• VYOLETTA
    VYOLETTA

    Incerc cu mare ambitie sa ma descurc in noua platforma Breslo dar nu reusesc
    - 1- de 2 saptamani nu pot da feedback colaboratorilor mei pentru sutele de produse achizitionate , pagina nu se deschide , inca se lucreaza pe acest segment ?? este un mare inconvenient pentru mine , comunicare , relatie.
    - 2 - incerc sa-mi deschid contul pentru magazinul meu - nu se poate, nu reusesc
    - 3 - daca Breslo nu este proprietarul produselor din magazin si nu-si asuma nici o responsabilitate in acest sens , magazinul este inchis , nu se afiseaza produsele pe pagina Breslo , OK ! dar eu , proprietarul , de ce nu am acces la produsele mele , la descrierile personalizate , poze ????
    Nu inteleg acest lucru si tot am sperat ca transformarea radicala a Breslo sa fie optimizata si sa aduca beneficii tuturor .
    Va rog sa- mi comunicati solutiile la aceste probleme in cel mai scurt timp posibil .

    14.12.2014, 03:12:50
  • Breslo
    Breslo

    Buna VYOLETTA,

    1. Sectiunea de Feedback este in lucru. Atat tu cat si colegii

    2, 3, - Scrie te rugam un email pe [email protected]. Colegii de la tehnic iti vor activa magazinul in cel mai scurt timp.

    Multumim si zi frumoasa!

    15.12.2014, 09:37:12