Forum: Idei si sugestii noul tau magazin Breslo

  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    pai nu e chiar asa de iesit din comun sa vinzi zeci de produse aceleiasi persoane. Eu vand lunar, acelorasi persoane si daca le-as chema pe Breslo si eu as avea sute de feedback-uri de la 5-7 clienti. Ca nu le chem, asta e altceva...


    Sunt platforme unde nici macar pt ce produs a primit feedback nu vezi.
    Nu e mare chestie.

    Eu personal nu sunt contra afisarii userului care acorda un feedback (desi am patit sa imi fie invitati clientii sa viziteze alt magazin - lucru care evident m-a deranjat si mi s-a parut penibil; si nu este singurul caz de asemenea practici si unele invitatii chiar s-au soldat cu preluare de clienti), dar nici nu pot sustine afisarea pentru ca nu stiu cu ce m-ar ajuta - cu altceva decat sa vad ce clienti are X. Si acest lucru nu m-ar ajuta decat daca as fi eu cea care s-ar gandi sa-si promoveze magazinul si clientilor vecinilor ;)


    Pe mine personal nu ma intereseaza nici ce magazine isi fabrica feedback-uri si nici motivele pentru care o fac. E problema lor, e timpul lor, nu le port eu de grija! Nu le ajuta cu nimic, din punctul meu de vedere, decat sa-si piarda timpul.

    Si de asemenea nu ma intereseaza nici de unde isi fac cumparaturile clientii mei sau potentialii mei clienti! Sau cui trag teapa (nu ridica colete sau mai stiu eu ce)... atata vreme cat presupunem ca magazinele dau feedback-ul corect, este de-ajuns (iar aceasta supozitie este valabila si daca feedback-ul ar fi la vedere) :)


    Intr-o singura situatie e deranjant feedback-ul ascuns: la concursurile organizate pe forum, unde se acorda premii pt clienti si se verifica autenticitatea conturilor. de client Dar... si asta se poate rezolva intr-un fel :)

    28.02.2012, 21:21:18
  • havin
    havin

    nu va suparati, poate-s eu mai batuta in cap asa, dar nu reusesc sa inteleg ce*ati avut cu feedbackul de l-ati ascuns in halul asta.... sant debusolata total cand deschid acum un feedback si vad acolo o pagina cu plusuri... si atat.... poate ca o persoana a cumparat 3 ace ca sa-si faca un feedback pozitiv ca sa vina pe urma la mine si sa cumpere de 1000 de lei si eu, vazand ca are feedback pozitiv, sa-i si trimit comanda....
    nu, chiar ciudat, zau, am incercat sa inteleg toate celelalte schimbari, ca-s de design,ca asa au si x si y pe platformele lor... mofturi, mai mult sau mai putin, dar asta cu feedbackul chiar m-a atins, serios.
    andra vad ca esti cam singura care e macar neutra (desi n-am inteles de ce, chiar nu te intereseaza nimic din ce-ar putea sa-ti dea ceva cunostinte despre posibilul potential cumparator? nu vreau sa intru in polemici e doar o intrebare retorica, nu astept raspuns...)
    cred ca breslo ar face bine sa se mai odihneasca putin cu schimbarile astea, sant prea muuulte fratilor, ne-ati bulversat de tot, v-am mai spus de cateva ori: mai binele e dusmanul binelui! mai tineti cont si de parerile noastre ca n-om fi toti adunati de la liziera padurii! imi e din ce in ce mai greu sa intru pe breslo, nu ma mai trage inima, prea multe schimbari, prea mult timp pierd sa inteleg si aia si ailalta... nus- impotriva noului dar gasesc nepotrivit ritmul in care intelegeti sa faceti toate aceste shimbari, nu va suparati!

    28.02.2012, 22:33:31
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    nu e vb ca ma intereseaza sau nu... dar la comenzi cu sume mari imi rezerv dreptul sa cer banii in avans, indiferent de feedback :D
    La fel si in alte conditii - lipsa feedback, feedback negativ, etc

    iar detalii despre cumparator, relatii cu acesta, etc se pot afla si respectiv obtine si pe privat, odata ce a lansat o comanda s-a facut primul pas.

    Totusi, cred ca ar trebui sa se tina cont de parerea majoritatii. Propun un sondaj, de fapt doua, adresate atat magazinelor cat si clientilor. Pentru a vedea cum stau lucrurile. Si ar trebui tinut cont de parerea majoritatii. Daca lucrurile ar fi stat asa de la inceput, nu mai era nevoie de sondaj. Insa, fiind o schimbare majora, este necesar.

