- Rostogol
hmmm, nu prea ma plang de fapt, dar magazinul meu inactiv pare cat se poate de activ clientilor. :)
29.01.2011, 02:32:13
n-am platit taxa pentru luna asta; cum e si normal, nu pot sa accesez nimic ce tine de magazin din contul meu.
totusi, produsele sunt in continuare vizibile si active. clientii le pot comanda, iar eu primesc chiar notificare pe mail de "comanda noua" - inaccesibila din cont, normal, pentru ca, din nou, n-am platit taxa.
daca s-a mai lovit cineva de treaba asta, si clientul respectiv nu v-a scris si un mesaj pe langa, puteti vedea cine ce a comandat din "tranzactii care asteapta feedback", pana se rezolva bug-ul. - Margelute
Nu cred ca e un bug. Cred ca e pur si simplu ceva ce se face manual ("disparitia" produselor din magazin) si se va face cand cineva va avea vreme sa faca exact acest lucru. Daca intarzii mult cu plata vor disparea din magazin.
29.01.2011, 14:38:39
Acest subiect aduce in actualitate rugamintea de a exista posibilitatea de a inchide temporar propriul magazin. Ca e platit sau nu, sa putem inchide un timp de X zile, interval in care sa nu se poata plasa comenzi, eventual nici produsele sa nu fie vizibile, dar zilele respective sa se scada de la plata, in cazul in care s-a achitat pentru perioada respectiva. In concediu de exemplu ar fi foarte apreciata o optiune de genul asta. - Rostogol
dap, s-a rezolvat, multumesc.
30.01.2011, 01:01:07