- user61482
De vreo doua saptamani am observat ca nu primesc pe mail notificari pentru toate mesajele din mesageria Breslo ( este vorba despre mesaje de la clienti , vanzatori, etc , NU cele publicitare ) . De asemenea, unul dintre clientii mei mi-a spus ca nu a primit notificare pe mail apropos de mesajul trimis de mine in momentul comenzii ...
22.05.2014, 22:50:17
Nu numai la mine este problema, ci si la alti cativa utilizatori cu care am vorbit - Arttime
Si mie mi s-a intamplat ieri. Am crezut ca am primit notificarea in Spam, dar nu era nici acolo.
22.05.2014, 22:56:34 - PersonallyME
Cred ca ar trebui sa se rezolve problema urgent, cu totii putem avea neplaceri cauzate de aceasta problema.
25.05.2014, 11:50:43
Daca noi ne verificam frecvent mesageria, cu sau fara notificare pe e-mail, clientii cel mai probabil nu o fac. Astept la randul meu confirmari de la clienti carora le-am trimis mesaje, nu am timp si nici nu cred ca ar fi ok sa ma apuc sa-i sun pe fiecare in parte. - PersonallyME
Se pare ca situatia este chiar mai grava... Nu primesc nici pe mesageria breslo unele mesaje de la clienti :( si ma gandesc cu groaza ca nici mesajele mele nu au ajuns la unii dintre ei. Este cineva care a luat cunostinta despre aceasta problema?
26.05.2014, 09:45:39 - Pupi
Nu reusesc sa-mi vizualizez mesajele primite la adresa de pe breslo. Singura solutie este sa le citesc din e-mail. Nu stiu cum sa procedez!
30.09.2014, 12:53:57 - Lenora
Nici eu nu primesc notificare pe mail cand primesc mesaje in mesageria Breslo, de vreo saptamana. Credeam ca a fost accidental, vad insa ca se generalizeaza si asta ma deranjeaza foarte tare! Am sentimentul ca parca se lucreaza intentionat , sa renuntam la activitatea pe aceasta platforma!!
30.09.2014, 15:05:01 - Pupi
Si tot nu pot sa-mi citesc mesajele din mesageria contului meu de pe breslo...
07.10.2014, 16:48:50 - 4handmade
De ce nu puteti sa vizualizati mesajele? Nu va apar in inbox sau nu puteti sa le deschideti?
07.10.2014, 22:12:32
Eu am primit mesaje chiar zilele acestea. - Pupi
Nu apar in inbox, desi sunt avertizata ca am mesaje.
08.10.2014, 15:17:45 - 4handmade
Ar trebui sa verificati sa nu aveti vreo problema cu mailul pe care primiti aceste instiintari, nu cumva va intra acelasi mesaj de mai multe ori acolo? Mie mi s-a intamplat cu mailurile celelalte, unele imi intrau de multe ori.
08.10.2014, 18:21:39
Daca nu este asta, intrebati totusi pe cineva din echipa breslo.
Vreti sa va trimit un mesaj pe breslo de test? :) - Carmen.Sylva.ART
Pupi, acum ceva timp mi-a spus o clienta ca avea aceeasi problema dar s-a remediat de la sine, nu stiu ce sa zic...incearca un mesaj la echipa breslo:(
08.10.2014, 22:26:01 - Breslo
Buna tuturor,
09.10.2014, 14:26:42
Testam acum sa vedem unde e problema. Sunt cateva lucruri pe care le puteti face pentru a ne ajuta sa o identificam mai rapid:
1. Cei ce nu puteti citi mesajele direct in mesagerie, trimiteti-ne va rugam un printscreen pe [email protected], cu ce se intampla cand incercati sa cititi un mesaj. Spuneti-ne si de la cine este mesajul pe care nu il puteti citi.
2. Cei ce nu ati primit notificare pe e-mail, trimiteti va rugam un mail pe [email protected], in care sa ne spuneti de la cine este mesajul respectiv.
Va multumim! - Pupi
Cand incerc sa accesez inbox, in care am 8 mesaje necitite, apare in colt informatia "se incarca" si mesageria ramane in continuare alba, ca si cand nu ar exista nici un mesaj.
09.10.2014, 16:40:50 - 4handmade
Pt Pupi: Eu v-am trimis un mesaj aseara, de test.
09.10.2014, 16:44:35
Astazi am primit cateva mesaje pe breslo, deci probabil problema este doar la unele persoane. Poate aveti o problema cu calculatorul...? De genul sa mearga greu, virusi... etc? - fimomimo
Nu inteleg de ce exista probleme dedicate? adica de ce la unii merge si la altii nu?
11.10.2014, 00:36:40
Faza cu portofoliul, mie nu-mi-a mers niciodata: www.breslo.ro/Portofoliu/fimomimo
Si uite ce simplu e aici:
www.breslo.ro/Portofoliu/4handmade
Chiar asa de incurcat e codul ca bugurile sunt dedicate?
