- Ada.Boutique
Buna,am observat un "bug" in meniul cumparaturi,fiind vorba de o comanda platita,expediata si primita,la "vezi comanda detaliata",toate produsele apar cu stoc epuizat daca dau click pe ele si intru pe pagina produsului,desi in magazin mai sunt pe stoc.Nu este foarte grav,dar poate cineva mai vrea sa cumpere o data acelasi produs si primeste informatii gresite.O alta problema ramane faptul ca nu apare nicaieri optiunea de a lasa feedback vanzatorului...Multumesc.
17.02.2015, 20:49:12 - EtnoWare
S-ar putea ca produsele sa apara ca stoc epuizat pentru ca vanzatorul, in loc sa creasca stocul produsului, l-a relistat, asa ca linkul produselor cumparate de tine duc catre unele ce nu se mai afla in stoc..
17.02.2015, 21:10:58
feedback-ul se poate acorda la 7 zile dupa finalizarea procesului de vanzare/cumparare - lucru la care Breslo inca mai lucreaza, pentru a il putea acorda cat mai repejor :) - bijuterim
Asa pare cand sunt accesate produsele din comenzi. Ele sunt in continuare valabile in magazin. Unui potential client ii va aparea mesajul respectiv doar daca se uita la produse pornind de la sectiunea "produse vandute". Daca le vizualizeaza din magazin, ele apar ca fiind in stoc, ca in mod obisnuit.
17.02.2015, 22:11:56
Cand un produs are cu adevarat stoc 0, apare mesajul : acest produs nu e mai e pe stoc, dar avem altele care s-ar putea sa-ti placa", insotit de alte produse din aceeasi categorie cu cel vandut,