    Sau, o alta solutie... ar fi o optiune pentru client de a-si face feedback-urile publice sau nu, asemeni favoritelor.

    Zic si eu, nu dati cu parul. Incerc doar sa disec problema

    29.02.2012, 00:24:08
  • alchemy
    alchemy

    buna propunerea

    29.02.2012, 00:34:10
  • alchemy
    alchemy

    Daca incerci sa vezi feedback-ul din cont nu il vezi de la cine este daca iesi din cont e tot cu il stiam, adca vezi cine ce si cum; eu sunt tentata sa optez pentru feedback ascuns deoarece au existat clienti terorizati de magazine concurente (nu este cazul meu dar tot imi pare penibil).

    29.02.2012, 00:40:59
  • queenBEAD2
    queenBEAD2

    Nici eu nu sunt de acord cu ascunderea feedbackului... sper ca nu se va mai ascunde ceva in viitor :)
    Evident feedbackul fictiv este mult mai evident in situatia in care apare si numele clientului, ptr ca foarte putini cumpara en-gros pe aici.
    Parerea mea este ca un magazin cu feedbackuri de la mai multe persoane prezinta mai multa incredere, adica daca vad ca altii au fost multumiti, cumpar si eu. Pe cand asa... ce sa mai zic ca majoritatea doar bifeaza plusul si atat deci am la feed o armata de plusuri si nimic mai mult :(
    Si ca o paranteza e deranjant cand vad ca unii judeca DOAR din punctul lor de vedere si nu spre folosul tuturor cum ar face o persoana intr-o comunitate...

    29.02.2012, 01:22:26
  • nicolebijou
    nicolebijou

    Oricum pentru membrii noi, feexbackul incurca. Ca si client nou, fara feedback, a trebuit sa platesc in cont in avans. Pentru o comanda de 30 de lei nu mi-a convenit prea mult sa platesc comisionul bancii. De atunci am mai facut o gramada de comenzi, le-am ridicat, platit, dat feedback pozitiv daca au fost in regula produsele, dar magazinele respective nu s-au ostenit sa-mi dea si ele un feedback pozitiv pentru ca am fost un client bun. Asa ca poti sa fi un client bun dar sa nu ai feedbackuri, sau sa fi un client tepar care isi fabrica feedback-uri pozitive, fiecare vanzator trebuie sa isi asume si un risc.

    29.02.2012, 09:31:29
  • dianadesign
    dianadesign

    Am mai observat ceva. La clientii cu cont de magazin se vede feedback-ul si poza produsului cumparat, fara niciun nume, iar la cei fara cont de magazin se vede doar lista, fara alt detaliu, fara poza.
    Raman la parerea initiala, sunt prea multe schimbari dintr-o data, aproape toate sunt noutati, ne iau ca din oala...n-ar strica un sondaj.

    29.02.2012, 09:40:46
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    nicolebijou: Asta vroiam sa spun si eu aseara: ca nu conteaza atat de mult afisarea feedback-urilor, ele n-au chiar nici o relevanta. Este vorba in orice caz de riscuri.
    Poti lua "teapa" sid e la un client care pana acum a avut numai tranzactii finalizate cu succes din n-spe magazine.


    Plus ca, dupa principiile "cine are feedback-uri de la mai multe persoane" e mai de incredere, sau cine "cine are feedback-urid oard e la o persoana" nu e de incredere, sau doar pentru 2 ace sau mai stiu eu ce, dupa aceste principii, clientii si magazinele noi, clientii care au cumparat pt inceput doar de la un magazin (probabil ca prin el au ajuns cumva pe Breslo), nu ar trebui sa mai aiba nici o sansa in rest.
    Ar trebui sa ne-amintim ca si noi am fost la incepput, fara nici un fel de feedback si totusi au fost clienti care ne-au cumparat produsele sau magazine care ne-au trimis comenzile, desi... nu prezentam incredere, dupa aceste principii. E aberant sa nu cumperi dintr-un magazin doar pentru ca e la inceput si nu are feedback deloc sau doar de la 2 persoane. Daca am merge toti pe aceleasi principii, nu s-ar mai face nici o tranzactie la magazinele noi si nu ar ramane decat cele vechi.v Ceea ce nu e ok!
    Trebuie sa ne asumam riscurile comertului online, daca vrem sa punem unele conditii in limite legale si de bun simt , nu sa devenim paranoici sis a ne asteptam ca fiecare client sau magazin nou sa-si faca feedback-uri din neant - in conditiile in care chiar noi condamnam acest lucru.
    Pana la urma, cu atitudinea asta incurajam fabricarea de feedback-uri.
    (Ca o paranteza, ca magazin este foarte usor sa-ti fabrici feedback-uri. Dar ca client nu.)

