Forum: Bug-uri Feedback + email clienti cand se accepta o comanda.

  • user86682
    user86682

    Buna ziua.

    As avea de adus la cunostinta celor de la Breslo niste ''bug-uri'':

    1- Am observat ca nu se mai poate lasa feedback.. si unii oameni au nevoie/tin cont de aceasta sectiune.
    2- In momentul in care eu accept o comanda, chiar daca completez cand va fi livrata comanda catre client sau nu, clientul nu primeste nici o notificare prin e-mail ca a fost acceptata comanda.
    Fiind obisnuita cu vechea platforma, pe cand acest lucru functiona corespunzator nu dau personal e-mail la clienti.
    Acum trebuie sa imi aduc aminte ca trebuie sa contactez si clientul statusul comenzii..

    08.01.2015, 12:35:28
  • EtnoWare
    EtnoWare

    Bine de stiut, eu traiam cu impresia ca clientii vad cand pun la comanda data livrarii :)

    08.01.2015, 14:14:33
  • Breslo
    Breslo

    Buna,

    Inca lucram la noul sistem de comenzi, care va rezolva aceasta problema. Poti vedea detaliat cum va arata, aici: www.breslo.ro/Forum/noul-sistem-de-gestionare-comenzi-topic-15883

    Multumim!

    12.01.2015, 18:38:49
  • abysor
    abysor

    Nu se mai poate acorda feedback?
    Am vrut sa acord vanzatorului feedback, dar nu-mi apare produsul cumparat la sectiunea "feedback in asteptare".
    Ma puteti ajuta?

    15.01.2015, 08:03:29
  • gydesi
    gydesi

    Si eu am observat ca nu se poate acorda feedback, desi eu consideram important atat pentru vanzator cat si pentru cumparator

    15.01.2015, 12:15:48
  • StefyG
    StefyG

    Buna ziua,
    Am si eu o nelamurire in legatura cu acordarea de feedback.Nu se poate realiza ! As dori sa fim anuntati cand se remediaza problema

    15.01.2015, 15:45:32
  • bijuteriicarmen
    bijuteriicarmen

    am trecut prin aceeasi problema,am trimis comanda am lasat actualizarea datei si am lasat si mesaj nu 1 si 3 ,am crezut ca le poate vedea clientul,am primit coletul retur ,si astazi can am dat un ultim mesaj de pe butonul contact din magazinul ,clientei,imi spunr ca nu a primit nici un mesaj si nici coletul,care s-a intors retur ,ce trbuie sa fac?sau cine este raspunzator de munca si nervii mei plus ai clientului?

    15.01.2015, 16:18:15
  • EtnoWare
    EtnoWare

    bijuteriicarmen am patit si eu sa mi se intoarca coletul retur, te sfatuiesc sa faci urmatorul "proces" inainte sa trimiti coletul- pentru mine a functionat :D
    - trimiti un mesaj in care spui ca comanda este in curs de procesare si va fi trimisa la data X, urmand ca in 3-4 zile lucratoare sa ajunga la oficiul postal de care apartina adresa destinatarului; roaga sa iti trimita confirmarea primirii mailului si spune-i ca coletul nu va fi trimis pana nu ai confirmarea; daca nu raspunde la mail in 1-2 zile, nu strica un telefon dat, sa te asiguri ca a primit notificarea;
    Eu asa am evitat retururile, iar cand nu au confirmat mailul, mi-au zis la telefon ca s-au razgandit..
    Sper sa te ajute :)

    16.01.2015, 10:38:24
  • abysor
    abysor

    Buna seara,
    Am comandat un produs de la un alt membru al comunitatii. Produsul a fost livrat, vanzatorul mi-a confirmat incasarea pretului, dar comanda nu-mi apare la feedback in asteptare si nu-i pot lasa feedback. Cum sa procedez?
    Multumesc,

    02.02.2015, 21:12:39
  • EtnoWare
    EtnoWare

    abysor poti sa imi spui numarul comenzii si de la utilizatorul de la care ai cumparat? - asta pentru a putea verifica daca s-a produs o eroare, iar din acea cauza nu apare la feedback.
    Mersi!

