Forum: Bug-uri Site-ul merge din ce in ce mai greu si are erori

  • jocul.margelutelor
    jocul.margelutelor

    De ceva vreme site-ul se incarca din ce in ce mai greu, se blocheaza tot timpul, nu se salveaza modificarile, nu pot dechide casuta de mesaje si ma trimite automat la pagina de start, si multe alte probleme.

    Marea majoritate au inceput de cand s-au modificat posibilitatile de promovare.
    Site-ul a inceput sa mearga din ce in ce mai greu de la Black-Friday incoace.

    Mai are si altcineva problemele acestea?
    Mentionez ca nu este din cauza conexiunii mele la internet, pe toate celelate site-uri pe care le urmaresc merge bine.

    03.02.2014, 17:27:27
  • blanitza
    blanitza

    Da, si eu am observat asta, iar in ultima ora chiar m-a scos din rabdari, se incarca paginile greu, pozele nu se vad, dificil de facut vreo branza in asemenea conditii!!!

    03.02.2014, 17:34:18
  • user61482
    user61482

    Acum 5 minute ma gandeam sa deschid subiectul asta. Noi suntem multumiti si fericiti ca Breslo isi da silinta ca site-ul sa arate din ce in ce mai bine, si rezultate se vad deja, insa poate ar fi bine sa mai apara 1-2 servere in plus.

    03.02.2014, 17:38:10
  • Dungulitze
    Dungulitze

    Da. Si noi avem probleme similare, mai ales in ultimele 2 luni. Am un calculator foarte curat si bine intretinut. Viteza la internet este buna spre foarte buna. Firewall-ul / antivirusul nu imi afecteaza conexiunea la Breslo.

    1) Mesageria se deschide extrem de greu si numai dupa ce se incarca imaginile din partea dreapta.

    2) Multe imagini ale produselor, in zona comenzilor sau in magazin nu apar decat dupa mai multe refresh-uri date paginii.

    3) Adesea sunt trimisa la pagina de LOGIN cand sunt in plin upload de produse.

    4) Re-logarea se face instant fara a se solicita parola, chiar daca au trecut cateva minute bune de cand am fost delogata.

    5) Adesea, cand vizitez alte magazine, imaginile sunt distorsionate. Produsele se incarca greu.

    6) Imaginea de fundal a magazinului dispare adesea. Reapare numai dupa ce dau refresh la pagina si se incarca greu.

    7) Instabilitatea stocurilor. Produse vandute care reapar in stoc sau numarul produselor care se modifica independent de comenzi.

    Breslo este o platforma in continua schimbare si arata tot mai bine doar ca navigarea este tot mai dificila. Administrarea magazinelor se face tot mai greu.
    Chiar in aceasta clipa, in care scriu aceste randuri, produsele sponsorizate in dreapta ecranului nu apar. Toate cadrele sunt blanc.

    03.02.2014, 20:10:59
  • lucashop
    lucashop

    da,merge foarte greu,eu am timp limitat sa ''urc'' produsele,iar azi mi-a luat jumate de zi sa pun cateva...nu se incarcau pozele,se misca f greu totul..

    04.02.2014, 00:19:07
  • facute.de.mana
    facute.de.mana

    Poate vede cineva toate problemele acestea si face ceva cat mai repede.

    04.02.2014, 10:08:42
  • Breslo
    Breslo

    Buna tuturor,

    Incetinirea e din pacate una dintre consecintele nefericite ale aportului de vizitatori noi.

    Lucram insa la asta si incercam sa o rezolvam cat mai rapid. Multumim pentru rabdare!

    04.02.2014, 15:09:51
  • user61482
    user61482

    Azi s-a lucrat la site sau ... ? A mers mai greu ca pana acum. M-am enervat in propriul magazin d-apoi un eventual client. Speram sa se rezolve curand. Stim ca incercati sa faceti ce puteti si va multumim,insa necesitatea inca unui ( sau mai multor ) server era logica inca de la experienta cu Black Friday. Din raporturile Google Analytics observ comportamentul vizitatorilor in magazinul meu si nu ma incanta, sunt mai multi dar stau cateva secunde,ceea ce imi demonstreaza ca se enerveaza si pleaca. Compar lucrul asta cu perioada cand totul se misca instant.

    11.02.2014, 20:49:50
  • Jewel.ia
    Jewel.ia

    Intr-adevar azi a mers foarte greu, multe mesaje de eroare si fotografii care nu se incarca.

    11.02.2014, 22:28:00
  • myjuditz
    myjuditz

    Aceeasi problema ca si aseara, produsele nou intrate
    in magazin, nu se afiseaza la categoriile respective.
    Adica, orice activitate la aceasta ora, a inghetat.

    Nu cred totusi ca este atractiv pentru eventualii clienti,
    este chiar enervant - pare un site mort, care si cand se misca,
    scartaie.