    Iar faptul ca un magazin are 20000 de feedback-uri, nu ma face sa cumpar de la el in detrimentul unuia care are doar 200. Nu acesta ar trebuis a fie criteriul de selectie!


    Inteleg ca problema sunt schimbarile prea rapide, dar problema asta o intalnim in fiecare zi, in fiecare minut. Pentru ca in zilele noastre, lumea se misca mult mai repede poate decat ne-am dori sau suntem obisnuiti. Totul se schimba repede acum. Iar noi trebuie sa ne adaptam. Pana la urma am fost "programati" sa ne adaptam schimbarilor de orice fel, sa evoluam, sa ne dezvoltam. Nu este o chestiune noua. Si mai trebuie sa avem si incredere in noi, pentru ca de aici pleaca teama asta de nou, de necunoscut.

    29.02.2012, 14:40:22
  • Carmen.Sylva.ART
    Carmen.Sylva.ART

    Ok, este lesne de inteles ca fiecare dintre noi are un motiv pentru care sustine o modificare sau ba, asa ca ramane la latitudinea echipei breslo sa decida asupra variantei optime.

    Cand va deveni vizibila noua varianta a magazinelor si pentru clienti?

    29.02.2012, 23:47:04
  • havin
    havin

    bine, propun sa se desfiinteze feedbackul de tot, ca oricum pana la urma riscul e prezent, cu el sau fara.
    nu e vb de nici o teama de risc, e vb de timpul de familiarizare cu noul, pe care unii, care au si 2, 3 copii, un job solicitant si poate si alte probleme adiacente- chiar nu-l au!
    mie mi se pare ca nu exista o constanta in tot procesul asta de schimbate. adica schimbam azi ce-am reusit sa implementam acum o luna. pt asta ar trebui sa existe versiuni beta, nu sa se faca online si sa bulverseze efectiv pe toata lumea, cum se intampla din ce in ce mai des pe platforma asta.

    01.03.2012, 08:52:02
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Andra, ce frumos ai scris! Sunt de acord cu absolut tot :)

    @havin: pai toate schimbarile sunt vizibile numai pentur vanzatori, nu sunt online pentru toata lumea. Deci poti sa consideri asta o versiune Beta. Dar si versiunea Beta trebuie sa fie vizibila pentru cineva care sa o testeze :)

    Sigur ca riscul e prezent mereu, indiferent de feedback. Dar nu vad cum numele unui cumparator/vanzator ajuta substantial la minimizarea riscului. Pentru noi ca vanzatori relevante sunt nr. de feeduri negative si neutre si eventual motivele pentru care s-au dat; si mai putin de la cine.

    01.03.2012, 10:32:54
  • nicolebijou
    nicolebijou

    Multumesc Bijouxdemonange, si eu cred ca de fapt problema este numai teama de schimbare, teama pe care daca nu ne-o stapanim nu suntem in stare sa progresam. In plus, cred ca este si un obicei da-al nostru, al romanilor, de a comenta si a critica din principiu. Pana la urma acesta este un site, care are o anumita administrare, anumite persoane muncesc din greu sa introduca niste schimbari care ar putea sa fie foarte benefice, si noi nu facem decat sa ne plangem si sa-i criticam. De fapt nu ne obliga nimeni sa ne pastram magazinele aici.

    01.03.2012, 11:53:38
  • havin
    havin

    santem f buni la filozofie- asta e cert!
    la vanzatori ma refeream, pentru ca ei sant cei afectati. versiunea beta n-ar trebui testata de toti; cand testam noi softuri bancare, o faceam pe un esantion de useri- niciodata pe toti!... ca poate pe unii nu-i duce capul, sau fac atacuri de anxietate la atatea schimbari :D:D:D:
    ma rog, e evident, nu ma pricep si cand vine vb de generalizari d-astea gen ' noi romanii' -chiar ma ia cu calduri.... :D:D:D
    spor la treaba, va dores sa tineti pasul si azi si maine si poimaine cu noile implementari, sa vindeti fara probleme si fara sa fie macar nevoie sa dati click pe sectiunea feedback.

    01.03.2012, 11:59:12
  • nicolebijou
    nicolebijou

    Havin, imi pare rau daca te-a deranjat mesajul meu, imi cer scuze, nu asta am vrut, dar eu cred ca totusi trebuie sa le acordam un pic de credit si celor ce au creeat breslo.

