Forum: Idei si sugestii Propunere: mesaj automat pe email dupa bifarea unei comenzi ca trimise

  • beadshop
    beadshop

    Am intalnit situatii in care unele cliente au spus ca nu au primit aviz de la posta pentru ridicarea coletului si ca nu au stiut ca li s-a livrat o comanda. Evident, nu toata lumea are timp sa intre si sa verifice in cont stadiul comenzilor. Asa ca ma gandeam ca ar fi in beneficiul atat al vanzatorului, cat si al cumparatorului daca, asa cum primim instiintare pe email cand avem un mesaj pe breslo, cumparatorul ar primi un mesaj pe email ca a fost livrata comanda x in momentul in care vanzatorul bifeaza comanda respectiva ca trimisa. Ce parere aveti?

    21.02.2011, 21:34:28
  • beadshop
    beadshop

    Eventual sa putem sa scriem si un mesaj in momentul bifarii comenzii ca trimise, asa cum trebuie pus comentariu cand anulam o cda. Mie mi s-ar parea util sa scriu nr de colet ca si comentariu in momentul bifarii comenzii ca expediate (dar sa fie la alegerea noastra daca punem comentariu sau nu, sa nu fie obligatoriu ca la comenzile anulate).

    21.02.2011, 21:37:34
  • zozole
    zozole

    De acord! O initiativa foarte buna.
    Mie mi-ar placea un chat..dar deh..mai greu:))

    21.02.2011, 22:05:40
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    O idee foarte buna! :)

    21.02.2011, 22:09:43
  • beadshop
    beadshop

    super! ramane sa ne spuna si Luigi daca se poate si practic:)

    22.02.2011, 08:30:49
  • issa
    issa

    Si eu imi doresc acest lucru ! :) De regula trimit mesaje cand expediez dar mai uit...asa ar fi mai comod.

    23.02.2011, 11:10:59
  • arabela
    arabela

    de acord, ar simplifica lucrurile :)

    23.02.2011, 21:51:38
  • Laurazin
    Laurazin

    Da, si eu o consider o idee buna!
    Cand se face?!...:)

    01.03.2011, 20:10:56
  • mena
    mena

    Da, ar fi grozav sa se intample asta,cred ca e un lucru bun pentru toata lumea.

    06.03.2011, 20:01:46
  • goodchoice
    goodchoice

    Subscriu si eu!

    10.03.2011, 00:21:17
  • beadshop
    beadshop

    revin cu aceasta sugestie... ba chiar propun ca mesajul automat sa contina cateva informatii: nr comenzii, furnizorul si specificarea ca poate oricand sa acceseze Meniu-My Breslo-Cumparaturi pentru a afla stadiul comenzilor plasate iar dupa primirea comenzii poate acorda feedback produselor/tranzactiei. Persoanele noi pe breslo nu au cum sa stie ca pot vizualiza comenzile proprii, cu atat mai putin ca pot acorda feedback. Unii intra pe site, dau o comanda si pleaca, nu au timp sa caute toate detaliile site-ului.

    15.02.2012, 13:09:57