Forum: Idei si sugestii Feedback/comanda si nu pt fiecare produs

  • funksbyraloo
    funksbyraloo

    Scuze anticipat daca s-a mai discutat.
    Ma tot uit la feedback-uri... mii si mii de feedback-uri pt fiecare margeluta dintr-o comanda. N-ar fi mai simplu sa se poata acorda pt toata comanda, si nu pt fiecare produs in parte?

    Sa zicem ca un magazin de furnituri are 1564 de feedback-uri, din care 2 negative. As vrea sa pot vedea mai usor care au fost acelea si de ce, si sa nu trebuiasca sa dau scroll 5 minute pt a gasi cele 2 patratele rosii printre sutele de verzi.
    Sper ca se intelege ce vreau sa zic :-D

    Zic si eu...

    17.08.2010, 21:38:32
  • GOT
    GOT

    si eu zic la fel...

    18.08.2010, 05:22:59
  • magiccraft
    magiccraft

    Nu stiu daca este o idee buna... poate dintr-o comanda in care sunt cumparate 10 produse unul nu a corespuns exigentelor cumparatorului... iar restul sunt OK sau poate mai mult ca OK... cumparatorului cred ca este normal sa i se poata da posibilitatea sa isi exprime opinia pe fiecare in parte si nu pe ansamblu...

    Poate ar fi mai util ceea ce se propunea in alte topic-uri asemanatoare, si anume, posibilitatea de a putea vizualiza separat feedback-urile pozitive, negative sau neutre pentru a nu parcurge toata lista la gramada... :)

    Dar cred ca aceasta este o chestiune tehnica care va mai dura pana sa fie pusa in aplicare... fiind numeroase alte probleme de rezolvat pe lista de asteptare a echipei... trrebuie sa intelegem si noi ca sunt si ei cativa oameni, iar ziua are doar 24 de ore... :)

    18.08.2010, 08:47:23
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    I-am spus lui Luigi deja ca ar fi fain daca am da click pe feedback negativ si s-ar afisa doar negativele, la fel si la neutre. Va fi cu siguranta implementata chestia asta, doar ca momentan Luigi este prins in cateva proiecte cu job-ul normal.

    Cat despre feedback pe comandata totala, inteleg ca pentru un vanzator conteaza confirmarea comenzii, plata comenzii, ridicarea coletului etc, care intr-adevar privesc comanda ca un tot unitar. Insa pentru cumparatori este util zic eu sa isi poata da cu parerea despre fiecare produs. Mai ales la furnituri calitatea poate diferi de la un produs la altul, la acelasi vanzator. Defapt, sunt sigura ca daca am fi avut feedback per comanda ni s-ar fi cerut sa se poata da feebdback per produs :))

    18.08.2010, 12:37:36
  • funksbyraloo
    funksbyraloo

    :))
    da, tot ce se poate :P
    Intr-adevar e mai buna ideea cu vizualizarea separata a feedback-urilor.

    18.08.2010, 13:24:57
  • magdad
    magdad

    si mie mi se pare pagina de feedback-uri greu de manipulat, apoi ocupa din ce in ce mai multa memorie adica mie imi place sa lucrez pe mai multe pagini odata si paginile se incarca greu.
    dar de ce sa lasam doar feedbackurile negative Cinnamon... se vorbea mai sus si mai devreme de loc de plangeri... poate de last doua-trei feedbackuri pe magazin la alegerea cuiva...poate sa lasi ce vrei sa arati ca se cumpara si se apreciaza...

    19.11.2010, 12:07:56
  • egocosmetics
    egocosmetics

    Eu as propune ca in pagina din care se pot da feedback-uri sa se poata sterge cumva feedback-urile pe care nu vrem sa le dam.
    Daca fac o comanda de 10 produse, dau un feedback la vanzator, iar celelalte 9 imi raman in pagina de feedback...este putin enervant. Sper ca s-a inteles ce am vrut sa zic.

    26.11.2010, 14:51:13