    01.03.2012, 12:16:01
  • Margelute
    Margelute

    Da, ma rog, eu tot n-am inteles care e treaba cu feedbackul la secret. Nu am citit nicaieri nici macar o plangere despre mesaje trimise in scopul de a fura clientii altui magazin, dar poate mi-a scapat mie.
    La fel si feedbackul fictiv nu cred sa fie o practica atat de raspandita.
    Asa ca din punctul meu de vedere mai ramane doar feedbackul neutru sau negativ, ala e important de stiut de ce a fost acordat si cred ca ar fi la fel de bine de stiut din partea cui este acordat. Multe feedbackuri negative s-au dat reciproc si e important de vazut asta ca sa poti sa-ti faci singur o idee despre ce s-a intamplat acolo. Au fost multe subiecte cu plangeri pentru feedbackuri primite pe nedrept, de exemplu vanzatori care au dat negativ pentru colete retur si au primit inapoi tot negativ. Pana s-a rezolvat problema prin administratie a durat.
    De aceea ar fi ideal sa putem vizualiza feedbackurile si comentariile aferente pe categorii, nu sa umblam prin sute de pagini pana ajungem la ele.

    01.03.2012, 13:38:06
  • Breslo
    Breslo

    Update:
    - pe pagina fiecarui magazin apare "Numarul de admiratori"; la click pe acest numar apare pagina cu persoanele care au adaugat magazinul in lista de favorite, integrata in noul format
    - pagina de feedback a fost portata complet pe noul format; se poate filtra feedback-ul in functie de tipul acestuia: pozitiv/negativ/neutru; click pe cifra aferenta si se filtreaza
    - reorganizarea meniului din "Contul meu" - click pe "omuletul" din partea de sus a paginilor
    - butonul "Favorit" de pe pagina produsului functioneaza corect
    - dupa adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi butonul "Cumpara" dispare si apare o alerta in care utilizatorul poate alege ce sa faca; puteti testa

    Urmeaza o noua serie de imbunatatiri cat de curand, va multumim frumos pentru feedback si va asteptam in continuare parerile!

    01.03.2012, 18:55:15
  • panteraroz2
    panteraroz2

    Ha ha am observat optiunile de "continua cumparaturile" si "mergi la casa" e super, dar cel mai mult ma distreaza partea cu "Felicitari, ai adaugat produsul in cos" ;)) Pe de o parte e dragut mesajul dar pe mine nu ma incanta, ca doar nu sunt un geniu - cumparator fiind, sa pun produsul in cos - poate ar suna mai bine ceva de genul " Multumim, ati adaugat produsul in cos"

    Oricum eu sunt de acord cu testarea de catre toti vanzatorii a noului format, cu toate schimbarile, pentru ca astfel ni se acorda tuturor posibilitatea de a ne obisnui din mers cu lucrurile noi si de a acorda feedback in timp util. Recunosc ca la inceput am fost cam bulversata dar apoi nu mi s-a mai parut atat de greu ... acuma urmaresc in fiecare zi sa vad ce se mai intampla ... :)

    Spor la treaba tuturor si, ca tot e 1 Martie, o primavara minunata si plina de surprize frumoase :)

    01.03.2012, 23:31:13
  • Margelute
    Margelute

    Multumesc pentru filtrarea feedbackurilor!

    02.03.2012, 09:32:58
  • panteraroz2
    panteraroz2

    Deci am observat ca s-a schimbat mesajul de la punerea produselor in cos, parca e mai bine asa ;)

    02.03.2012, 23:43:01
  • gariana
    gariana

    - nu-mi place ca nu mai exista posibilitatea de a vedea cine a adaugat un produs la "favorite"(sau poate nu stiu eu sa ma uit)
    - nu-mi place ca nu mai pot vedea cine a lasat feedback altor vanzatori. De ce trebuia sa-i copiem la acest punct pe cei de pe *? De ce ne este folositor? Ne putem face o idee asupra cumparatorului: cam ce produse cumpara/stilul lui/culorile preferate/daca face comenzi "babane" sau nu/ daca un feedback negativ a fost doar o scapare sau nu(daca sunt 10 de negativ poate e de la un singur vanzator si nu de la mai multi- asta spune cu totul altceva) etc. etc. La acest punct chiar as dori sa tineti cont de parerea noastra. Daca sunt multi care-mi dau dreptate, sa se revina la vechea forma!
    - cu restul schimbarilor e ok :)

    03.03.2012, 06:57:54
  • nicolebijou
    nicolebijou

    Uite-te la inimioarele din stanga sus

    03.03.2012, 10:32:53
  • gemsgems
    gemsgems

    Si eu as vrea sa putem vedea in continuare de la cine e lasat feedback-ul.

