Forum: Idei si sugestii noul tau magazin Breslo
- choice4all
Intampin urmatoarea problema: intru in magazin si incep sa dau click pe diverse produse. Acestea se deschid fain-frumos, ma misc de colo-colo cu sageata parca as fi pe facebook, apoi inchid poza produsului si cand reapare imaginea cu toate produsele din magazin, fotografiile pe care le-am deschis anterior sunt foooooarte alungite si nu se mai pricepe nimic din ele.
23.02.2012, 10:15:39 - DouaMainiDibace
Poza e tot prea maree e imensa, ochii ti se pierd pe toata imaginea aia, nu mai focalizeaza... am vb si cu cineva de la design/grafica/arte care a studiat si fotografie si nu e k aspectul.. pe facebook e mai mica, daca tot vb de facebook..ptr mine personal situatia cu pozele asa nu merge...nu stiu ce sa mai zic altceva...
23.02.2012, 10:35:17 - ChocoDiva
Am tot citit comentariile voastre, si multe dintre ele sunt foarte utile, si sunt de acrod cu ele. Insa am evitat sa scriu stiind (banuiind pe baza experientei mai bine zis) ca echipa lucreaza continuu la ce v-a deveni noul breslo, si deci ca unele din problemele existente se vor repara in timp.
23.02.2012, 10:59:43
E adevarat ca la prima intrare dupa schimbare am fost un pic socata, si frustrata de schimbare, insa (cu ajutorul unei persoane apropiate care se invarte in domeniul programarii web si a imbunatatiri utilizarii) am realizat ca aceste schimbari, pe termen lung ne vor ajuta, si vor eficientiza lucrurile. Ne va lua putin timp sa ne obisnuim, insa lucrurile vor merge spre "mai bine".
Acum ca modificari, sustin propunerea lui CinnamonCloves: "Defapt tot ce mai lipseste acum e ca produsul sa se deschida intr.o pagana noua (cu o adresa URL separata) si in partea de sus sa apara macar avatarul si numele magazinului. Si mai fain mi s-ar parea daca s-ar putea prelua fundalul si de asemenea bannerul. "
Modul de personalizare al magazinului mi se pare util, si in avatajul nostru: ne identifica clar in mentalul cumparatorului. Insa, cum mai spunea cineva aici, ar trebui realizata o infatisara unitara a site-ului ca un intreg. Asta ar implica sincronizari ale elementelor de imagine si prezentare intre magazine, cumparatori, prima pagina, eventual si forum si blog - desi aceastea din urma ar putea ramane si cum sunt, fiind cumva categorii distincte.
Apoi, la final, as sugera realizarea unui tutorial detaliat despre noile modificari, ce unde se gaseste.
Acestea fiind spuse, astept cu interes finalizarea lucrarilor, moment in care as aprecia un post din partea echipei in care sa ne anunte: "Am terminat! Acum puteti testa si face observatii!"
O zi frumoasa, si spor la treaba Echipa Breslo! - queenBEAD1
intampin o problema de ieri in a schimba imaginea de fundal... nu vrea nici cum sa se salveze noua imagine pe care o incarc... tot incerc, insa ramane cea veche.
23.02.2012, 13:54:53
mai are cineva problema asta sau doar la mine se intampla? - CinnamonCloves
Ai incercat un F5?
23.02.2012, 13:59:47
Sau daca nu, sterge toate cookies, inchide browserul si redeschide-l. - enchantedbeads
Mi s-a intamplat si mie sa nu se salveze noul Banner, dupa ce l-am modificat. Dar sunt convinsa ca trebuie sa avem rabdare, ca lucrurile evolueaza si ca echipa lucreaza in continuare la imbunatatiri.
23.02.2012, 16:48:20 - Carmen.Sylva.ART
Same here, ac. problema cu schimbarea banner-ului...s-a actualizat dupa vreo ora, se lucreaza inca si probabil asta e motivul.
