partea Breslo - cum ar trebui organizat Black Friday ca sa ii faca pe vizitatori sa cumpere mai mult?
3. Partea fiecarui magazin - cum ar trebui sa se pregateasca fiecare magazin de Black Friday, pentru a vinde mai mult?
Dorim ca acest topic chiar sa aiba un rost, deci va rugam pastrati un ton constructiv si la obiect. - FIMARC
1.Eu vreau Black Friday si in 2014.
05.12.2013, 10:47:42
2.Anul acesta m-a deranjat cea de a2a interfata,cea cu Black Friday,din cauza careaia cred ca s-a ingraunat si traficul pe site.Mie nu mi-a placut nici ca aspect nici ca eficienta.Ca idee cred ca ar fi mai ok sa se foloseasca spatiul unde apar produsele din galerii pentru a rula cam 3-4 min./pagina avatarul magazinelor care participa la eveniment,rulajul de produse mi se pare cam mult si ingreuneaza traficul.
3.Parerea mea este ca vinzarile tin de fiecare in parte,de ce produse vinde,de prezentare,de relatia cu cumparatorii,de reclama pe care si-o face,de dispozitia cumparatorilor,etc...sunt zeci de factori care te fac sa ai vanzare sau nu,este o chestie subiectiva,influentata de momentul in care se intampla. - NicoleCeaMov
1. Da, sa fie si in 2014.
05.12.2013, 11:46:35
2. Reducerile sa fie primar prezentate, respectiv organizarea din 2012 mi s-a parut mai buna fata de cea din 2013. Magazinele sa fie aranjate in functie de reducerea oferita in ordine descrescatoare, iar pentru magazinele care au reduceri diferite sa fie incadrate la reducerile preponderente (daca un magazin are 10 produse cu 30% si 2 cu 50% sa fie incadrat la 30%). Sa se afiseze reducerea intr-un magazin, ca sa nu mai calculeze clientii (in cazul in care nu este scrisa reducerea pe undeva prin detaliile magazinului). Publicitate pe facebook, articole reviste online din domeniu sau nu.
3.Descriere detaliata, poze bune, reclama reclama reclama prin toate mediile, amabilitate, diversitate si noroc. - blanitza
1. Este o buna oportunitate Black Friday pentru toate magazinele angajate in acest eveniment, eu anul trecut nu am participat, insa anul acesta am venit, si a fost buna actiunea. Sunt de acord sa reluam procesul si in 2014, insa mai bine organizat.
05.12.2013, 15:20:18
2. Propun ca echipa Breslo sa aseze o pagina de publicitate numai pentru magazinele care se inscriu la Black Friday, unde sa ruleze avatarurile magazinelor respective, sau lista lor sa fie LA VEDERE, asa cum apare buton separat Concurs Craciun. Anul acesta, cu pagina aceea imensa, neagra, si cam aceleasi produse expuse, a fost total ineficient. Plus ca magazinele de furnituri nici nu apareau in aceasta lista, sau am obosit eu sa caut si materiale. Este clar ca intr-un asemenea eveniment are loc un trafic mult mai mare decat de obicei, si-atunci, si cu jdemii de pagini de rasfoit, si cu incetineala melcului la incarcare, si cu cedarea serverului la 5 minute, a fost un chin pt clienti, asa ca s-a renuntat, ori s-a trimis comanda ce deja era pregatita.
3. De acord intrutotul cu punctul de vedere Fimarc si Nicole. - handmadeCouture
eu vad urmatorul Black Friday in felul urmator:
05.12.2013, 15:59:24
- platforma de anul acesta, cu respectivele categorii. Ma gandesc din punctul de vedere al unui client. Ok, e Black Friday, vreau sa imi cumpar o bijuterie. Daca pe pagina principala sunt insitare toate avatare magazinelor Breslo, o sa imi ia enorm de mult timp ca sa gasesc magazinele de bijuterii si mai ales, ceva ce imi place. Insa, la o categorie anume, de exemplu, bijuterii, sa fie butoane de:
* reducere: 50%, 40%, 30%, 20%
* aranjeaza dupa: popularitate, pret crescator/descrescator, mod aleatoriu ( unde sa fie rulate toate produsele din categorie, la fel ca cele mai noi produse listate pe prima pagina)
Datoria unui magazin Breslo este sa isi aranjeze produsele participante pe prima pagina a magazinului, cu poze cat mai clare si detalii cat mai concrete ale produselor. Am vazut anul acesta magazine care aveau, sa zicem, 10 produse la promotie intr-un magazin de 50-60. doar vreo 2 produse reduse erau pe prima pagina a lor, pentru restul trebuia sa rasfoiesti toate paginile.
Breslo ar trebui sa fie impartial, sa promoveze pe pagina Facebook cat mai multe magazine din toate categoriile, in special pe cele noi.