    03.03.2012, 11:26:42
  • DouaMainiDibace
    DouaMainiDibace

    Nu sunt de acord cu feedback-ul in formula asta, ii lipseste transparenta, exista vanzatori care sunt convinsa ca isi falsifica feedback-ul prin crearea de alte conturi, cu clientii stiu ca exista oricum un risc...dar haideti sa nu le facem treaba mai usoara. Chiar nu era nevoie de schimbarea aceasta.

    03.03.2012, 13:01:37
  • MariusRF
    MariusRF

    Cu riscul de a ma repeta: nu sunt de acord cu ascunderea feed-backului, pentru ca nu mai pot avea incredere in clienti si nici noii clienti nu au incredere.
    Cred ca o sa scada vanzarile din aceasta cauza!

    03.03.2012, 15:06:42
  • blanitza
    blanitza

    Nici mie nu-mi place ascunderea feed-back-ului, de la cine si ce. Este atat de anosta acum prezentarea, incat nici nu-ti mai vine sa te uiti, nu este friendly. Secretizarea asta stupida si anonimatul feed-ului duce la transformarea Breslo intr-o platforma de + sau -, nu mai suntem o comunitate de oameni, care cumpara unii de la altii, care construiesc relatii frumoase in timp, care multumesc sincer pentru ceva, nu-mi place absolut deloc, si-as vrea sa va rog sa reveniti la anteriorul format de feed-back.

    03.03.2012, 18:02:17
  • GradinaSecreta
    GradinaSecreta

    Sustin si eu desecretizarea identitatii conturilor care lasa feedback si revenirea la situatia anterioara. Vorbim despre comert on line aici si avem nevoie de cat de multe informatii posibile inainte de a face decizia de cumparare. Un exemplu concret, fara sa dau nume. Am cumparat furnituri deosebite de la un magazin nou deschis. Bineinteles ca eram sceptica, dar, vazand un feedback cu superlative de la o cunoscuta creatoare de bijuterii de aici de pe Breslo, nu am mai avut nicio ezitare. De cealalta parte, in calitate de vanzator, ma intereseaza sa compar feedbackurile. Am clienti care comenteaza la feedback si altii care doar acorda calificativul. Pentru mine, care sunt la inceput de drum in materie de bijuterie, ma intereseaza sa stiu daca un client care nu a comentat nimic la mine obisnuieste sa comenteze la feedbackul altor magazine sau nu. Daca gasesc superlative la alte magazine si la mine nu scrie nimic, ma gandesc ca poate a avut o nemultumire si incerc sa identific problema. Daca gasesc aceeasi tacere la clientul respectiv si fata de alte magazine, stau linistita. Si bineinteles ca ma bucura si situatia inversa, un client tacut la alte magazine care comenteaza frumos la mine. Cum a spus si Gabi / blanitza, suntem o comunitate de oameni cu relatii create in timp, iar feedbackul vorbeste despre aceste relatii. Increderea si recomandarea blanitzei, de exemplu, intr-un magazin cu care nu am colaborat, este pentru mine o garantie.

    03.03.2012, 21:45:27
  • blanitza
    blanitza

    Draga mea Gabi, ai punctat foarte bine beneficiile feed-back-ului, si marja de garantie pe care acesta o confera si cumparatorului, cat si vanzatorului. Aceasta povestea a anonimatului am remarcat-o pe *, cam de anul trecut, si-as vrea sa va spun ca daca sunt americanii maniaci cu secretizatul, nu-i musai sa devenim si noi. Sincera sa fiu, chiar nu ne sta in fire, noua, romanilor, sa ne luam cu mainile de cap vis-a-vis de secrete etc...
    Anteriorul format de feed-back era mult mai bun, cel putin din punctul meu de vedere - intotdeauna cand verificam feed-ul cuiva si apareau negative sau neutre, ma duceam sa vad si de la cine l-a primit, si incercam sa inteleg de ce s-a dat astfel, ar fi putut fi o rautate sau o neintelegere la mijloc, si sa stiti ca uneori era chiar asa.
    Am inteles ca un motiv pentru aceasta ascundere a feed-back-ului a fost temerea ca X vede CINE a cumparat cutare lucru de la mine, de exemplu, si se va repezi sa-i faca o oferta respectivei persoane, ca sa-mi fure mie clientul!!! Haideti sa fim seriosi, si daca se intampla asa, ce sa-ti spun, am sa mor eu, sau am sa-mi inchid magazinul??? Nici vorba, am sa merg mai departe, si-am sa fac in continuare exact ce fac si acum - cautare de materiale cat mai frumoase, cat mai estetice si de calitate, preturi convenabile, si gata... Sa fiu eu sanatoasa cate mesaje cu oferte de aia sau ailalta am primit, le stergeam si gata, oricum, magazinele care procedeaza asa, n-au zile multe, si se descalifica singure...
    In consecinta, temerile-astea mie nu mi se par o justificare solida pentru decizia de a se ascunde feed-back-ul.