23.02.2012, 17:30:44 - sognami
Buna, galeriile sunt mult mai greu de facut acum, cred ca imi ia dublu ca timp si mult mai multe click-uri (si oricum era vai de mouse-ul meu)
23.02.2012, 21:53:33
Propuneri:
* pe pagina oricarui produs, dupa id produs este un spatiu gol care se selecteaza si el si apoi cand il copiem in galerie trebuie sters mereu, altfel zice ca e incorect. Puteti sterge automat spatiul acela ca sa nu se mai selecteze sau sa faceti cumva in galerie sa nu fie luat in calcul?
* sa stau pentru fiecare produs sa dau "open in new tab" ca sa vad url-ul imi ia timp si nici nu imi trecea prin cap sa fac asta daca nu citeam aici. As vrea daca se poate sa se vada url-ul produsului pe pagina cu produsul cum era inainte. Clientilor le este mai greu acum sa imi dea linkul cu produsul care ii intereseaza atunci cand au intrebari.
* bara gri de jos este utila, o puteti pastra si in formatul nou?
In rest mie imi place tot, mai ales ca se vede mai usor meniul de la categorii :)
Multumesc! - bibidesign
inteleg ca se lucreaza, dar va rog, lasati-ne accesul la formatul vechi pana se pune acesta la punct...
24.02.2012, 08:53:03
este un moment in care pot fi vanzari mai mari - martisoare - si toata lumea inteleg ca bajbaie prin noul format...
eu sunt total pierduta...
-nu stiu sa intru in produsele mele direct din magazin
- nu stiu cum sa dau link pe un produs- nu vad ca-i apare URL propriu, ci cel al magazinului
-habar nu mai am cum sa ajung la galerii, produse vandute
-inca nu am descoperit cum se face personalizarea din noul format...
-nu stiu cum sa intru in favorite
va rog inca o data: lasati-ne si posibilitatea de a lucra pe vechiul format!!!
ING a schimbat de aproape 1 an formatul paginii de homebank si totusi inca iti lasa optiunea vechii interfete. - bibidesign
am mai descoperit ceva:
24.02.2012, 08:56:33
- nu pot face ordonarea personalizata, desi am gasit butonul - bijouxdemonange
@ bibidesign, am sa incerc sa te ajut cu o parte :
24.02.2012, 13:27:41
* pt. a ajunge la produsele tale direct din magazin, dai click in bara gri de sus, stanga, pe "bust"/omulet si iti apare meniul unde gasesti si Produse
* link catre produs: ai doua variante
- ori deschizi produsul intr-o pagina noua (click dreapta poza/link din magazin si open in new tab/window sau deschide intr-o noua fila/fereastra)
- ori dai click dreapta pe poza/link din magazin si alegi save link location/copiaza adresa link-ului
* la galerii ajungi din butonul "casuta" din bara gri de sus
* la produsele vandute ajungi daca dai click pe "numarul" de produse vandute; in partea dreapta a descrierii gasesti acest lucru
* personalizarea in noul format - in bara gri de sus, dai click pe "omulet" si din meniu alegi Design
* ordonarea personalizata la mine functioneaza; poate unde incerci tu nu este activat
Noul format nu este definitiv, este tocmai pt a-l invata si a-i gasi neajunsurile... - choice4all
Andra, ai dreptate ca e "pentru a invata si a gasi neajunsurile", da' nu era momentu"! Personal mi se pare mult mai elegant noul aspect, dar o optiune catre vechea interfata, asa cum se sugera anterior, ar fi mai mult decat binevenita.
24.02.2012, 13:58:07
(off topic @bijouxdemonange: tare bine arati (si) in noul avatar) - bibidesign
multumesc frumos de sfaturi :)
24.02.2012, 17:18:03
astazi am stat si eu si am dat click pe toate butoanele ca sa vad ce se intampla...
singurul care nu-mi venise in minte era sa deschid produsul cu click dreapta...
de-asta spuneam ca e o filozofie intreaga sa descoperi noile facilitati.. inainte deschideai produsul si automat aparea linkul sus in bara si m-am panicat cnd am vazut ca nu mai merge asa... :D
in ceea ce priveste designul nu am inca timp sa ma apuc... si la vechiul format ma chinuisem o groaza sa nimeresc dimensiunile avatarului, bannerului... si abia ce reusisem cat de cat sa ma incadrez... nu suntem toti web designeri ca sa putem face cu usurinta si rapid transformarea pozelor si adaptarea lor la anumite dimensiuni... sa obtii si claritate, sa fie si potrivite ca aspect, sa se si incadreze perfect... sunt pixeli, megi, coreluri, jpg-uri, greu sa-i potrivesti unii cu altii... :D
mai astept sa vad ce se mai intampla si pe la alte magazine...
