• serbani.bijoux
    serbani.bijoux

    Mie mi-a placut foarte tare sa sortez produsele in portofoliu!!!
    Multumesc echipei Breslo pt aceasta minunata categorie care ne permite
    sa ne scoatem la iveala latura noastra lirica...

    17.08.2010, 14:24:41
  • Exquise90
    Exquise90

    va rog ajuta ti ma si pe mine :-s....poate o sa par penibila....nu stiu cum sa fac, la cine sa apelez, vreau sa dau argint si sa mi se faca un model.....este posibil? :-s ....daca da...la cine pot apela? ce trebuie sa fac ?:(

    18.08.2010, 21:48:43
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    @ exquise: cel mai bine te adresezi unui bijutier.
    Daca sunt printre noi fete (sau baieti) care lucreaza cu argint, scriet-i lui exquise un mesaj. :)

    19.08.2010, 13:01:01
  • user21
    user21

    am si eu o intrebare...sectiunea "portofoliu" nu a fost creata -printre altele -tocmai ca sa dispara produse listate in magazin cu mentiunea "vandut"?
    si totusi apar in continuare.

    07.09.2010, 13:21:37
  • NONI
    NONI

    NU STIU CUM SA-L FOLOSESC, SUNT NOUA, AZI AM CREAT MAGAZINUL, DAR TREBUIE SA FIE CEVA SUPER. MULTUMESC

    07.09.2010, 15:04:47
  • fbronnie
    fbronnie

    Conteaza vechimea magazinului? Eu nu imi pot activa Portofoliul. Cand apas pe utonul Portofoliu, de la sectiunea Administrare magazin, ma trimite pe prima pagina a Breslo. HELP !

    23.06.2011, 15:57:21
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    Nu asta este problema, Veronica!
    Nici noi nu putem sa cream o categorie noua in portofoliu momentan, patind exact acelasi lucru ca si tine: redirectionarea catre prima pagina!

    uite aici, e veche problema si nu are legatura cu data activarii contului, pur si simplu nu e utilizabila sectiunea pentru vanzatori: www.breslo.ro/Forum/Nu-pot-adauga-o-categorie-nou-la-rubrica-portofoliu_topic_4518

    25.06.2011, 00:03:42
  • fbronnie
    fbronnie

    Mersi frumos, Andra. Ce imi place ca stai pe aci pe Forum si ne ajuti si pe astea mai noi.
    :-)

    29.06.2011, 13:26:47
  • bibidesign
    bibidesign

    si eu am problema cu acest portofoliu: dau click pe el si apare omuletul alergand plus mesajul ca tre sa astept cateva minute
    am asteptat pe ceas 20 min si omuletu' alearga in continuare si ecranu clipeste... :(
    am incercat si cu Explorerul si cu Firefox si e egal...
    am incercat in fiecare zi si in momente diferite ale zilei... degeaba...
    poate cineva sa ma lamureasca ce se petrece?

    03.07.2011, 09:19:28
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    acelasi lucru ti-l spun si tie: nu e functionabil momentan
    Probabil din acest motiv plus faptul ca nu il ai activat asa cum il am eu spre exemplu, atunci cand dai click pe el se intampla asa. Eu pot intra in portofoliu, dar asta probabil pentru ca eu il am facut de mult timp. Doar ca, eu nu pot adauga nimic la el, pentru ca am redirectioneaza catre prima pagina.

    Nu avem altceva de facut decat sa asteptam ca echpa Breslo sa rezolve problema.

    Ceea ce, sincer, ar cam fi cazul sa se intample, ca asteptam de ceva vreme rezolvarea bug-ului sau ce-o fi! Mai e un pic si se fac 2 luni de cand s-a adus in discutie :) www.breslo.ro/Forum/NU-pot-crea-o-categorie-noua-in-PORTOFOLIU_topic_4316

    03.07.2011, 12:31:38
  • bibidesign
    bibidesign

    uf, am scapat de-o grija in czul asta :D

    si daca tot sunteti voi asa de dragute spuneti-mi si mie, pls ce dimensiuni tre sa aiba poza pe care o pui ca banner pt antetul magazinului
    niciodata nu reusesc sa nimeresc dimensiunea corecta si iese deformata :)
    sau poate scrie prin vreun tutorial si nu gasesc eu...