    03.03.2012, 23:47:44
  • havin
    havin

    nicole credit le-am dat celor de la Breslo cand m-am inscris aici, pe aceasta platforma; astept ins chimb o explicatie directa si deschisa vis a vis de problema feedbackurilor voalate, pt ca pt mine ele asa sant, in situatia de fata.

    mai mult, revin si spun ca butonul ce indica nr de admiratori, si pe care daca dau click imi deschide produsele lor favorite, nu ma ajuta DELOC cand vine vorba de produsele MELE si potentialul lor de a fi adaugate sau nu la favorite de alti utilizatori breslo. sant doua lucruri total diferite.

    asa incat am doua intrebari: 1- legata de feedback si a2a legata de posibilitatea de vizualizare a produselor favorite, care se pare ca s-a ratacit in tot procesul asta bulversant de nou.

    plus! obisnuiam sa dau, inainte, clientilor din afara breslo, linkul direct spre produsul de pe breslo. e, s-a terminat si cu asta. ma intreb daca o sa am de pierdut numai eu.....
    mi-e si groaza, am inteles ca se pregatesc alte si alte noutati!

    04.03.2012, 11:09:46
  • blanitza
    blanitza

    Cele doua liste de produse nou-listate de pe prima pagina stau acum intepenite, nu se schimba singure, pentru a asigura vizibilitate tuturor magazinelor care sunt harnice si listeaza zilnic un produs, sau chiar mai multe. Acum se schimba prin actionarea sagetilor de stanga-dreapta, insa lumea noua care vine pe Breslo poate nu stie din prima cum stau lucrurile, si nu le vede si pe celelalte, ci doar pe cele care-au nimerit pe fata prezentata, si stau acolo pentru 12 sau 24 ore, nu mi-e clar cat. Adica o seama de produse nou-listate stau la prezentare o vesnicie, iar altele, numai daca misca omul sagetile. Prima pagina este statica si intepenita, nu e nicio miscare pe-acolo, nu e vie, asa cum era cand se schimbau produsele singurele, oferind vizibilitate tuturor care listeaza, in mod egal. S-a mai discutat acest aspect, dar vad ca nu s-a gasit inca momentul pentru a fi remediata problema, iar eu consider ca aduce prejudicii de reclama fiecarui magazin - si handmade si non-handmade.
    Echipa Breslo, va rog sa tineti cont si de rugamintile noastre, as vrea sa am din nou sentimentul ca opinia noastra conteaza pentru dvs.

    04.03.2012, 12:30:40
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    @havin: echipa a scris mai sus ca vor exista linkuri directe si la produse.

    04.03.2012, 13:26:30
  • havin
    havin

    stiu. a scris asta acum o saptamana. mai asteptam, ca oricum n-avem ce face....
    as vrea insa raspuns la cele 2 intrebari ale mele si le-as vrea de la echipa breslo, daca se poate, cand au timp.
    multumesc.

    04.03.2012, 17:56:46
  • gemsgems
    gemsgems

    Dar si acum au produsele link propriu! (cred ca e a 3a sau a 4a oara cand zic asta pe forum, sper sa nu plictisesc pe nimeni :)) )

    Cand le deschizi in alt tab apar ca inainte, fiecare cu linkul lui. Asa ca daca problema era ca nu poti da clientilor link... uite ca exista workaround la bugul asta. :P

    Click dreapta pe produs, apoi click "Open in new tab" sau click cu rotita pe produs. Si se deschide o pagina noua, cu produsul care are linkul lui.

    Sunt eu nebuna? :)) Imi apare numai mie asa?

    04.03.2012, 18:34:15
  • bibidesign
    bibidesign

    va rog, spuneti-mi cum pot schimba ordinea produselor in magazin...
    ma simt cumplit de depasita... de trei zile incerc sa descopar cum se face asta in noul format si nu reusesc...

