Forum: Bug-uri Nu se pot deschide magazine noi

  • DropOfNature
    DropOfNature

    Buna ziua, de aproape o saptamana incerc sa deschid un magazin pe site. Rezultatul: atat contul meu cat si al sotiei nu mai functioneaza corespunzator, am trimis si mail, nu am primit raspuns, a trimis si sotia si nu a primit raspuns. Problema: dupa pasul cu introducerea codului primit pe telefon s-a intors la pagina de pornire si de atunci la ambele conturi cand apas butonul vinde se intoarce la pagina principala. Am incercat de pe telefon,tableta,pc. Este o problema temporara sau nu se mai pot deschide magazine noi pe Breslo?
    Multumesc.

    21.01.2015, 08:35:23
  • EtnoWare
    EtnoWare

    DropOfNature, am trimis si eu un mesaj catre echipa Breslo, cum raspund, cum postez aici :)

    22.01.2015, 15:19:09
  • EtnoWare
    EtnoWare

    DropOfNature, am incercat acum sa deschid si eu un cont nou, pana sa raspunda echipa, insa a mers: dupa ce am introdus codul de pe telefon, m-a redirectionat catre pagina de adaugare produs nou.
    Poti sa mai incerci acum sa deschizi magazin? Se pare ca functioneaza..

    22.01.2015, 16:26:29
  • EtnoWare
    EtnoWare

    ..o sa iti re-trimita un mesaj cu un nou cod, au zis ca probabil s-a introdus unul gresit si s-a blocat contul :)

    23.01.2015, 09:26:11
  • DropOfNature
    DropOfNature

    EtnoWare, ai creat un nou cont sau a functionat cu cel pe care a dat eroare initial? La mine cad apas pe vinde ma duce la pagina principala.

    23.01.2015, 16:12:58
  • EtnoWare
    EtnoWare

    Am facut un cont nou, sa vad daca merge.
    Spune-mi, daca ai alt utilizator si nu merge, numele acestuia - ca sa pot transmite un mesaj sa remedieze :)

    24.01.2015, 09:26:46
  • anaglifa
    anaglifa

    Si eu incerc sa re-deschid un magazin - cont vechi - si nu merge. Acum cateva zile am primit codul prin SMS dar a dat o eroare si nu am rezolvat nimic. Acum daca merg la 'vinde' ma trimite in pagina principala si atat.
    In plus, nu reusesc sa aflu de nicaieri cat costa efectiv un magazin. Inteleg ca abia cand chiar il deschizi afli cat de costa, nu te poti informa inainte ??
    Pare plin de bug-uri tot Breslo-ul si ma intreb daca merita.

    25.01.2015, 09:44:12
  • EtnoWare
    EtnoWare

    anaglifa - de cand ai deschis un magazin nou, ai la dispozitie zece zile sa il testezi gratuit: poti posta produse, efectua modificari in magazin, etc; Politica de taxe este afisata aici www.breslo.ro/us/fees
    De asemenea, am rugaminte sa imi lasi vechiul utilizator pe care doreste sa il reactivezi, pentru a il transmite echipei sa remedieze problema; S-ar putea ca sa nu poti vinde deoarece nu mai ai breslei in cont...insa au nevoie de numele utilizatorului pentru a verifica :)
    Duminica placuta!

    25.01.2015, 17:53:06
  • anaglifa
    anaglifa

    Ma bucur ca as avea zece zile ca sa testez magazinul, doar ca nu pot sa-l deschid.
    Vechiul nume era Rock Paper Scissors. Evident nu am breslei in cont, nu l-am mai folosit de mult, probabil din 2010. Dar nici nu pot verifica detaliile astea, daca butonul 'vinde' ma trimite la pagina principala Breslo si atat.
    Multumesc pentru ajutor.

    26.01.2015, 13:06:22
  • tzusk
    tzusk

    Buna ziua.De cateva zile incerc sa-mi deschid un magazin pe site dar nu merge.A mers lla un moment dar,dar dupa ce am introdus parola primita prin sms s-a blocat si de atunci nu merge.De cate ori merg pe "vinde" ma aduce inapoi la interfata.Multumesc

    26.01.2015, 13:21:31
  • EtnoWare
    EtnoWare

    Utilizatorul apare pe platforma, www.breslo.ro/rock.paper.scissors/ - poti incerca sa actualizezi informatiile la cont-profil? Eu am sa trimit echipei un mail cu utilizatorul tau sa vedem ce ne raspund si posetz aici raspunsul :)

    26.01.2015, 20:19:39
  • anaglifa
    anaglifa

    Nu am cum actualiza informatiile.

    26.01.2015, 21:38:33
  • EtnoWare
    EtnoWare

    anaglifa - le-am scris si au zis ca se revolva azi, te rog sa imi spui daca nici maine nu functioneaza; Cine mai intampina astfel de probleme, rog sa trimita un mail la [email protected] cu username-ul care are probleme, iar ei vor rezolva :)

    27.01.2015, 18:49:49
  • anaglifa
    anaglifa

    Nicio schimbare.

    28.01.2015, 19:52:05
  • Breslo
    Breslo

    anaglifa, ti-am actualizat magazinul "anaglifa", vei vedea rubrica financiar acolo.

    pe rock paper scissors nu ne este foarte clar ce doresti sa facem. daca ai incercat sa il activezi cu numarul de telefon, trimite te rugam un email direct pe echipa, in care sa ne spui care este numarul tau corect de mobil. il vom verifica si iti vom trimite un sms prin care sa poti activa magazinul.

    multumim!

    29.01.2015, 11:33:22
  • anaglifa
    anaglifa

    Multumesc.
    Pentru inceput as vrea sa schimb tipul magazinului din Handmade in Vintage, am trimis un mail in acest sens.

    29.01.2015, 16:32:05
  • razvancristea
    razvancristea

    Şi eu am aceeaşi problemă când încerc să deschid un magazin.
    Am încercat acum recent prin ianuarie, după acest update al site-ului, am primit codul pe telefon, l-am introdus, mi-a dat o eroare, m-a scos de pe profil, şi de atunci singurul lucru care se întâmplă e acesta: Apăs pe VINDE, apoi selectez DESCHIDE MAGAZIN şi sunt trimis pe prima pagină, delogându-mă şi de pe cont automat.
    Deja e cam deranjantă treaba asta.

    06.02.2015, 15:47:49
  • EtnoWare
    EtnoWare

    razvancristea am trimis mesaj catre echipa, o sa activeze manual magazinul :)

    06.02.2015, 18:53:18