- magiccraft
Am o nedumerire:
11.03.2010, 11:42:14
De ce de cand s-au facut modificarile la Categorii nu se mai pot introduce produsele in categoria de care apartin in magazin decat folosind ca browser firefox?
Eu prefer Explorer7 dar, daca accesez site-ul cu el, intampin numerose probleme... in final fiind redirectionala catre pagin a de start l site-ului.
Teoretic site-ul ar trebui sa fie functional accesat de pe orice browser.
Ma poate lamuri cineva in legatura cu acest fapt?
Multumesc - artemiza.design
Nu mai stiu nici eu ce sa fac, merge tot mai rau siteul. Am crezut ca merge prost R.D.S.-ul meu de o vreme, dar am discutat si cu cateva prietene din alte orase, tot asa e si la ele.
13.03.2010, 00:01:07 - magiccraft
Artemiza, nu este de la conexiune... pentru ca pe alte site-uri lucrurile sunt OK... :) banuiesc ca se lucreaza la site si unele modificari introduse, eventual, nu sunt tocmai compatibile cu ce avem noi prin PC-uri... computerele nu sunt domeniul meu... dar cred ca e ceva logic in ceea ce zic...:)
13.03.2010, 11:46:55 - CinnamonCloves
Huh, scuze, vroiam sa va scriu de ieri.
13.03.2010, 13:47:14
Ideea e ca Luigi nu isi da seama ce e in neregula. Adica nu gasim nimic in cod care sa justifice problemele pe care le aveti.
Singura solutie pe care putem sa v-o oferim este sa treceti de pe Internet Explorer pe Mozilla sau Opera sau alt browser. Problemele astea nu apar decat in IE si nu stim care e cauza. Sorry :(( - artemiza.design
Eu sunt pe mozzila, asa am fost si inainte,...si tot prost merge. Mai nou, primesc comenzile de la clienti direct pe mail, (noroc ca am adresa pe avatar), au spus ca le-a fost imposibil de postat comanda pe breslo, ca i-a tot scos afara pana si-au pierdut rabdarea. Mie imi apare des mesajul de eroare"ops, the linck apear to be broke!". La voi nu sunt probleme?
15.03.2010, 20:51:09 - magiccraft
Si eu am tercut pe mozzila si tot mai apar probleme asemanatoare cu cele descrise de artemiza... inca nu am primit" reclamatii " de la clienti, dar e posibil sa li se intample si lor asta... si este in defavoarea site-ului... din pacate nici noi nu stim de ce se mai intampla acest lucru
17.03.2010, 16:16:11 - Luigi
Problema a fost remediata la artemiza si la clienti.
17.03.2010, 18:15:03
Pe ultimele versiuni din Firefox, Chrome, Safari, Opera, Internet Explorer 8, serviciul functioneaza corect.
Utilizatorii de Internet Explorer 6 si 7 pot intampina anumite probleme dar numai in anumite sectiuni, unde se foloseste Javascript (ex: Galerii, Categorii in magazin, Ordonare produse, miniBreslo, Mesagerie). Celelate sectiuni functioneaza corect.
Avand in vedere faptul ca aceste probleme sunt sesizate de un numar extrem de mic de utilizatori consideram ca problema reala exista ascunsa undeva in configuratia PC-ului.
Recomandam urmatoarele, indiferent de browser-ul folosit si sistemul de operare:
- upgrade la ultima versiune a browserului folosit (foarte important!)
- stergerea cookie-urilor urmata de restartarea browserului (important!)
- apasarea tastelor Ctrl+F5 periodic - artemiza.design
Da, la mine s-a rezolvat dupa ce am instalat ultima versiune de firefox. Scuze ca nu am anuntat si aici!
17.03.2010, 22:52:02