    04.03.2012, 19:45:55
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    sau click dreapta pe produs sau pe numele acestuiai in magazin, si "copy link location" ("copiaza adresa linkului")

    * linkul de adaugare produs favorit, in noul format...nu merge...
    Sub butonul de favorit este linkul magazinului plus "#"
    *tot in noul format, nu se poate vedea cine mi-a adaugat produsul la favorite... trebuie sa le deschid in alt tab, deci in formatul vechi

    04.03.2012, 19:49:35
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    bibidesign: de pe "omulet" (butonul pt contul meu) te duci in sectiunea magazin la produse sau comenzi, apoi cauti in meniul ce-ti apare "optiuni avansate" si din submeniu alegi "ordonare personalizata"

    04.03.2012, 19:51:35
  • bibidesign
    bibidesign

    multumesc!
    este tot varianta veche... m-am zapacit de tot, stiam sa fac asa, da eu tot incercam direct pe noul sistem care nu merge, nu mai stiu in ce fel sa folosesc butoanele noi, cele vechi, mi-e pur si simplu frica si cam lehamite sa bajbai de atata timp...
    d-aia am spus ca ar fi fost bine sa ramanem si pe optiunea completa a vechii interfete pana se punea sistemul la punct si aparea un tutorial pentru folosirea noii interfete..

    04.03.2012, 20:12:32
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    pai e bien totusi ca avem acces la noua interfata, ca sa ne obisnuim cu ea si sa-i observam neajunsurile. Din cate observ sunt multe schimbari,deci si multe greseli si neajunsuri.
    Ideea e ca, magazinul functioneaza tot pe sistemul vechi. Noua interfata o vedem doar daca intram intr-un magazin, inclusiv al nostru. daca nu ne descurcam cu noua interfata, intram pe prima pagina a Breslo (www.breslo.ro) , unde avem acces la interfata de pana acum, si totul este in regula :)

    04.03.2012, 20:27:44
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    @gemsgems: ma refeream desigur la link direct la produse in noua interfata, nu prin workaround-ul cu "open in new tab" care duce la vechea pagina de produs.

    Candva se va trece complet pe interfata noua si toate paginile vor avea formatul si look-ul nou; si in acest caz echipa a promis link direct la produs.

    04.03.2012, 22:03:12
  • gemsgems
    gemsgems

    Nici nu imi imaginam ca tu nu stii. :D Reply-ul era pentru cei care spun ca ii incurca lipsa linkului direct, cand el de fapt inca exista pe acolo. :P

    05.03.2012, 00:56:53
  • havin
    havin

    dragele mele nu va mai agitati ca nu toti au click dreapta pe mouse:D . eu n-am. tehnologia macintosh nu are click dreapta pe mouse:D:D:D:D . asa incat insist- eu cand dau click pe produs imi apare linkul la magazin si nu la produsul in sine.

    05.03.2012, 07:36:59
  • havin
    havin

    si-n alta ordine de idei- noul trebuie sa simplifice si nu sa complice... cclick dreapta pe produs, apoi clicn open in new tab.... nu era mai simpla varianta precedenta? sau sant eu deplasata.

    05.03.2012, 07:39:54
  • Margelute
    Margelute

    Oricum adresa imaginii este adresa imaginii nu a produsului, intoarcerea se face doar la poza nu la pagina produsului. Si au am crezut asa initial.

    05.03.2012, 07:42:26
  • gemsgems
    gemsgems

    @Margelute - Nu e vb despre adresa imaginii, ci adresa produsului. Atunci cand deschizi un produs din orice GALERIE in alt tab, iti apare adresa produsului. Nu adresa imaginii lui.

    @havin - Poate nu are click dreapta, dar chiar nu exista posibilitatea sa deschizi ceva in alt tab? Normal ca era mai simpla varianta precedenta si probabil ca se lucreaza sa fie asa si in noul format. Eu doar incercam sa scot in evidenta ca, pana se implementeaza linkul asta al fiecarui produs si in noul format, exista totusi o solutie. :D

    Pana doar acum cateva saptamani, ne plangeam ca s-a marit taxa si nu se vede nici o schimbare. Acum apar schimbari si ne plangem ca se schimba. Tipic uman. :)) Daca faceau schimbarile la ei in birou dupa cum credeau ei si apoi le bagau pe toate odata, eram si mai nemultumite. Si sunt convinsa ca daca se alegeau cativa breslasi sa testeze, printre cei care nu erau alesi se gaseau unii sa faca gura ca nu au fost implicati si ca nu le convin deciziile luate de acei cativa. Oricum ar fi facut, nu ar fi fost bine pentru toata lumea. :P N-as vrea sa fiu in pielea celor din echipa Breslo. :P

    05.03.2012, 08:04:22
  • havin
    havin

    nu exista.
    la restul nu mai comentez intrucat gasesc inutila interventia mea.