ma gandesc ca, dupa ce va fi definitivat noul format, ar fi utile niste tutoriale cu functionarea site-ului... la inceput mi-a fost destul de greu sa descifrez mecanismul, din pacate nu apartin generatiei nascute pe tastatura si invatata cu computerele ca si cu furculita... - bijouxdemonange
Costinela, multumesc frumos! Ma faci sa rosesc toata (ceea ce e bine, din cauza oboselii, sunt foarte palida momentan) ! :))))
24.02.2012, 20:50:45
Stiu ce zici, nici eu n-am vreme de magazin, asta e, il las asa, oricum, nici de noi produse in el nu e vreme :D - choice4all
Partea buna e ca problema sesizata de mine s-a rezolvat, asa ca: Multumesc!
24.02.2012, 23:18:58 - Margelute
Mie nu imi place faptul ca atunci cand se da click pe sagetile din lateralele pozelor se navigheaza catre urmaotul produs in loc catre urmatoarea poza a aceluiasi produs. Cred ca este anapoda si pe deasupra este si greu sa mai revii la produsul pe care il vedeai initial. Nu cred ca e o idee buna, mai ales in cazul produselor cu mai mult de o poza.
25.02.2012, 08:16:58 - gemsgems
Mie dimpotriva, imi place foarte mult chestia asta cu urmatorul produs. :)) Visez la ea de cand mi-am facut magazinul. :P Poate ar fi bine sa apara un text atunci cand se da cu mouse-ul peste sagetuta care sa spuna "urmatorul produs" sau ceva de genul. Acum am vazut ca nu poti vedea decat prima poza in noul format. Sunt sigura ca se va rezolva si asta. Pana se rezolva, daca deschizi pagina cu produsul intr-un nou tab, apare in formatul vechi.
25.02.2012, 10:03:07
Si pe mine ma enerveaza de multe ori combinarea asta de Breslo vechi si Breslo nou, dar nu au cum sa stie ca Breslo nou functioneaza bine inainte sa fie folosit. Feedback-ul nostru este foarte important pentru cei care lucreaza la site. Daca ar schimba totul dintr-o data, asa cum li se pare LOR de cuviinta, apoi ar fi si mai dificil sa se schimbe ceva.
Cred ca e mai bine pentru noi ca schimbarile sa se faca treptat si sa fie testate chiar de noi, pentru ca site-ul sa fie transformat dupa nevoile noastre.
Pe mine ma incanta noile schimbari si deja visez la un site Breslo international. :)) - GradinaSecreta
Imi place faptul ca la deschiderea produsului, fotografia este foarte mare, astfel incat nu mai e nevoie sa dai zoom sa vezi foarte bine produsul. Ce ma deranjeaza foarte tare este ca se vede doar prima fotografie, ceea ce nu este deloc in regula, in conditiile in care petrec o groaza de timp sa aleg si sa prelucrez fotografiile care sa prezinte produsul din cat mai multe unghiuri posibile, iar cand cumpar ceva, imi place sa vad toate fotografiile vanzatorului, pentru a nu exista neintelegeri ulterioare. Daca ma hotarasc sa cumpar o geanta, nu e normal sa vad si fata, si spatele, si interiorul?
25.02.2012, 10:13:06
Ce nu mai imi place este noul ID al produsului, care nu creeaza link. Un aspect concret: ieri am avut nevoie de detalii suplimentare referitoare la un produs care ma interesa. Am contactat vanzatorul pe mail, am copiat ID-ul produsului, am trimis mail, am vazut ca nu creeaza link si m-am dus din nou in magazin sa caut denumirea si codul produsului pe care le pusese vanzatorul si am revenit cu nou mail, ca sa ne intelegem.