Alte idei poate mai vin pe parcurs :> - blanitza
Aaa, si inca un lucru - NU modificari mari si groaznice fix de Black Friday, ca sa nu mai stie lumea pe unde e si ce se-ntampla, nu gaseste si renunta. Neaparat, mesaje tuturor in care se explica frumos ce si cum, pt ca daca sunt fel de fel de butoane pe colo si pe dincolo, iar ne incurcam si renuntam sa mai cumparam, cum mi s-a intamplat mie anul acesta - voiam sa mai aleg dintr-un magazin oarece, insa mergea atat de greu, c-am lasat-o balta. Mama s-a apucat odata sa incerce prajituri de Craciun, bineinteles ca nu i-a iesit din prima, si s-a facut de bafta la oaspeti...
05.12.2013, 18:18:18 - lycurycy18
Eu as vedea aceasta actiune facuta pe categorii de reduceri si la fiecare refresh sa se ruleze cumva sa apara pe prima pagina cel putin odata fiecare magazin participant.Eu consider ca nu toata lumea se pricepe sa modifice pozele in Photoshop sau alte programe, cu toate ca produsele sunt foarte ok si nu consider ca un aranjament in fuctie de pozele cele mai bune este cea mai buna idee.Asta inseamna discriminare pt cei care nu se pricep, dar trebuie sa aiba dreptul si ei la fel ca ceilalti.
05.12.2013, 19:06:11
Popularitatea deasemenea mi se pare discriminare fara suparare!!! Iarasi nu sunt toti artizanii cu mult timp liber incat sa stea sa se promoveze atat de mult incat sa aiba poplaritate, multi mai avem si serviciu si petrecem mai mult timp lucrand decat stand in fata calculatorului sa postam pe facebook sa ne dea lumea like sau alte chestii, deci nu consider ca neaparat numai magazinele "populare" au dreptul sa fie in fata si sa vanda numai ei. As dori sa existe egalitate intre toti posesorii de magazine de aici pt ca si noi contribuim la sustinerea acestui site.
In alte ordine de idei daca vreti sa fiti in pas cu moda si se vrea black friday va dor sa nu repetati aceleasi greseli si sa nu ne mai lasati gusturi amare. Nu e vb a am vandut sau nu e vorba ca nu a fost corect nimic din ce s-a facut pana acum.Iar daca vreti sa faceti publicitate pe facebook domnilor din echipa faceti cu evenimentul in sine nu cu cateva magazine si restul sutelor sa stea ca fraierii sa se uite!!
Deasemenea trebuie facuta o departajate intre magazinele de furnituri si handmade, cumva jumatate-jumatate pe pagina. - tiny.treasures
Sincer nu inteleg de ce lumea nu apreciaza timpul care unii il investesc in promovare si in tot ce exista pe langa produsul in sine (poze, prezentare, ambalaj, logo, etc). De aceea unele magazine de aici de pe breslo sunt mult mai vizibile decat altele. Totusi e un site unde se vand produse. Ca sa vinzi ceva ce clientul nu poate sa vada fizic nu e suficient sa faci o poza , sa fi tu convins ca ai folosit cele mai bune materiale si ca produsul e perfect. Trebuie sa iti convingi potentialii clienti si altfel. Nu cred ca e usor nici sa scri articole pentru blog, stiu cat timp se duce ca sa faci poze decente, sa faci un ambalaj frumos, sa ai un logo, sa promovezi magazinul si pe facebook, sa faci galerii bune care sa ajunga pe prima pagina. Toate astea inseamna timp si munca pe langa produsul in sine si daca vrei sa ai un magazin de handmade foarte bun nu poti sa ignori lucrurile astea. De aceea unii sunt cu un pas in fata altora.
05.12.2013, 21:38:34
Dupa mine breslo nu a gresit cand a promovat pe facebook acele magazine de black friday. Magazinele promovate fac parte din imaginea breslo. Sunt printre cele mai frumoase, au poze bune, au produse interesante, lumea le stie si le apreciaza.
Nici mie nu mi-a placut cum arata pagina principala de black friday, nu am avut rabdare sa stau sa vad pe a cata pagina erau produsele mele. Am vrut sa vad ce reduceri sunt la furnituri dar dupa ce am stat sa se incarce ce cautam in casuta de cautare am renuntat. Parca anu trecut a fost mai ok pentru ca am vazut magazinele cu cele mai mari reduceri si asa am ajuns sa cumpar tot felu , nu neparatat ce cautam. - lycurycy18
tiny.treasures nu spune nimeni ca nu sunt importante pozele, dar sa fim realisti ca sunt unele poze atat de pompos lucrate ca nici nu mai te uiti la produs. Iti place imaginea in sine si cand iti ajunge acasa produsul ti-ai dat seama ca ai cumparat de fapt o poza si ca produsul respectiv nu face cat ai dat pe el.Crede-ma ca am patit-o si nu a fost frumos. Si sunt clienti care cauta calitate dar nu o gasesc intotdeauna din cauza ca sunt furati de pozele foarte lucrate.Sunt multe magazine aici care au poze decente si produse superbe dar nu le-am gasit prin prisma promovarii ci din intamplare.Am descoperit multe magazine minunate de care nici nu stiam ca exista si sunt de cativa ani buni aici. Eu cred ca pe prim plan este calitatea si executia produselor si apoi restul. Daca nu sunteti de acord cu mine atunci lasati clientii sa va admire pozele!
