Forum: Idei si sugestii Modificari la sectiunea "feedback"

  • dianadesign
    dianadesign

    Am vazut ca ati implementat o modificare la feedback, se poate lasa doar la primele 20 comenzi.
    Rugamintea mea este daca se pot lasa in continuare toate, dar sa fie pe mai multe pagini.

    Pe mine personal m-ar ajuta pt. ca am clienti care lanseaza mai multe comenzi cu cate un singur produs si am mai mult de 20 de comenzi in desfasurare, timpul de trimitere al comenzii este variabil, in functie de cum am stabilit de comun acord, asa ca azi pot trimite si primi banii pe niste produse luate chiar azi, in timp ce pt. o comanda mai veche trimisa prin posta rambursul vine mai tarziu.
    Si, daca exista limita de 20 de comenzi, nu pot lasa feedback pt. tranzactiile finalizate astazi, trebuie sa astept pana se duc primele.

    Deci, se poate pagina sectiunea de feedback?

    Multumesc!

    23.01.2012, 22:50:13
  • kokett
    kokett

    Sustin si eu rugamintea, ar fi de mare ajutor.

    Multumesc!

    25.01.2012, 23:31:30
  • Breslo
    Breslo

    Sunt afisate cele mai vechi 20 de comenzi care asteapta feedback. Am considerat ca este un numar suficient de mare pentru a include si tipul de situatie pe care o descrie dianadesign, chiar daca asta implica o mica intarziere intre finalizarea comenzii si acordarea feedback-ului.

    Daca inconvenienta se transforma in problema, si ajungeti in situatia in care toate feedback-urile afisate sunt blocate pentru mai mult de cateva zile, vom considera optiunea maririi numarului de comenzi afisate.

    Intre timp, am observat din reactiile comunitatii ca exista persoane care acorda feedback selectiv, evitand anumite comenzi.

    Feedback-ul este unul dintre cele mai importante instrumente Breslo. El asigura buna-functionare a relatiilor intre vanzator si cumparator, si finalizarea cu succes a tranzactiilor, si trebuie sa ramana obiectiv.

    Pentru a incuraja aceasta obiectivitate, vom pastra tipul de afisare prezent.

    27.01.2012, 16:08:02
  • dianadesign
    dianadesign

    Sunt sigura ca in situatia mea mai sunt multe magazine de furnituri, macar pt. acestea ati putea mari nr de feedback-uri pe pagina sau sa le puneti pe mai multe pagini.
    Pe mine ma intereseaza doar sa dau un feedback la timp. Unele comenzi le tin in asteptare la cererea clientului si feedback-ul pt. acestea apare in cele 20, nelasandu-ma sa-l acord pe cel pt. comenzile mai recente si expediate.
    Deci multe feedback-uri sunt blocate pe mai mult de o saptamana.

    27.01.2012, 18:30:32
  • Margelute
    Margelute

    Da, noile modificari nu sunt in ajutorul magazinulor de frunituri. Dimpotriva, pe mine ma cam incurca. Va rog fie sa paginati, fie sa dati posibilitatea de neacordare feedback. Am destule comenzi anulate la care pur si simplu nu vreau sa dau niciun fel de feedback si nu am posibilitatea asta. Nu vreau sa dau pozitiv pentru comenzi anulate, nici chiar daca explic asta la comentarii pentru ca este o tranzactie care nu s-a materializat, dar nici neutru ca si neutrul asta deranjeaza, iar negativ niciatat. Imi doresc sa imi fie lasata posibilitatea de a alege singura cui acord feedback. Nici macar nu stiu daca functioneaza ceea ce s-a mai discutat mai demult si anume daca nu dai feedback o anumita perioada de timp acesta dispare pur si simplu. Oricum e aiurea sa stau cu ele acolo, la inceputul listei, asteptand sa dispara de la sine.

    30.01.2012, 10:30:26
  • Breslo
    Breslo

    @dianadesign: Am marit limita la 40 de comenzi. Ar trebui sa fie mai mult decat suficient. Daca ajungi in situatia in care sa nu fie de ajuns, te felicitam, si te invitam sa scrii un articol, sa invete si altii din succesul magazinului tau. :)

    @Margelute:
    Feedback-ul nu trebuie acordat selectiv.
    Cel neutru chiar nu e cu suparare. El se da chiar in situatia in care comanda nu a fost finalizata, pentru ca a fost anulata de comun acord, deci nu ai avut cum sa iti formezi o parere despre tranzactia respectiva.
    Cand il acorzi, poti scrie ca motiv ceva de genul "Comanda a fost anulata de comun acord. Nu au existat probleme."
    Daca nu vrei si nu vrei, dupa 4 luni, tranzactiile carora nu le-ai acordat feedback dispar din lista ta.

    30.01.2012, 11:12:53
  • Jewelswithlove
    Jewelswithlove

    Zilele astea m-am intrebat si eu ce rost mai are FB daca tot nu e acordat,sau e acordat pe -hai sa le spunem-simpatii.Am ajuns la concluzia echipei oficiale,ca se acorda,de multe ori,selectiv! Concret:intotdeauna scriu la descrierea produselor realizate de mine exact ceea ce am cumparat,cu denumirea data de vanzator.O doamna mi-a comandat un colier si,fiind obsedata de corectitudine,a cautat in feedbackul meu sa vada daca intr-adevar am cumparat acele materiale care erau in descrierea produsului si de care ii spusesem ca nu le am dar le comand!Nu era acolo nimic,fiindca vanzatorul nu mi-a acordat nici un FB,chiar daca eu dadusem pozitiv de cum primisem comanda.Am rugat-o pe doamna respectiva sa se uite la FB vanzatorului,unde dadusem eu pozitiv,dar mi-a spus ca e prea mare bataia de cap sa caute atat.Comanda nu s-a finalizat,iar eu am ramas cu un gust amar cand am vazut ca vanzatorul respectiv dadea totusi FB,dar nu stiu pe ce criterii.Ceea ce scriu eu e doar o constatare,nu are rolul de a imputa nimanui nimic,fiecare e liber sa faca ceea ce vrea,doar ca,asa cum spune echipa oficiala:"Feedback-ul este unul dintre cele mai importante instrumente Breslo. El asigura buna-functionare a relatiilor intre vanzator si cumparator..." si nu ma intereseaza sa colectionez feedbackuri pozitive ci sa pot demonstra,daca e nevoie,ca am cumparat un produs sau altul!

    30.01.2012, 18:49:57
  • dianadesign
    dianadesign

    Multumesc pt. modificare, va fi de ajutor multor magazine de furnituri.

    31.01.2012, 08:52:02