Un alt inconvenient este legat de prima pagina. Nu inteleg de ce s-a renuntat la sageata orientata in jos la Ultimele produse adaugate si s-au pus sageti laterale. Nu mi-e deloc la indemana sa stau sa dau click de 4-5 ori ca sa vad toate produsele. Inainte apasam pe sageata si apareau toate si dadeam click pe ce mi se parea interesant. Efectul direct, constatat in propriul magazin, este scaderea numarului de vizualizari la produsele postate. Este o constatare facuta pe parcursul a 3 zile, la numarul mediu de vizualizari, care a scazut aproximativ la jumatate. In felul acesta vor scadea vanzarile, lucru daunator atat magazinelor, cat si site-ului Breslo.
Ce am mai observat este ca paginile se incarca mult mai greu la cautare, de multe ori se incarca si raman fotografii imposibil de vizualizat si trebuie dat refresh la pagina ca sa fie vizibile.
In rest, sunt foarte multe aspecte placute legate de personalizarea magazinului, de noul format al fotografiilor, imi place ca sa poate naviga dintr-un produs in altul. Apreciez eforturile echipei Breslo. In speranta ca veti tine cont de aspectele enumerate de mine mai sus, va multumesc anticipat! - nicolebijou
Subscriu la ceea ce a scris GabiS. Era mult mai comod si util in acelasi timp ca produsele nou listate sa poata fi vazute pe o singura pagina : pentru vanzator exista un timp mult mai lung in care produsele erau expuse, iar cumparatorul avea sanse sa gaseasca rapid mai multe variante la produsele ce il interesau. Cred ca ceea ce era bun si comod ar trebui pastrat si in noul Breslo pentru ca nu intotdeauna ceea ce este vechi este si gresit sau noutatea absoluta este si foarte benefica.
25.02.2012, 13:52:48 - CinnamonCloves
Fetelor, la mine sub pret si cumpara pe pagina produsului apar si celelalte fotografii ale produsului. Daca dau click pe una, se deschide mare in stanga.
25.02.2012, 14:12:54
Deci in formatul nou definitiv se pot vizualiza mari toate pozele pe care le-a postat vanzatorul. daca la unii nu e asa este un bug. - Margelute
Se vad toate pozele da doar daca dai click direct pe ele. Eu spuneam ca daca dai click pe sagetile de pe poza in loc sa afiseze urmatoarea poza te duce in urmatorul produs. M-a deranjat pentru ca ma uitam la un produs cu mai multe poze intr-un magazin si cand am apasat pe poza sa vad si celelalte poze m-a dus la alt produs, am apasat pe cealata sageata sa ma aduca inapoi m-a dus la alt produs, nu la primul. A trebuit sa intru iar in pagina principala a magazinului respectiv ca sa gasesc acel produs care ma interesa. Norocul meu ca nu avea decat o pagina de produse ca daca erau vreo 30 inchideam de tot si ma linisteam. Nu e in regula, nu cred ca trebuie sa fie atat de complicat de studiat un produs anume. Acum cateva zile cand s-a implementat treaba asta cu pozele mari sagetile duceau la urmatoarele poze. Probabil ca a deranjat comparatia cu FB si s-a decis o mica diferenta care eu cred ca nu e benefica.
25.02.2012, 15:47:05 - Margelute
Si mai vroiam sa zic ca nu imi place ca produsele nou listate nu se mai dreuleaza pe prima pagina. Inainte se derulau si existau si sagetile. Apoi au disparut sagetile dar s-a facut impartirea pe hand made si furinturi/vintage. Acum s-au intors sagetile dar nu se mai deruleaza produsele.
25.02.2012, 15:50:08
:) Am experimentat toate variantele deci. Cel mai mult mi-a placut prima! - bijouxdemonange
Interesanta treaba asta cu urmatorul produs! E usor de navigat printre produse in felul asta, atunci cand vrei sa le iei la rand!
