• lucashop
    lucashop

    Dureaza foarte mult sa pun feedback-uri,se poate face ceva???In lista mea de feedback apar si produsele mele vandute si cele cumparate de mine...pot fi separate cumva???La voi e la fel de greu?

    12.12.2009, 21:36:31
  • goodchoice
    goodchoice

    da, e foarte greu sa dai feedback-uri! mai ales daca ai multe!
    Eu am angajat pe cineva care a stat 2 zile de dimineata pana noaptea tarziu ca sa-mi dea feedback-uri si sa stearga mesajele din inbox si de la Trimise. A reusit sa faca asta doar in 2 zile folosind niste tertipuri.
    De ex la feedback,a selectat de undeva din browser sa nu-i incarce fotografiile.Iar pt mesaje a folosit Chrome pt ca se misca o idee mai repede pe breslo decat alte browsere.
    Dar e absurd sa piarda cineva atata timp pt asa munca.....
    Sa speram ca cei de la breslo se vor ocupa cat mai curand de problemele respective.

    02.12.2010, 16:31:29
  • Laurazin
    Laurazin

    Hei si eu am solicitat pe-aici pe forum cateva facilitati pentru administrarea site-ului...e deosebit de... "time consuming" dar nu am fost sustinuta de prea multi breslasi...:(

    Uite, eu am o lista care cuprinde ajustari in aceste zona:

    - Feedback - listele de feedback NU POT FI RESTRANSE pe fiecare membru!?!?! Sa ai o lista de comenzi si, sa le deschizi cand esti gata sa dai feedback.

    - de editat produsele din LISTA MEA DE PRODUSE...cautarea aia e absolut aiuristica...nu pot cauta dupa cuvant cheie ...???

    - in aceeasi LISTA DE PRODUSE ar trebui sa poti ajunge la o anumita pagina instantaneu(GO TO PAGE X) nu sa dai de sagetele in disperare pana la pagina 99 si, dupa ce-ai editat/salvat un produs SA TE INTOARCA LA 0 !!!??!?!

    -in momentul in care adaugi categorii, dupa prima categorie cursorul AR FI LOGIC sa se intoarca in spatiul destinat adaugarii altor categorii, nu sa zboare aiurea pe pagina si sa trebuiasca sa-l pui "de mana"

    -Sa poti restrange comenzile din TRIMISE pe membri separat...si sa poti si cauta dupa un anumit membru.
    -Sa poti edita produsele si din categoriile de produse atunci cand vrei sa modifici stocul..cu-n click dreapta si menu pe imagine.

    Nu trebuie decat cateva ore unui programator sa faca asta...Eu personal v-as fi recunoscatoare daca ati pune si ADMINISTRAREA MAI USOARA A MAGAZINELOR pe prioritate!

    Multumesc!

    02.12.2010, 21:28:15
  • Laurazin
    Laurazin

    mai adaug la lista si :

    -marirea spatiului destinat DESCRIERII PRODUSULUI..acum se deschide o fanta de maxim 2 randuri ..chiar daca faci scroll nu poti controla tot ce scrii acolo...trebuie sa corectezi dupa ce ajungi in VERiFICA SI SALVEAZA....

    Multumesc..o sa mai daug pe masura ce ma mai lovesc de ele...!

    02.12.2010, 22:36:59
  • magdad
    magdad

    si eu consider ca lista de feedbackuri ale propriilor cumparaturi este o chestiune strict de my breslo si ar trebui sa apara doar pe my breslo la dispozitia personala, separata de feedbackurile cumparatorilor din propriul magazin la dispozitia clientilor. in feedbackurile per magazin e chiar aglomeratie.
    afara de asta propun sa putem sterge din feedbackuri sa pastram cateva astfel incat sa devina o pagina usor de manipulat.
    si ma refer tot la ordinea in my breslo. e foarte bine ca se pastreaza memoria comenzilor, na poate ai nevoie de o socotela sau sa vezi o data dar propun sa se poata si sterge cand consideri ca nu le mai folosesti.

    04.12.2010, 19:27:36
  • magdad
    magdad

    revin la feedbackurile din magazin, consider ca cele de la cumparatori sunt suficiente pe pagina magazinului si propun sa ramana doar ele per magazin si cu posibilitatea de a le sterge macar de la un anumit numar in sus de exemplu la peste 3-4.

    04.12.2010, 19:36:56