Forum: Anunturi & Noutati Notificare email la primirea unui mesaj nou pe Breslo

  • Luigi
    Luigi

    O copie a mesajului primit prin mesageria Breslo va fi trimisa si la adresa de email cu care v-ati inregistrat contul.

    Aceasta optiune este activata automat pentru toti utilizatorii Breslo.

    Activarea / Dezactivarea se face foarte simplu. Intrati in mesagerie si in partea stanga a paginii, sub butonul "Mesaje sterse" apasati pe butonul "Notificare email". Dupa setarea optiunii apasati Salveaza.

    10.04.2010, 14:37:10
  • gariana
    gariana

    Multumim!

    10.04.2010, 14:58:07
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    *hug*
    thank you :)

    10.04.2010, 15:31:46
  • katafolt
    katafolt

    Ce bine,multumim !

    10.04.2010, 15:55:12
  • kittenhood
    kittenhood

    super!

    11.04.2010, 22:14:45
  • croseta.fermecata
    croseta.fermecata

    Multumim!

    11.04.2010, 22:25:57
  • THEjeweller
    THEjeweller

    Foarte buna idee! Multumim!

    12.04.2010, 12:32:33
  • havin
    havin

    excelent! multumiri

    13.04.2010, 00:18:05
  • Veronique
    Veronique

    Super! Multumim Luigi

    13.04.2010, 15:19:56
  • filimon2
    filimon2

    Buna!
    Am impresia ca s-a mai postat raspunsul la intrebari ca a mea, insa nu dau de el.
    As vrea sa stiu si eu....daca am contul facut pe o adresa pe care nu o mai pot folosi acum...cum fac sa schimb adresa de mail la care vreau sa primesc mesajele?

    13.04.2010, 23:00:46
  • cocky
    cocky

    si eu vreau sa schimb adresa cu care mi-am facut contul... daca se poate :-s

    14.04.2010, 15:10:31
  • tzuki333
    tzuki333

    subscriu...as vrea si eu schimbarea adresei de mail!

    14.04.2010, 15:45:57
  • deerstuff
    deerstuff

    Excelent! Am activat optiunea!
    Totodata, m-ar interesa si pe mine daca exista posibilitatea schimbarii adresei de e-mail :)

    17.04.2010, 04:18:43
  • MADeea
    MADeea

    Dementiala noua optiune!

    30.04.2010, 02:55:29
  • Funtasticus
    Funtasticus

    Adresa de mail nu poate fi modificata decat de admin.
    Trimiteti un mail la [email protected] in care solicitati modificarea mailului.

    30.04.2010, 12:16:09
  • mena
    mena

    Multumim, e foarte utila optiunea aceasta, mai ales pentru membrii noi care sunt doar cumparatori si nu stau toata ziulica cu ochii pe breslo.

    06.05.2010, 20:01:10
  • enchantedbeads
    enchantedbeads

    Am activat dar nu prea vad rezultatul. Nu imi vin mesajele la adresa de email! Oare am gresit ceva?

    15.05.2010, 04:22:44
  • LadyA
    LadyA

    Poate iti intra in Spam.

    15.05.2010, 12:32:51
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    @enchanted: sau poate ai dat pentru contul Breslo alta adresa de mail decat cea pe care o folosesti in mod curent...

    15.05.2010, 16:10:44
  • dulinszky.vanda
    dulinszky.vanda

    Buna! Eu am primit o comanda pe adresa de mail..dar pe breslo la inbox...nu am avut nimic!Eu am inteles...ca de la inboxul de pe breslo.se va face o copie si se trimite pe adresa de mail a vanzatorului! Nu e problema mare(ca am primit comanda pe mail.si am si realizat-o..dar nu am vazut nimic in inboxu meu de la Breslo) doar vroiam sa stiu dc am inteles bine..ca atunci cand ai o comanda pe breslo..ai acelasi mesaj si n inboxu de pe contul tau breslo si totodata si la mailu tau!?

    29.05.2010, 19:09:51
  • enchantedbeads
    enchantedbeads

    Sunt FOARTE incurcata de urmatoarea situatie:

    -NU PRIMESC MESAJELE BRESLO PE ADRESA MEA DE EMAIL!
    -S-AU FACUT DOUA COMENZI DIN MAGAZINUL MEU SI N-AM FOST ANUNTATA IN NICI UN FEL! De asemenea cele doua obiecte nu apar la VANDUTE.

    Azi am primit mesaje dela cei doi cumparatori, plangandu-se pe buna dreptate, spunandu-mi ca n-au primit comanda. (Mesajele mi le verific zilnic pe situl Breslo)

    Ce se intampla oare? Rog mult ADMINISTRATIA sa-mi raspunda ca sa stiu ce avem de facut de acum incolo.

    Multumesc!

    29.05.2010, 19:45:11
  • user21
    user21

    straaaange things happen.
    nu mai primesc de ceva vreme instiintari pe mail pt mesaje si vad ca nici mesajul care te instiinteaza ca ai o comanda noua.

    nu intra nici in spam,deci nu stiu care e problema.

    10.06.2010, 19:41:37
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Ciudat, eu primesc in continuare mesajele de pe mesageria Breslo si in mail.

    @Vanda: Cand primesti o comanda, esti anuntata doar pe adresa de mail cu care te-ai inregistrat. Nu apare nimic in mesageria Breslo.

    10.06.2010, 21:04:52
  • tzuki333
    tzuki333

    ptr enchantedbeads: nu cumva comenzile intra doar in categoria In curs de trimitere si nu in Trimise? si atunci de-aia nu apar vandute...ar trebui sa dai confirmare la o comanda de 2 ori, adica doar asa ajung in categoria Trimise si, implicit, apar pe lista vandutelor...