    03.02.2015, 13:06:43
  • abysor
    abysor

    Multumesc. De acum sunt doua comenzi:
    #401129 - 27.01.2015
    #401792 - 31.01.2015

    03.02.2015, 15:49:47
  • EtnoWare
    EtnoWare

    abysor: am transmis. Imediat ce primesc lamuriri, am sa iti scriu aici :)

    03.02.2015, 16:38:41
  • abysor
    abysor

    Multumesc mult, s-a rezolvat!

    03.02.2015, 18:10:40
  • Teoshop
    Teoshop

    Buna seara,
    Ca sa putem da feedback la comenzi trebuie sa semnalam fiecare pe forum ce problema avem ca sa se poata rezolva?
    Eu credeam ca inca se lucreaza la feedback si de aceea nu imi apar toate comenzile la feedback.Am inteles ca toti avem aceasta problema si trebuie sa asteptam sa se rezolve.Se pare ca am inteles gresit.
    Nu mi-au aparut toate comenzile la feedback.Imi apar in schimb comenzi anulate,chiar la cerere,care vor primi feedback pozitiv dupa un timp.Nu e normal,pentru ca a fost anulata comanda.Nici negativ nu pot da,pentru ca este la cerere.
    Am dat un feedback gresit,pentru ca atunci cand feedbackurile nu sunt departajate pe comenzi,ca in sistemul vechi,se poate intampla sa si gresesti.In sistemul vechi iti puteai remedia singur greseala.Acum am trimis deja 2 mesaje echipei breslo si nu s-a rezolvat nimic.
    Ce trebuie sa fac sa rezolv macar cu feedbackul pe care l-am dat gresit?

    03.02.2015, 20:10:32
  • EtnoWare
    EtnoWare

    Teoshop: lasa-mi, te rog, aici sau in privat detaliile pentru schimbarea feedback-ului: produs, urername-ul de la care ai cumparat sau caruia i-ai vandut si data vanzarii/cumpararii;

    Se poate intampla ca sa nu apara posibilitatea de a acorda feedback din cateva motive, printre care: una dintre parti nu a confirmat comanda, ramanand in sectiunea de comenzi "suspendata". Daca sunteti in cazul "vanzatorului", va rog sa verificati in "Comenzi" statusul acestora...sa vedem :)
    Seara buna si astept detaliile pentru a putea transmite mai departe echipei ..

    03.02.2015, 21:37:33
  • EtnoWare
    EtnoWare

    Momentan poti sa dai Feedback doar dupa 7 zile de la finalizarea comenzii. Va mai ramane asa o saptamana-doua, dupa care va intra noul sistem de Feedback si il vom putea acorda imediat dupa finalizarea comenzii :)

    04.02.2015, 10:55:26
  • abysor
    abysor

    Deci sa nu incerc sa acord feedback mai devreme de 7 zile?

    06.02.2015, 15:44:43
  • EtnoWare
    EtnoWare

    abysor cel mai probabil nu o sa functioneze acordarea feedback-ului mai devreme de 7 zile, insa in scurt timp o sa putem adauga feedback imediat dupa finalizarea comenzii :)

    06.02.2015, 18:32:29
  • abysor
    abysor

    Revin cu aceeasi problema: nu pot acorda feedback. Am doua comenzi primite si platite, iar pentru una au trecut deja cele 7 zile. Totusi, nici una dintre ele nu-mi apare la feedback in asteptare.Ce pot face?

    11.02.2015, 08:28:13
  • user77736
    user77736

    Mie incep sa-mi apara feedback-urile DOAR dupa ce le cer expres acest lucru pe e-mail. Mie nu mi se pare normal!
    Deci, cer sa apara feedbackul pentru zilele in care n-a aparut, il completez, apoi iar nu apare. Eu deja m-am plictisit...

    11.02.2015, 16:08:35