25.02.2012, 19:47:26
Ar trebui totusi sa apara un mic mesaj cand e cursorul deasupra sagetilor, sa stie toata lumea ce inseamna (si cum se navigheaza) - DouaMainiDibace
Vad ca toata lumea e de acord cu felul in care se vad acum produsele. Sper sa aveti dreptate, dar cu cine am vorbit in domeniu a spus ca varianta de dinainte era considerabil mai buna, restul, optimizarea butoanelor si alte aspecte e alta treaba. Dar in final imaginea produslui meu nu este cum ar trebui sa fie. Sa inteleg ca nu am alta optiune decat sa-mi placa sau sa accept. In "lista mea de produse" a revenit iar la doar 10 produse afisate.
26.02.2012, 09:13:46
Revin la ce am spus mai inainte, cer optiunea de a reveni la aspectul initial, sau macar posibilitatea ca atunci cand se da click pe produs sa se vada mai mica poza cu mai mult fond alb. Inainte dintr-o privire se vedea tot, produsul cu imaginile secundare, si tab-urile cu informatii, privirea rula linistita peste toate, plus spatiu acela alb elegant. Acum ochiul e fortat in aceasta imagine gigantica, unde se vede si fiecare fir de praf din poza. E prea mare, acestea nu sunt bijuterii cu dimanate, mai au si imperfectiuni, apar prea de aproape. Sincer m-am oprit din postat produse pana nu aflu cum va fi finalul. - CinnamonCloves
Acum, sincer, ideea ca bijuteriile au imperfectiuni nu e un argument pentru o poza mai mica. Poti face poza de la o distanta mai mare. Dar in rest pozele cat mai mari sunt benefice pt. comertul online.
26.02.2012, 14:10:35
PS: Pozele tale sunt chiar bune, nu cred ca trebuie sa-ti faci griji ;-)
@Breslo: e vreo sansa ca produsele sa se deschida din nou in pagina noua cu URL propriu sau s-a abandonat de tot ideea? E mult mai usor pentru noi daca produsul ar avea un URL propriu - clientii ar putea sa ne trimita direct linkul, putem posta linkul pe Blog, pe Facebook etc. Mie mi se pare imperativ ca fiecare produs sa aiba un URL propriu....please? - lavinexclusive
Please, please, please, link al produsului ca m-am zapacit de tot :))
26.02.2012, 16:50:25
si nici magazinului nu-i mai pot da share pe FB, cu poza la alegere cum
era inainte, acum trebuie sa-l redistribui din pagina FB de-l caut cate o jumatate de ora la ce tames-balmes am eu acolo . . . - bijouxdemonange
Si eu cred ca imaginile produselor tale, DouaMainiDibace, sunt foarte ok. Si da, in comertul online, pozele mai mari sunt mai de dorit. Nimanui nu-i place sa se chinuie sa vada despre cee evorba cu produsul.
26.02.2012, 19:36:55
Iar despre imperfectiuni, parerea mea este ca tendinta ar trebui sa fie spre cat mai putine imperfectiuni posibile - Breslo
Update:
27.02.2012, 12:46:10
- pagini noi pentru Politica Magazinului si Feedback
- navigarea prin paginile magazinului cu produse (Pagina 1, 2, 3 etc) se face fara a se mai incarca toata pagina; cand utilizatorul apasa pe o pagina este dus automat in partea de sus a ecranului si casuta de Cautare in Magazin devine vizibila
- toate cumparaturile pe Breslo vor deveni private 100%; pentru acest lucru pe pagina de Feedback nu vor fi disponibile toate informatiile, asa cum era inainte pentru a impiedica identificarea cumparatorului.
Inca se lucreaza la pagina Produsului (va exista linkul produsului) si la banda neagra (header) din partea de sus a paginii.
La navigarea prin Magazin si click pe un produs, modul de afisare va fi cel actual, intr-un pop-up. In cazul in care se va intra pe un produs din exteriorul magazinului, produsul va avea pagina separata.
Reamintim: se lucreaza intens prin toate sectiunile, este foarte posibil sa mai apara bugurui si, cel mai important aspect, ACESTE MODIFICARI SUNT VIZIBILE DOAR PENTRU UTILIZATORII CARE AU CONT DE MAGAZIN SI SUNT LOGATI IN CONTUL LOR.
Multumim pentru feedback! - sognami
Buna, ceva ce ma deranjeaza teribil acum este ca fereastra de raspuns pt mail e minuscula!!! E ca si cum as scrie o scrisoare printr-o fereastra de 5 cm sau cati o avea. Multumesc! Spor!