    10.06.2010, 21:21:45
  • dulinszky.vanda
    dulinszky.vanda

    Ms pt informare!

    10.06.2010, 22:35:28
  • papusi.folclorice
    papusi.folclorice

    Multumim pentru implementarea acestei setari

    15.06.2010, 12:05:09
  • handmade.mititel
    handmade.mititel

    eu una incerc sa imi schimb adresa de mail de aproae 2 luni, am scris echipei breslo, mi-au zis ca se rezolva, nop...nothing...nu toate mesajele ajung si in mail, deci ciudat rau

    15.06.2010, 13:41:19
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    @handmade.mititel
    Trimite te rog un mail la [email protected] de pe noua adresa de mail (in care vrei sa ajunga notificarile Breslo) in care sa scrii si username-ul tau de Breslo. Asa putem schimba mai repede adresa :)

    15.06.2010, 17:46:07
  • handmade.mititel
    handmade.mititel

    am facut si asta....degeaba

    15.06.2010, 17:48:37
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Ne cerem scuze, uneori mesajele sunt ingropate de multele alte mesaje care vin din urma :))

    handmade.mititel: fa te rog ce am zis inca o data. e mai usor sa prelucram un mail proaspat sosit decat sa cautam mailuri vechi de 2 luni ^^

    15.06.2010, 20:13:20
  • handmade.mititel
    handmade.mititel

    pai am trimis vreo 3 mail-uri in curs de 2 luni:) mi-au raspuns de doua ori...deci nu era chiar un mesaj ratacit.o sa-l trimit si a patra oara,ma simt deja ca deranjez:)
    iti multumesc oricum pentru implicarea ta, mereu esti foarte draguta

    15.06.2010, 20:24:40
  • enchantedbeads
    enchantedbeads

    Multumesc mult, s-a rezolvat problema emailurilor. Primesc acum toate mesajele Breslo si pe adresa mea de email! Super!

    18.06.2010, 02:08:57
  • ioiobutic
    ioiobutic

    buna

    si eu am intimpinat aceeasi problema, prima data acum 2 zile, nu am primit notificare de comanda, pe adresa mea. vreti sa verificati ca e otul in regula in contul meu?
    multumesc
    ioana

    08.08.2010, 09:36:12
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    ioana, au fost ceva probleme cu serverul care se ocupa de mailuri, acum s-a rezolvat si ar trebui sa primesti din nou toate mesajele in mail.

    08.08.2010, 21:24:38
  • beadshop
    beadshop

    @CinnamonCloves: Eu am fost in vacanta 2 saptamani si cand m-am intors aveam 3 mesaje dar fara notificari pe email. Astazi dimineata am primit iar vreo 3 mesaje si tot nu am primit notificari pe email. Am verificat si mesajele sunt trimise azi, 9 aug (ultimul la ora 8 dimineata), deci dupa mesajul postat de tine. Sunt probleme in continuare cu serverul sau e o pb la contul meu? Se poate verifica?

    09.08.2010, 09:21:12
  • gariana
    gariana

    Nici la mine nu s-a rezolvat

    09.08.2010, 09:25:06
  • beadshop
    beadshop

    Tocmai le-am gasit pe toate la spamuri...nu stiu de ce. Sper ca s-a rezolvat acum.

    09.08.2010, 09:48:27
  • user21
    user21

    mie-mi intra acum toate mesajele retroactiv (si de pe 2 august) in inbox,evident.desi verific mereu si spam-ul(ca sa nu tot primesc raspunsul "verifica si in spam").
    deci relax,ca-s pe vine :)))

    09.08.2010, 15:24:28
  • Nabucodonosor
    Nabucodonosor

    Buna ziua tuturor,
    dupa mult timp, am primit si eu o comanda, dar nu am primit notificare pe mail asa cum se anunta pe aici si in inbox nu erau dacat mesaje ulterioare, nu si cel initial, din care sa vad ce s-a comandat.
    Am vazut doar anuntul de renuntare la comanda.
    Nici pana acum nu stiu ce mi s-a cerut.
    Sorry, dar daca tot platesc o taxa lunara, ar trebui sa si primesc ceva in schimb......

    29.08.2010, 19:08:33
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Hihi, ai primit comanda de la mine :)

    A fost mai demult o perioada, vreo 2 zile, cand s-a stricat serverul de mailuri. Unele mailuri au venit cu intarziere, altele au intrat in spam si inca unele nu au mai ajuns.

    Dar acum s-a remediat totul si mailurile ajung din nou pe adresa de mail pe care ai dat-o la inregistrare.

    01.09.2010, 10:58:56
  • biju.diart
    biju.diart

    am primit copia comenzii pe mail incredibil de repede .. super ideea, pt ca in felul acesta putem fi prompti in livrarea produselor!

    01.09.2010, 15:40:36
  • godeta
    godeta

    Am trimis si eu un mesaj in care solicit schimbarea adresei de mail, scriu si aici in speranta ca va fi remarcat mai rapid:)

    13.09.2011, 15:00:24
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    @godeta: iti poti schimba singura adresa de email aici: My Breslo>Informatii personale>Email.

    13.09.2011, 22:04:56
  • tmlm82
    tmlm82

    Buna seara ,sunt noua pe aici si in cazul in care gresesc ceva sau nu arata prea bine magazinul meu , va rog sa ma ajutai , nu prea ma descurc

    13.09.2011, 22:22:16
  • Claudiia
    Claudiia

    incerc sa trimit un mail la [email protected] si nu merge...am depus de vineri 07.10.2011 23 lei pentru a cumpara breslei...insa vad ca nici pana acum nu au intrat in cont...este vreo problema?astept raspuns

    12.10.2011, 12:05:37