06.12.2013, 09:48:10 - handmadeCouture
Asta e marketing si e perfect normal. Daca te-a facut sa cumperi produsul, inseamna ca a avut efect. Modul de prezentare e foarte important pentru orice firma sau artizan.
06.12.2013, 10:45:20 - NaturaArt
1. Da, daca Breslo are suficiente resurse ca sa faca lucrurile sa mearga bine la anul, nu vad de ce nu...
06.12.2013, 17:33:13
2. Treaba Breslo este, bineinteles, sa promoveze cat mai mult platforma si ideea de handmade. Iar cu ocazia Black Friday, sa faca acest eveniment cat mai cunoscut - online, in presa etc.
3. Cat despre partea de pregatire a fiecarui magazin... asta cred ca este treaba fiecarui magazin; la urma-urmei, de felul in care se pregateste fiecare va depinde macar o parte din vanzarile pe care le va avea. Nu consider ca Breslo trebuie sa se bage in treburile acestea, nu atata timp cat site-ul este public si toti vanzatorii platesc aceeasi taxa, iar Breslo traieste de pe urma tuturor - si a acelora care isi aranjeaza magazinele intr-un anumit fel, si a acelora care nu isi aranjeaza magazinele cum vor altii. Nu e vorba ca nu as intelege ori aprecia timpul pe care unii il investesc in promovare, asa cum spunea cineva mai sus, pentru ca nu este deloc asa. Inteleg foarte bine si apreciez, deorece si eu investesc timp in chestia asta (cu siguranta mai putin decat unii si mai mult decat altii... ;)). De eforturile noastre personale depinde calitatea magazinului pe care il avem si o parte din vanzari, cred ca lucrul asta e clar pentru toata lumea. Dar asta, repet, nu trebuie sa fie treaba Breslo, ci doar a fiecarui creator in parte. Pentru locul nostru pe Breslo platim fiecare aceeasi taxa, deci este normal sa am pretentia sa fim tratati in mod egal. Daca nu, cu riscul de a fi caustica, poate ar trebui creat un nou site, un super-breslo, unde sa acceptati doar acele magazine minunate, privilegiate si sa formati o comunitate elitista inchisa... - tiny.treasures
Intrebarea mea e cum ar trebui breslo sa promoveze un eveniment ca Black Friday daca nu cu ajutorul magazinelor care sunt gazduite pe site? Nu e normal ca imaginea Breslo sa fie asociata cu magazinele bune si foarte bune de pe platforma?
07.12.2013, 01:39:58
Parerea mea e ca fiecare dintre noi trebuie sa muncim ca sa avem magazine care sa fie in top, care sa fie populare si vizibile pentru potentialii clienti. - love4felt
Eu cred ca de Black Friday ar trebui ca automat produsele care au fost selectate pentru reduceri sa apara pe primele pagini ale magazinului, iar pe ultimele sa fie cele la care nu sunt reduceri.
07.12.2013, 14:57:43
Ar trebui sa existe o separare clara intre handmade si furnituri, si sa ruleze produsele cum ruleaza banda cu ultimele produse postate, doar ca sa apara si pretul vechi/nou sau procentul de reducere la produsele respective. - NaturaArt
"Intrebarea mea e cum ar trebui breslo sa promoveze un eveniment ca Black Friday daca nu cu ajutorul magazinelor care sunt gazduite pe site? Nu e normal ca imaginea Breslo sa fie asociata cu magazinele bune si foarte bune de pe platforma?"
07.12.2013, 15:34:00
Nu sunt de acord, asta nu este nici pe departe singura modalitate de promovare. Si nu, nu mi se pare normal ca Breslo sa fie judecatorul care decide "magazinul asta e bun", "magazinul asta e prost", cand ambele magazine platesc in contul Breslo aceeasi taxa. - lycurycy18
Subscriu si eu, nu este normal ca breslo sa asocieze nici un eveniment doar cu cateva magazine, breslo trebuie sa fie neutru si sa asocieze evenimentul printr-un afis sau banner care sa fie explicit, eventual o pagina lucrata frumos cu numele tuturor magazinelor participante sau chiar un joc cu de imagini cu cate un produs reprezentativ din fiecare magazin participant, dar in nici un caz o promovare pt cateva persoane si atat.
08.12.2013, 18:03:18
Este o solutie buna si ceea ce s-a scris mai sus, ca produsele participante sau magazinele participante sa se ruleze asemenator cu ultimile produse listate.Mi se pare cel mai corect asa, plus ca asa se vor vedea si mai bine distribuite magazinele handmade si non-handmade.