Forum: Idei si sugestii Notificare clienti dupa expeditie

  • arabela
    arabela

    Ar fi super daca in momentul in care bifez o comanda ca fiind expediata clientul sa primeasca automat un e-mail de notificare in care se precizeaza expedierea coletului. Astfel am scapa de o grija, si nu am avea riscul sa uitam sa anuntam pe cineva in cazul mai multor comenzi.

    26.03.2014, 13:03:24
  • Carmen.Sylva.ART
    Carmen.Sylva.ART

    Da, da, buna ideia:)

    26.03.2014, 14:31:43
  • furnituri4biju
    furnituri4biju

    Sustin!

    26.03.2014, 15:06:15
  • Lenora
    Lenora

    Excelenta ideea, sustin!

    27.03.2014, 10:22:30
  • user61482
    user61482

    Da, sustin! Si n-ar fi rau ca in notificare sa se faca trimitere directa si catre zona Feedback... Ceva de genul " nu uitati , puteti acorda feedback dupa incheierea tranzactiei aici : .... "

    27.03.2014, 11:23:59
  • LoveMade
    LoveMade

    Da, foarte buna ideea, si sunt de acord si cu trimiterea catre Feedback !

    28.03.2014, 19:06:48
  • fimomimo
    fimomimo

    Sustin :) si cred ar fi ok si o zona de mesaje atunci cand accepti comanda de la cineva; poti raspunde direct la mesajul si cerintele cumparatorului fara sa mai mergi in mesagerie.

    30.03.2014, 20:58:49
  • fimomimo
    fimomimo

    :) vad ca s-a implementat ceva la zona de comenzi, super!

    01.04.2014, 22:23:40
  • BohemianSin
    BohemianSin

    ar fi super. sa iti poti crea un mesaj automat care sa se trimita doar bifand ceva la momentul cand click-iesti pe ''comanda a fost trimisa''.

    14.04.2014, 11:04:21
  • user22061
    user22061

    sustin

    19.04.2014, 14:34:14
  • user4039
    user4039

    sustin. Si ar mai fi fain cand clientul primeste e-mailul de notificare, sa i se aminteasca sa lase si feedback sau sa anunte cand primeste coletul. Sau din cand in cand sa primeasca cate un e-mail de la breslo in care i se aminteste sa completeze feedbackurile. Mie mi se par importante si in momentul acela sti sigur ca a ajuns cu bine coletul si clientul este multumit. Spun asta pentru ca am intalnit cativa clienti carora dupa o saptamana de cand am trimis coletul, le dau cate un mesaj sa vad daca totul e in regula, si nu imi raspund...Astfel astept sa vad ori primesc rambursul, ori primesc returul...Si amintirea printr-un mail de a confirma ca au primit coletul, sau sa completeze feedbackul, ii si aduce pe clineti din nou pe site :D

    15.09.2014, 17:07:31
  • Lona11
    Lona11

    Da, și pentru vânzători ar fi utilă aceeași notificare pentru feedback!!

    16.09.2014, 10:15:53