Stiu ca sunt probleme si se lucreaza la ele, dar se putea lucra vara mai intens la ele nu acum ca vin sarbatorile.
Sa mentionez ca, iar a aparut bug-ul la taxa de transport... inca o chestiune de care s-a discutat intens.. si nu s-a facut nimic. ( chiar am sa va trimit un printscreen) - 4handmade
Chiar este ciudat.
11.10.2014, 10:25:00
Fimomimo, la dvs cand mergeti pe Portofoliu, nu va apare o casuta in care puteti crea categorii noi pt portofoliu? La mine a fost simplu, am creat cate categorii am considerat eu, apoi am facut click pe produsele din magazin si s-au mutat in categoria pe care o creasem.
Daca nu aveti casuta pt creare categorie portofoliu, cred ca ar trebui descrise "simptomele" pe mail catre breslo. Cred ca i-ar ajuta si print screenuri. - andrada.nemethi
Nu pot citi mesajele...Am primit pe Mail o notificare,dar nu pot răspunde
14.10.2014, 19:47:49 - CorneliaPaulaPorca
am trimis un mesaj catre echipa breslo, dar nu imi apare in mesagerie ca ar functiona.oare nu se pot trimite mesajele catre ei?
24.10.2014, 09:12:35 - fimomimo
Mesajele catre echipa breslo le poti trimite doar de pe o adresa de mail externa; nu functioneaza din mesageria breslo.
31.10.2014, 18:20:26 - Ionyka
Buna! Eu sunt destul de noua pe-aici si nu prea am apucat sa interactonez cine stie ce, dar de cand s-a schimbat platforma, am o problema cu inbox-ul. Ca apuc sau nu sa citesc mesajele de la echipa Breslo in ziua in care le primesc, urmatoarea data cand intru in cont, imi apare ca am 'n' mesaje necitite, dar cand dau pe ele, imi spune ca am 0 mesaje in inbox... Mai are/a avut cineva problema asta?... Sa scriu direct echipei Breslo?
19.01.2015, 15:42:07 - PrimavaraPastel
Da, mai avem aceasta problema. Am scris si eu, dar cred ca in sectiunea nepotrivita.
25.01.2015, 13:41:19
www.breslo.ro/Forum/cum-sterg-mesajele-primite-topic-15874 - EtnoWare
puteti incerca sa stergeti cookies, ori daca nu doriti asa, macar un ctrl+f5 pentru un refresh mai zdravan :) Va rog sa reveniti cu un mesaj sa spuneti daca a mers, altfel voi trimite un mail echipei sa vedem daca este de la ei :)
26.01.2015, 20:34:39 - PrimavaraPastel
Pina la urma, dupa 3 zile in care am recitit toate mesajele primite de la Breslo, a disparut notificarea privind mesajele necitite.
27.01.2015, 06:19:44
Mesajele noi arata la fel cu mesajele citite si probabil ca vreunul scapase necitit. Nu se poate face ceva in acest sens? Anul trecut, cind s-a implementat noua mesagerie, mesajele necitite aveau titlul scris cu bold si le vedeam imediat. - PersonallyME
Am observat o problema la mesagerie: cand se tasteaza semnul ''and''- mi-e si frica sa tastez semnul in cauza, se sterge tot mesajul de dupa semn. Am primit nenumarate mesaje ''trunchiate'' de la clienti, in cazul magazinului meu fiind un semn des utilizat si trebuie sa stau sa le explic fiecaruia sa nu mai tasteze semnul, sa imi scrie ''and''sau ''si'', ca pricep eu despre ce este vorba :D
27.01.2015, 17:52:32
La fel, in profilul de livrare al clientului mi se intampla foarte des sa nu-mi apara numele. Dupa multe mesaje cu ei, stabilirea tuturor detaliilor si multumirea de rigoare pentru comanda pica ''minunat'' sa revin cu un mesaj in care ii rog frumos sa-mi transmita numele... - EtnoWare
PrimavaraPastel: mesajele necitite apar colorate cu un gri mai inchis fata de cele citite
27.01.2015, 18:55:29
PersonallyME: am raportat erorile pe care le intampini, astept raspuns si postez aici cum primesc lamuririle :) - Carmen.Sylva.ART
Am avut si eu problema cu numele din comanda, aparea user nu-stiu-cat ...
28.01.2015, 02:43:12 - EtnoWare
Am trimis mesaj catre echipa; problema cu simbolul este noua si s-a transmis catre IT, care vor lucra la ea;
28.01.2015, 10:31:05
Cu numele clientului o sa se rezolve impreuna cu aparitita noului cos de cumparaturi, saptamana aceasta :) - Ada.Boutique
Buna ziua,am fost semnalata de o clienta ca mi-a trimis mesaj si nu am raspuns.Eu nu am primit nici un mesaj nou,desi am verificat pe rand inbox-ul , si ma gandesc daca nu s-a mai intamplat si alta data acelasi lucru si habar nu am avut...Sper sa fie o greseala in curs de remediere,pentru ca si asa nu avem prea multi clienti,dar sa nici nu le raspundem la mesaje si nu din vina noastra nu este acceptabil...multumesc.
