• user4039
    user4039

    Ciao

    Iar am intampinat o problema mica. Un client mi-a dat feebback negativ dupa o luna si 11 zile de cand a ridicat coletul. COletul a ajuns foarte repede, la fel si rambursul. Si cum ii lasasem mesaj cand am trimis coletul, asteptam sa imi zica parerile. Nu a aparut nicio parere decat printr-un feedback negativ dupa o luna, cu niste nemultumiri care se puteau rezolva, sau se putea face un alt produs. Intotdeauna fac modificarile necesare daca intervin pentru ca nu toata lumea are aceleasi proportii.

    Ideea mea este, sa se poate acorda feedbackul intr-o anumita perioada de timp dupa ce a fost trimis coletul de exemplu? 2 saptamani, 3...nu dupa o luna si 11 zile in care nici nu stiam ca clientul este nemultumit...Mai ales ca tot timpu le cer sa imi zica cum este produsul cand il primesc.

    11.03.2014, 11:47:10