    11.02.2014, 23:19:30
  • queenBEAD1
    queenBEAD1

    Mi se pare mie sau produsele postate nu se afiseaza pe site?

    12.02.2014, 01:05:34
  • myjuditz
    myjuditz

    Aseara de pe la ora 23 , nu s-au mai afisat produsele.
    Azi la aceasta ora, tot nu se afiseaza.
    Eu ma las batuta.

    12.02.2014, 12:01:18
  • user21
    user21

    eu am primit o comanda pe un produs care era vandut din ianuarie anul trecut - un moment foarte placut, draga echipa Breslo. sa ii explic clientei....ce?

    si ce s-a intamplat cu feedbackul? la aceasta ora am 7 feedbackuri. bine ca-s pozitive :)))

    12.02.2014, 15:04:10
  • Discover.the.magic
    Discover.the.magic

    e o problema cu feedbackul, am intrat la feedback-ul mai multor magazine si toate au 8 feedbackuri toate pozitive, iar cand dau click pe a doua pagina imi apare tot continutul primei.

    12.02.2014, 15:22:36
  • furnituri4biju
    furnituri4biju

    Ne explica si noua echipa breslo ce se intampla in ultima vreme cu site-ul ???? Merge aiurea de tot si e fff enervant ... macar sa primim niste explicatii ...

    12.02.2014, 15:56:30
  • Carmen.Sylva.ART
    Carmen.Sylva.ART

    Am doar 8 feedback-uri...

    12.02.2014, 16:06:58
  • Breslo
    Breslo

    Exista intr-adevar mici probleme pe platforma, va asiguram ca depunem tot efortul pentru a aduce lucrurile la normal. Estimam ca lucrarile vor mai dura maxim 1 saptamana.

    In cazul in care sesizati probleme va rugam sa ne scrieti la [email protected]

    In zilele ce urmeaza vom face un upgrade la partea hardware pentru o mai buna functionare.

    In urma promovarii agresive a platformei Breslo exista un flux nou de clienti - este normal ca bounce-rate-ul sa creasca.

    Produsele promovate in cadrul Breslo pot fi track-uite incepand de ieri cu Google Analytics.

    Nu sunt probleme cu stocurile produselor. Este foarte posibil ca stocul sa fie reactualizat in urma unei comenzi anulate - daca anulati o comanda produsul intra inapoi in stoc cu o cantitate echivalenta cu cea din comanda anulata. Totusi daca ati avut altfel de probleme va rugam sa ne scrieti la [email protected]

    Va recomandam sa verificati periodic stocul produselor, prilej cu care puteti initia si diverse actiuni de marketing (discount/giveaway/etc)

    Va stam la dispozitie pentru orice fel de informatie suplimentara la [email protected]

    Va multumim!

    12.02.2014, 16:35:25
  • user21
    user21

    nu, chiar nu a fost comanda anulata - am verificat. dar s-o lasam asa, daca tot nu sunt probleme cu stocurile.

    12.02.2014, 17:50:47
  • jocul.margelutelor
    jocul.margelutelor

    Si eu am avut aceasta problema, si nu a fost fost vorba de nicio comanda anulata (chiar am urmarit sa vad daca regasesc produsul vandut in magazin si asa s-a intamplat). Pentru mine este destul de grav avand in vedere ca am multe produse si imi este imposibil sa le verific in fiecare zi.

    In plus, chiar astazi vorbeam cu o clienta care imi spunea ca nu poate face comanda pentru ca se blocheaza si iese de pe pagina. Cine stie cati au mai incercat sa plaseze comanda si nu au reusit...

    Aaa! si mesajul asta este a treia oara cand il scriu pentru ca nu se salveaza si ma trimite catre prima pagina :D

    13.02.2014, 16:04:38
  • alchemy
    alchemy

    eu deja ma gandesc sa intru in vacanta pana se rezolva problemele

    13.02.2014, 17:39:56
  • PrimavaraPastel
    PrimavaraPastel

    Cu Opera mi se incarca foarte greu imaginile produselor, mai precis imaginea principala nu se incarca, doar daca accesez urmatoarele imagini pot sa revin si sa o vad pe prima.
    In dreapta produsele sponsorizate apar dupa ce ajung pe la jumatatea paginii. Aproape la fiecare mesaj in forum am primit un mesaj de eroare si am incercat si de 2-3 ori pina sa le trimit.