27.02.2012, 13:51:44 - Margelute
Desi am un frumos 100% imi apar si 6 feedbackuri negative. Nu am primit niciun negativ deci banuiesc ca e vreo greseala pe undeva.
27.02.2012, 13:57:18
Era frumos daca faceati si ca sa putem apasa pe o categorie de feedback si sa le vedem doar pe acelea. E util cand vrei sa vezi pentru ce a primit negativ cineva. Daca trebuie sa cauti printre cateva sute de pagini cel mai probabil renunti.
N-am inteles ce modificari se vor face cand cumparaturile vor fi private 100% si nu inteleg nici de ce trebuie sa devina private, poate argumentati mai pe larg, ca nu pricep :) - bijouxdemonange
Suna bine, breslo! :D
27.02.2012, 14:30:10
MAi avem rabdare :) - queenBEAD2
ha ha ce aiureala cu ascunderea cumparatorilor de la feedback :) Pai o sa-mi dau o gramada de feedback pozitiv cu laude extraordinare ca oricum nimeni nu vede cine imi da mie feed :) Nu-i asa? Vad ca apare doar feedbackul si produsul cumparat. Cine s-a plans de povestea asta de a fost scoasa? Era foarte folositoare nu ca sa vedem ce a cumparat x si y ci ca sa vedem cate persoane au cumparat de la rezpectivul vanzator. Eu una spre exemplu sunt sceptica la cei fara feedback, dar acum va fi rezolvata problema asta fiindca vor mai avea un cont de unde isi vor da feedback pozitiv.
27.02.2012, 14:34:30
Deci, eu nu inteleg de ce s-a scos partea cu numele... de ce sa nu vad ce a cumparat nustiucare? ce e asa secret? - bijouxdemonange
pai chestia asta cu feedback-uri fictive oricum se practica deja si te poate induce in eroare. ca asta nu e greu absolut deloc ;)
27.02.2012, 16:25:57
Asa ca, tot aia e.
Macar asa nu se mai pot contacta clientii altor magazine cu acelasi profil.
Din pacate si asta se practica foarte des ;) - Carmen.Sylva.ART
Toate bune si frumoase dar nu mi se pare ok faza cu feedback-ul!!!!
27.02.2012, 18:45:14 - ChocoDiva
Desi nici la partea cu feedback-ul nu sunt lamurita, si nici nu prea sunt de acord, am scris acest post pentru a semnala/intreba de ce la galerii nu mai sunt butoanele de next si previous. Era foarte util pentru a naviga mai repede printre ele. Acum trebuie sa inchid 100 de ferestre si sq deschid alte 100 ca sa le pot vizualiza. :(
27.02.2012, 19:19:25 - bijouxdemonange
la galerii sunt butoanele cu next si previous...
27.02.2012, 21:03:10 - MariusRF
Nu se poate sa apara si magazinele in dreptul feed-backurilor?
27.02.2012, 21:16:45
As avea mai multa incredere in cumparatori... - CinnamonCloves
Nu stiu exact ce modificari se vor face la feedback, la mine momentan apare in stanga semnul de Plus, apoi data si in paranteza userul care mi-a lasat feedback. Apoi pe coloana dreapta sub Tranzactie poza si linkul produsului.
27.02.2012, 21:54:37
Deci la mine momentan se pot vedea cumparatorii. Probabil ca ideea de a ii face privati sunt ca 1. concurenta sa nu poata sa iti contacteze clientii. 2. cumparatorii sa nu aiba un istoric al comenzilor public (poate cineva nu vrea ca produsele cumparate sa fie publice pe site). Astept sa vad cum va arata atunci.
Sustin prpupnerea lui Margelute: atunci cand dam click pe "feedback negativ" (neutru/pozitiv) sa se afiseze doar feedbackurile negative (neutre/pozitive). Ma refer la pagina de feed-uri unde este afisat nr. total de feedbackuri negative (neutre/pozitive). Daca cineva a primit 5 feeduri negative dar deatunci s-au facut multe tranzactii, e posibil ca feedurile sa fi ajuns pe pagina 5-6 etc. si de mutle ori nu am rabdare sa le caut.