    03.07.2011, 17:04:16
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    @ bibi: 728px × 90px, dar pe viitor exista pt asta sectiunea Ajutor in care poti posta.

    03.07.2011, 17:30:50
  • carmentobias
    carmentobias

    Yeeeei,in sfarsit functioneaza portofoliul!:)))

    Multumim! :))

    07.07.2011, 10:33:54
  • fbronnie
    fbronnie

    La mine tot nu functioneaza.

    07.07.2011, 10:45:38
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    Si la mine functioneaza :p

    07.07.2011, 11:37:08
  • bibidesign
    bibidesign

    ma intreb: oare cand va functiona si la mine acest "portofoliu" ???????????????
    tot incerc si iar incerc....... dar acel omulet nu se mai opreste din alergat.... :D

    02.08.2011, 13:19:11
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Bibi, problema generalizata cu portofoliul s-a rezolvat.
    In cazul tau e probabil o problema cu plugin-ul de Flash; incearca sa folosesti alt browser (de preferinta Mozilla) si cea mai noua versiune Flash.

    02.08.2011, 20:38:24
  • Dora23
    Dora23

    Buna, nici mie nu imi merge portofoliu. Il deschid in Mozila si tot nu merge.
    Ce Plugin trebuie sa am sa pot sa il activez?

    02.08.2011, 23:59:13
  • bibidesign
    bibidesign

    nu merge nici cu explorer, nici cu firefox
    dealtfel la explorer am renuntat pt ca nu merg multe cu el

    03.08.2011, 10:01:28
  • bibidesign
    bibidesign

    si as prefera sa mearga totusi cu firefox pt ca nu mai vreau sa mai instalez si alte browsere :)

    03.08.2011, 10:04:06
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    bibi: ai updatat pluginul de flash? Adica Adobe Flash Player

    http://www.adobe.com/software/flash/about/

    03.08.2011, 11:19:36
  • Dora23
    Dora23

    Ma poate ajuta si pe mine cineva sa imi activez portofoliul? v-as fi foarte recunoscatoare, multumesc frumos :)

    03.08.2011, 15:36:08
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    dora: citeste mai sus raspunsul pt bibi :)

    ca tot intrebai despre ce plugin este vorba :)

    03.08.2011, 16:11:11
  • Dora23
    Dora23

    da am citit, si am downlodat Adobe Flash Player de pe adresa ce ai pus-o si tot nu imi merge :(

    03.08.2011, 16:47:10
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Eu folosesc Mozilla si Safari si merge (ultimele versiuni de la ambele browsere).
    Acum cand am verificat mi-am dat seama ca nu are legatura cu flash vizualizarea portofoliului pentru ca plugin-ul de flash este la mine dezactivat si totusi pot vedea portofoliul.

    Ce nu se incarca mai precis?

    03.08.2011, 21:33:28
  • Dora23
    Dora23

    Am incercat sa mi-l activez in felul urmator:
    Am deschis site-ul in Mozilla, am intrat in contul meu - Magazin- Portofoliu
    cand dau pe portofoliu imi apare un omulet ce fuge si mesajul acesta '' Se construieste Portofoliul... Te rugam sa astepti si sa nu inchizi fereastra, poate dura cateva minute!
    Am asteptat cred ca si 10 minute si tot nu mi-a disparut mesajul.

    03.08.2011, 21:43:28
  • fbronnie
    fbronnie

    Nu are legatura cu plug-in-ul. Nici la mine nu merge. Am incercat si de pe calcul de acasa, si de pe laptop, si de pe calcul de la birou. Am incercat cu mozilla si cu chrome. Nimic.

    04.08.2011, 09:59:43
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    O sa dau mai departe atunci bug-ul. Pe viitor deschideti pls pentru asta un topic in sectiunea de Bug-uri.
    Pana se rezolva, incercati Safari, mie-mi merge.

    04.08.2011, 23:52:00
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Va rog postati problemele la accesarea portofoliului aici:

    www.breslo.ro/Forum/Activarea-Portofoliului_topic_5013

    si nu in acest topic. Merci!

    29.08.2011, 20:42:40