    Inteleg perfect ca afluxul de noi clienti a crescut, dar logica spune ca pregatirile se fac in avans. Ce-ati spune daca gazdele ar pregati mincarea pentru o nunta abia dupa ce va asezati la masa?
    Nu cred ca este vorba doar de noii clienti ci si de modul defectuos de functionare a legaturii intre Breslo si reteaua Ringier. Ringier trebuie sa citeasca atit produsele sponsorizate cit si intregul site, pentru ca si ei au statisticile lor.
    La Black Friday probabil a fost o alta problema, de scurta durata, anume calculul si aplicarea in site a discount-urilor. Daca functionau bine, le vedeam deja implementate.
    Nu stiu de ce imi racesc gura de pomana, intentiile mele sint bune, din pacate de cele mai multe ori sint gresit interpretate. Breslo are un mare potential si a fost bine conceput de la inceput. Daca oamenii ar fi 100% onesti, ar fi bucurosi cind li se sesizeaza probleme, dar se pare ca in comert s-a impaminenit obiceiul negarii si oferirii de raspunsuri linistitoare.
    Mi-ar place sa aud adevarul incomod mai des, in general vorbind.

    13.02.2014, 22:05:21
  • LadyShop
    LadyShop

    Este un dezastru, astazi am listat 3 produse...asa nu se mai poate !
    BRESLO trebuie sa faci ceva ,,,noi platim la timp si serviciul nu prea este in regula , la poze numai x , pe prima pagina numai reclame , nu am nimic impotriva lor , dar atunci BRESLO ce mai reprezinta ; handmade , furnituri sau reclame ?
    Ma intreb si eu ,asa, dece merge asa de greu site-ul?

    14.02.2014, 17:02:42
  • fimomimo
    fimomimo

    .. la 2 noaptea aseara era mort site-ul ... azi dupamasa nu puteam sa dau click pe cele mai noi produse listate in sectiunea handmade...

    14.02.2014, 21:55:05
  • foxyilina
    foxyilina

    De la ora 2 noaptea pana la 2 si 10 min niciodata nu merge site-ul. Nu stiu de ce

    14.02.2014, 22:25:52
  • Jewel.ia
    Jewel.ia

    De 40 de minute nu reusesc sa finalizez o comanda intr-un magazin de furnituri.

    15.02.2014, 16:22:09
  • user61482
    user61482

    30 de minute mi-a luat si mie sa finalizez o comanda ... Vad doar omuleti verzi in fata ochilor care fug...fug....fuuugg....fuuuugggg....

    16.02.2014, 20:21:57
  • myjuditz
    myjuditz

    Site-ul merge in continuare extrem de prost, dureaza o vesnicie pana se incarca paginile, pozele chiar mai mult de o vesnicie (daca e posibil asa ceva ) iar eventualii vizitatori se enerveaza si pleaca.
    Fiica mea a vrut sa-mi arate pe iPhone niste cizmulite lucrate manual pe care ar vrea sa le cumpere de aici, dar bineinteles, nu se deschidea pagina si nu se incarcau pozele - asa ca in cele din urma a renuntat ...
    Cam asa merge Breslo.
    Descurajant pentru ambele parti.

    17.02.2014, 20:26:57
  • blanitza
    blanitza

    Peste tot daca intri, nu vezi decat siruri lungi, pozele nu se vad, ce Dumnezeu se intampla, personal consider ca nu ar trebui sa mi se ia din cont breslei pentru o zi in care este imposibil de vizionat in bune conditii magazinul, ne aude cineva??? Iar saptamana trecuta la fel mi s-a intamplat si mie referitor la data cand trebuisa sa achit taxa Breslo : initial mi-a aratat 17 februarie, am intrat pe pagina si-am facut calculul la breslei si asa era, dupa aceea, pentru mai multe zile mi-a aratat 22 februarie, din nou am intrat pe pagina si-am calculat bresleii, si iesea 22 februarie, ca-n final sa-mi arate din nou 17 februarie, si-am platit. Eu nu mai inteleg nimic, nu credeti c-ar trebui sa mai angajati niste oameni, ca situl asta sa mearga mai bine?

    18.02.2014, 12:08:08
  • love4felt
    love4felt

    Nu merge deloc siteul, prima pagina are un meniu cu linkuri in partea stanga si atat, nu pot intra in magazin, nu pot da cautare, am cautat linkul pentru forum, pe care l-am gasit undeva in josul paginii si asa am reusit sa ajung aici sa scriu.

    18.02.2014, 12:26:43
  • love4felt
    love4felt

    Nu merge deloc siteul, prima pagina are un meniu cu linkuri in partea stanga si atat, nu pot intra in magazin, nu pot da cautare, am cautat linkul pentru forum, pe care l-am gasit undeva in josul paginii si asa am reusit sa ajung aici sa scriu.

    18.02.2014, 12:26:43
  • Lenora
    Lenora

    Este teribil de frustrant! Am tot avut rabdare, crezand ca este episodic, dar vad ca pozele nu se incarca deloc, nu imi pot vizualiza pagina mea! Site/ul merge foarte greu , nu din cauza fluxului m are de vizitatori(asta s/ar simti in cresterea numarului de comenzi!) ci, din cauza numarului mare de reclame care a invadat site/ul! Ma tem ca in aceste conditii platesc chiria zilnic fix degeaba! Chirie care a crescut pe masura scaderii calitatii servciilor, imi pare rau ca trebuie sa o spun!