Ma bucur insa ca produsele vor avea link direct, deabia astept sa vad schimbarea :) - bijouxdemonange
Andreea, eu nu vad cine ti-a acordat feedback-uri.
27.02.2012, 22:17:29
Dar la mine in magazin, vad cine mi-a dat mie feedback-uri :) - Carmen.Sylva.ART
Doar feedback-urile din magazinul propriu sunt vizibile!
27.02.2012, 22:48:21 - CinnamonCloves
Ah, asa e! La altii nu vad cine a dat feedback. merci de atentionare ;-)
27.02.2012, 23:09:13 - havin
de loc, de loc inspirata partea asta cu ascunderea identitatii celor care acorda feedback!
28.02.2012, 13:29:09
pana la urma Breslo tine sau nu tine seama si de ceea ce spun utilizatorii lui? pt ca am vazut ca majoritatea nu e de acord cu noua formula de feedback... se va incuraja practica feedbackului fictiv, ceea ce hotarat nu va aduce nimic bun!
sincer, nu mi se pare deloc friendly noul aspect al site ului si am obosit teribil de schimbari peste schimbari peste schimbari.
ca sa nu mai spun ca ma irita teribil sa nu pot vedea daca si de catre cine un produs a fost adaugat la favorite. sant curioasa pe ce motiv a fost scos acest future... - Carmen.Sylva.ART
Spuneti NU, feedback-ului ascuns:))
28.02.2012, 14:31:48 - MariusRF
Nu sunt de acord cu feedback-ul ascuns!
28.02.2012, 15:59:53 - ChocoDiva
Cred ca aceasta noua moficare are nevoie de un vot: Din cate vad eu nu prea multa lume este de acord cu feedback-ul ascuns. Nici eu nu sunt de acord!
28.02.2012, 17:57:18 - bijouxdemonange
Si totusi, de ce e atat de important sa vezi cine ce si de la cine cumpara si cine cui vinde?
28.02.2012, 20:06:47
Argumentul cu feedback-ul fictiv nu il consider indeajuns, intrucat feedback-uri fictive se dau si acum cu duiumul, de cele mai multe ori sunt aproape imposibil de depistat cu ochiul liber... chiar in unele cazuri imposibil de depistat si de catre echipa...
Nu sta nimeni sa le verifice, deci aceste lucruri nu au relevanta.
In plus, si alte site-uri de profil acorda confidentialitate acestor lucruri.
In general, cumparaturile se presupune ca ar fi confidentiale, or' feedback-ul la vedere, e in coltul total opus! - Carmen.Sylva.ART
Andra, de cele mai multe ori, se cam observa daca cineva are feedback-uri fictive, primeste sute de feed-uri de la 5 clienti...pana acum poate nu se oboseau sa faca zeci de conturi pt asta...de acum e de ajuns unul si gata...no, asta e parerea mea dar evident ca sunt argumente si de o parte si de alta...
28.02.2012, 21:00:47 - Carmen.Sylva.ART
Pana la urma ce mare branza e cu confidentialitatea?...cei mai multi au nume diferite de cele reale asa ca nu vad problema...
28.02.2012, 21:02:13 - CinnamonCloves
...pana la momentul in care lansezi o comanda, atunci devine vizibil si numele si adresa.
28.02.2012, 21:07:40
Eu trebuie sa recunosc ca nu am stat niciodata sa numar de la cati useri are cineva feedback sau sa ma intreb daca nu cumva e fictiv. Cand primesc o comanda ma uit putin peste feedback ca sa vad cam care e sansa sa mi se confirme si sa primesc intr-adevar banii.
Nu e ca si cum userii neseriosi nu vor mai primi feed negativ de acum incolo. - Carmen.Sylva.ART
Vom vedea ce va fi, cert este ca eu nu sunt de acord cu noua masura, but that's just me...
28.02.2012, 21:13:08
Eu chiar ma uit la feedback...bine, un feed pozitiv nu inseamna neaparat si seriozitate din partea vanzatorului, eu am luat teapa intr-un moemnt foarte nepotrivit:(...de la o domnita de pe breslo.