Forum: Bug-uri Eroare afisare imagini

  • Dungulitze
    Dungulitze

    Astazi pe la ora 15:00 am terminat perioada de promotie. Am avut mai multe produse cu cate doua imagini. O imagine cu poza produsului si text care anunta reducerea si o a doua imagine cu poza produsului standard si cu descrierea dimensiunilor, asa cum fac la toate produsele mele.
    Am sters toate imaginile cu reclama la promotia de 30% pe care am avut-o in magazin. Nici pana la aceasta ora ele nu au disparut de pe pagina principala a magazinului meu. Daca dau click pe o astfel de imagine imi deschide imaginea corecta, fara reclama la reducere. Vizual insa, pentru toti clientii care imi intra in magazin, imaginile cu reduceri sunt afisate desi ele nu mai exista. ce se intampla?

    11.03.2015, 19:37:39
  • Dungulitze
    Dungulitze

    Situatia nu s-a schimbat. In continuare imaginile afisate sunt cele cu reduceri. Aceste imagini au fost sterse ieri. Totusi ele au ramas pe prima pagina a magazinului si desi nu mai avem reduceri clientii sunt indusi in eroare NU din vina noastra.

    12.03.2015, 08:05:05
  • Buburuzacughetute
    Buburuzacughetute

    Am scris eu un mail catre echipa si astept sa vedem raspunsul lor.

    12.03.2015, 12:57:25
  • EtnoWare
    EtnoWare

    Buna Dungulitze

    Momentan se actualizeaza putin mai greu daca schimbi imaginea deoarece se fac noi modificari de catre echipa tehnica si produsele o sa fie toate reindexate. Se rezolva :)

    12.03.2015, 13:40:08
  • Dungulitze
    Dungulitze

    Multumesc pentru raspunsuri dar au trecut totusi 24 de ore...pentru o actualizare de imagine mi se pare imens. Deja am probleme cu clientii care sunt confuzi si nu inteleg ce se petrece. Am sau nu am reducere.

    12.03.2015, 14:18:40
  • Dungulitze
    Dungulitze

    Este ziua a treia si situatia este la fel. Imi este imposibil sa in continui activitatea in mod corect. Doresc sa fac reduceri la anumite produse dar nu pot deoarece aceste imagini creaza o falsa reducere. Clientii se simt nu numai confuzi dar si posibil inselati!
    Va rog insistent sa rezolvati problema!

    13.03.2015, 12:32:40
  • Dungulitze
    Dungulitze

    Observ ca nu se poate face nimic... :(
    Sterg acele produse si le re-uploadez.
    “Develop an attitude of gratitude, and give thanks for everything that happens to you, knowing that every step forward is a step toward achieving something bigger and better than your current situation.”

    14.03.2015, 13:48:18
  • EtnoWare
    EtnoWare

    Dungulitze am transmis iar solicitarea ta -se intampla ca aceasta perioada sa fie aglomerata, din cauza introducerii noilor facilitati; am intrebat si eu daca o solutie ar fi sa le relistezi, pentru a nu induce in eroare vizitatorii - cred ca, momentan, este cea mai buna varianta
    Speram sa se reindexeze mai repede produsele, sa nu mai apara eroarea aceasta.
    Weekend fain sa ai,

    14.03.2015, 16:40:57
  • Dungulitze
    Dungulitze

    Multumesc pentru raspuns. Deja am facut acest lucru, de astazi, de la pranz.

    14.03.2015, 23:15:08
  • Dungulitze
    Dungulitze

    Ce este intersesant si trist este ca astazi am primit o notificare de la BRESLO care spune ca sistemul a detectat repostari si ca acestea sunt ilegale.

    Eu ce atitudine ar trebui sa am acum? Cat de mult sa ma enervez? Voi contacta pe mail conducerea Breslo ca nu vad ce alta alternativa am.

    Adica de ce repostez ceva...dupa toata tevatura asta care NU este vina noastra!

    23.03.2015, 09:25:09
  • EtnoWare
    EtnoWare

    Dungulitze, notificarea a fost transmisa automat - am informat colegii despre postarile tale, care a fost cauza lor. Totul ok :)

    23.03.2015, 20:55:20
  • Dungulitze
    Dungulitze

    Multumesc.

    24.03.2015, 01:03:17