    18.02.2014, 12:33:51
  • furnituri4biju
    furnituri4biju

    Prima pagina a site-ului este blank, nu se vad unele poze in magazin, iar taxa de livrare este gresit calculata in comenzi ... asta pe langa problemele semnalate de love4felt! Daca nu se rezolva repede aceste probleme ma gandesc serios sa cer restituirea taxei platite pentru zilele in care situl a fost practic nefunctional !!!

    18.02.2014, 12:35:33
  • furnituri4biju
    furnituri4biju

    Prima pagina a site-ului este blank, nu se vad unele poze in magazin, iar taxa de livrare este gresit calculata in comenzi ... asta pe langa problemele semnalate de love4felt! Daca nu se rezolva repede aceste probleme ma gandesc serios sa cer restituirea taxei platite pentru zilele in care situl a fost practic nefunctional !!!

    18.02.2014, 12:35:34
  • Jewel.ia
    Jewel.ia

    Ieri a fost mai rau decat alaltaieri, azi e infiorator. Daca se fac lucrari de mentenanta, de imbunatatire, de aliniere planetara sau ce alte lucrari s-or mai fi facand de ne e menit sa dam nas in nas cu aspectul asta dezlanat al site-ului la care faceau si fetele referire in comentariile de mai sus, oare nu ar fi frumos sa fim si noi utilazatorii anuntati cu o zi doua inainte (oficial si exact, prin intermediul mesageriei)? Cand esti avertizat, poti macar sa-ti setezi altfel prioritatile. Daca stiu ca breslo nu are chef de mine in ziua cutarica poate-mi fac program de mers la spa, de facut placinte sau de sapat in gradina cu flori in loc sa-mi incretesc in ultimul hal fruntea ca eu am refuzat iesirea la un ceai primaveratic in ideea ca era planificat sa urc pe site colectia de primavera, ca, daca tot veni vorba, e momentul. Afirmatiile linistitoare insa idenfinte spatio-temporal devin frustrante in momentul in care numai inrautatirii situatiei pare sa-i mearga cu adevarat bine.
    Cum sa vinzi mult, foarte mult, cel mai mult in 2014 (!) daca taraba iti e cu susu-n jos? Si daca trimestrul ianuarie-martie e mort, imi e greu sa-mi imaginez cat poate fi recuperat in sesiunea de restante. Eu una cercei pentru ziua barbatului nu stiu sa fac ☺.

    18.02.2014, 13:19:36
  • SimoCa
    SimoCa

    Bun,

    Si dupa ce ca site-ul mergea greu spre foarte greu, lista de produse noi care statea inerta ore in sir, galerii de cumparaturi alese "aleatoriu", la fel ca si produsele din Ghidul de cumparaturi , fara criterii clar specificate, acum ne veti bombarda cu mesaje de publicitate in cazuta de mesagerie??? Vreti sa faceti asta, selectati cumva si trimite-ti-o la membrii care sunt doar cumparatori inregistrati. Eu personal ca vanzator nu vreau sa am o casuta plina de mesaje de la colegii de breasla.
    Ar fi util sa se poata cauta si vanzatorii dupa nume in casuta "cauta" , acum nu este posibil, sau poate nu am reusit eu sa descoper cum se face........ dar daca nu am reusit eu care petrec totusi ceva timp pe site nu stiu cum ar reusi un cumparator inscris azi.

    18.02.2014, 15:13:11
  • Arttime
    Arttime

    SimoCa, poti cauta vanzatorii dupa nume alegand la cautare optiunea "Magazine"

    18.02.2014, 16:37:33
  • alchemy
    alchemy

    Aseara am incercat sa caut ceva intr-un magazin si nu functiona cautarea desi produsul exista in magazinul respectiv.
    Daca tot timiteti reclame pe mesagerie va rog sa puneti titlul "Reclama" nu sunt obligata sa pierd timpul crezand ca e un mesaj serios Breslo.
    De ce la mesajele breslo nu am alerta pe mail?
    Reclamele sunt orinde, suntem sufocati de ele si sunt agresive.

    18.02.2014, 17:00:23
  • Breslo
    Breslo

    Ne cerem scuze pentru inconveniente, de acum inainte Breslo ar trebui sa faca fata mai bine numarului mare de vizitatori noi.

    In cursul zilei de astazi am facut un upgrade de memorie pentru ca site-ul sa mearga mai repede. Daca descoperiti totusi erori, semnalati-le va rugam pe Forum sau pe [email protected]

    Seara frumoasa!

    18.02.2014, 18:05:15