02.02.2015, 09:25:31 - Breslo
Buna,
02.02.2015, 19:01:39
Spune-ne te rugam si username-ul clientei, ca sa verificam daca a fost vreo eroare.
Esti sigura ca nu ti-a trimis direct pe e-mail mesajul, totusi? De obicei aici se face confuzia. - Ada.Boutique
ID-ul clientei este mihaela201336,prin 29-30-31 ian trebuia sa fi primit mesajul,multumesc.
03.02.2015, 16:17:53 - kiti
Am facut o comanda pentru furnituri, si desi in mesagerie imi apar semnalate doua mesaje si banuiesc ca cel putin unul este de la vanzatort, practic in mesagerie nu-mi apare nici un mesaj nou.Nu pot vedea nici comanda care nu-mi apare in nici o secventa de la cumparaturi si nici nu mai stiu in ce magazin am facut-o.In concluzie desi aveam nevoie de materiale rog vanzatorul sa anuleze comanda (daca va citi acest mesaj)cu scuzele de rigoare dar mare vina nu am Este imposibil sa putem lua legatura. In plus imi apare mereu mesajul magazinul tau a expirat, indemnandu-ma sa cumpar breslei.Oare nici mesajele nu le mai poti citi daca nu platesti?
03.02.2015, 21:45:25 - EtnoWare
In sistem apare ca mihaela201336 nu a trimis nici un mesaj catre utilizatorul Ada.Boutique ..este cumva posibil sa fi fost o eroare umana?
04.02.2015, 11:00:36 - Ada.Boutique
posibil,multumesc
04.02.2015, 22:19:00 - Breslo
Kiti, sigur ca poti folosi mesageria in continuare. Altfel nu ar putea-o folosi nici clientii.
05.02.2015, 19:32:39
Mai ai aceasta problema? Trimite-ne te rugam un printscreen cu ceea ce vezi, daca da. Noua in sistem ne apar toate mesajele marcate ca citite.
Cumparaturile cel mai sigur le gasesti in sectiunea Cumparaturi > Toate. Trebuie sa fie acolo.
Daca ne spui macar cand ai facut comanda, am putea incerca sa o cautam si noi pentru tine.
Seara frumoasa! - bibidesign
Am cateva nelamuriri in legatura cu mesageria:
17.02.2015, 21:08:03
1.cum se pot sterge mesajele?
2. cum se scoate marcajul pentru mesajele citite? chiar daca le-am deschis si citit, pt mesajele de la echipa Breslo, cifra ramane in patratelul rosu pe bara de sus, in dreapta
3.cum se pot confirma comenzile, livrarile si platile fara mesaj atasat?
4.cum se sterge textul adaugat mesajului standard de confirmare a unei comenzi? (am adaugat un text de personalizare la mesajul standard si, desi nu apare la rubrica de setari, cand vreau sa confirm o comanda, el apare si nu se poate sterge.) - user73214
Aceeasi problema o am si eu! Este sacaitor sa recitesti mesajele pentru ca nu dispare patratelul rosu de la inbox!Nici macar nu avem alternativa de a le putea sterge!
24.02.2015, 10:19:38 - joulibiju
Am observat ca patratelul rosu de la inbox dispare cam in felul urmator: avem mesaj, intram in Inbox, dam click pe mesaj si il citim sau numai ne prefacem , apoi clic lateral si iesim din mesaj, apoi iesim din Inbox, patratelul rosu e tot acolo sus, mai intram o data in Inbox si abia acum dispare (patratelul, nu inboxul).
24.02.2015, 12:04:15 - EtnoWare
Puteti verifica daca cumva chiar sunt mesaje necitite? Mi s-a mai intamplat si mie, din graba, sa nu observ ca aveam cateva mesaje necitite, din cauza ca contrastul nu este puternic intre mesaje citite/necitite; Daca acesta nu este cazul, atunci lasati aici mesaj; am sa fac o lista cu toti cei care intampinati problema asta si am sa o transmit spre verificare :)
24.02.2015, 19:20:17 - carmendana
Si eu am acceasi problema, imi apare atentionarea ca am mesaje necitite si sincer nu le vad.
27.02.2015, 09:18:42 - bibidesign
am intrat si iesit de nenumarate ori si este ABSOLUT DEGEABA
03.03.2015, 18:44:40 - cristinagrigoras
Bună ziua! Aș dori sa știu dacă se pot insera pe brățările din piele cu bănuț de argint și alte simboluri decât cele din lista de simboluri. Mulțumesc anticipat!
01.03.2017, 11:57:41