    05.03.2012, 08:26:18
  • bibidesign
    bibidesign

    buna dimineata!
    din nou sunt desperata...
    nu merge optiunea de "'ordonare"... nici in formatul nou nici in cel vechi..
    produsele stau exact cum vor ele, desi cand l;e ordonez, pe vechiul sistem se aseaza, dar cand dau save raman in vechea ordine in magazin...

    05.03.2012, 08:27:50
  • bibidesign
    bibidesign

    butonul nou "ordoneaza" nu merge deloc

    05.03.2012, 08:28:16
  • bibidesign
    bibidesign

    si ma intreb: oare nu era mai normal sa NU se faca schimbarile exact in aceasta perioada in care vanzarile au o crestere??????????????
    un magazin nu-l renovezi exact in varf de sezon niciodata... :(
    incep sa am senzatia ca toate acestea se petrec intentionat... ca si schimbarea taxei exact in perioada sarbatorilor de iarna... si nu vad deloc justificarea...

    eu sunt - din nou- extrem de nemultumita...

    05.03.2012, 08:34:29
  • gemsgems
    gemsgems

    Nici la mine nu merge ordonarea. :-??

    Care e logica din spatele acestei acuzatii, ca se petrec intentionat? Zau asa... :|

    Inteleg sa vii cu feedback obiectiv, inteleg si sa te plangi de orice nu iti convine... dar acuzatii de genul asta nu cred ca isi au locul aici. Echipa Breslo are acelasi interes ca si noi: sa avem vanzari cat mai mari (dupa logica mea, cel putin). De schimbari era nevoie cat mai repede, pentru ca trebuia sa fie justificata marirea de taxa. Si sa fim seriosi, nici un moment nu e destul de bun pentru o marire de taxa. Daca nu era Craciun, era Martie sau era Pastele sau era sezonul estival.

    Schimbarea a inceput deja. Nu avem decat sa ne adaptam. :D Si sa venim cu idei CONSTRUCTIVE, daca vrem sa se termine totul mai repede.

    05.03.2012, 09:16:02
  • bibidesign
    bibidesign

    deci:
    -marirea taxei s-a facut exact de sarbatori cand era clar ca foarte putini, chiar daca se vor simti frustrati nu vor avea inima sa-si inchida magazinul in speranta ca vor avea totusi vanzari care sa compenseze taxa... o miscare de marketing geniala pentru Breslo, dar in defavoarea clientilor... am mai spus asta si nu mi-e rusine sa repet...
    un moment mai bun pentru marirea taxei ar fi fost dupa sarbatori, cand toata lumea ar fi avut niste incasari in spate si ar fi fost mai putin frustrata - e o chestie psihologica...

    -acum apar aceste schimbari, un haos, exact la Martisor cand toata lumea vrea sa mearga si sa functioneze brici magazinul si nu sa-si bata capul si sa caute din greu cum sa "deschida usile magazinului si cum sa faca sa-si aranjeze produsele pe raft" in loc sa VANDA repede si eficient... care era problema daca aceste schimbari erau dupa 8 martie???????????
    repet: nimeni nu-si renoveaza magazinul in varf de vanzari si avem niste grafice (asta este un lucru bun) care arata clar cand sunt varfurile


    daca aceste schimbari nu sunt intentionat facute astfel, n-are nimeni motiv de suparare.... iar eu voi accepta si ma voi consola cu faptul ca a fost pura coincidenta aceasta suprapunere de evenimente...

    nu sunt rau intentionata, m-am exprimat politicos, am incercat sa fiu obiectiva si as fi vrut si constructiva si ma bucur ca apar totusi reactii rapide... asta este o imbunatatire ;)

    in concluzie rugamintile mele sunt ca pe viitor:
    -sa se evite orice fel de modificare in "sezon",
    -sa se anunte prin mesaj personal pentru fiecare utilizator ca vor avea loc niste schimbari (sa nu ne mai trezim straini in propriul magazin)
    -sa apara un tutorial cu noile modalitati de utilizare a formatului

    evident caintotdeauna vor aparea si nemultumiti, dar poate mai putini si rezultatele vor fi mai bune...

    imi cer iertare daca am suparat pe cineva si doresc echipei succes in continuare la definitivarea noului format :)

    05.03.2012, 09:50:14