Forum: Feedback pentru magazinul tau Despre produse vandute si pretul de 1 leu

  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Hey! Sper ca aici e locul potrivit sa postez asta!
    Am observat doua chestii de mai de mult care ma cam irita. Si vroiam sa stiu ce parere aveti voi despre ele.

    Nr 1: Produse vandute care stau inca in magazin. In sensul ca au ca titlu de ex. "colier argint si ametiste - VANDUT!" Nu prea inteleg ce vrea sa insemne asta. Breslo nu e portofoliu personal, asa ca orice produs care e postat aici ar trebui sa fie de vanzare. Pot sa inteleg ca produsul respectiv a fost vandut si se poate reface la comanda, dar atunci ar trebui specificat lucrul asta in descriere. Ceva de genul "produsul din imagine a fost vandut, tu vei primi un produs aproape identic dar care s-ar putea sa difere putin de cel din poza". Dar la majoritatea produselor "vandute", nu scrie nimic despre refacerea lui la comanda.
    Deci, nu stiu? se pot reface? sau doar stau acolo asa, sa le admiram in liniste? Nu mi se pare deloc ok chestia asta...si nu vad de ce un produs care se poate reface la comanda trebuie sa umble in titlu cu eticheta "Vandut". Mi se pare foarte descurajant si dezorientant pentru cumparatori.

    Nr 2: Produse la 1 leu care nu sunt defapt la 1 leu. Citez din regulamentul Breslo: "Pretul declarat in fiecare listare a produsului trebuie sa fie o reprezentare precisa a vanzarii." Am mai vazut produse care erau listate la 1 leu, iar apoi in descriere era mentiunea "pret: 35 lei" sau ceva asemanator. Am raportat produsele respective, dar tot acolo sunt. Eu cred ca acel 1 leu acolo e pus ca sa adune clickuri, si mi se pare o practica cam indoielnica, asta ca sa nu folosesc cuvinte mai tari.

    Deci, daca cineva care practica chestiile astea citeste aici, poate isi revizuieste strategia de vanzare. Sau vad eu lucrurile gresit?

    10.01.2010, 14:35:18
  • croseta.fermecata
    croseta.fermecata

    Sicera sa fiu am practicat si eu fenomenul pe care il expui la punctul 1 la inceput si privind in urma imi dau seama ca nu e deloc ok.
    Eu spuneam in descrierea magazinului ca este ca model si-l pot executa la comanda ,dar pe alta combinatie de culori,etc.
    Cred ca multi vanzatori nu sterg produsele vandute ca sa fie mai multe la numar asa sa dea bine......sau ca sa vada eventualul cumparator ce minunatii a mai facut el in trecut(si nu sunt deloc ironica pentru ca am cazut niste bijuterii superbe cu VANDUT in dreptul lor si ....atat) sau ele nu au fost vandute prin breslo si ca sa mai apara undeva ......Asta cred eu!
    Referitor la pretul de 1leu ....as avea multe de spus ,dar sa fiu mai concisa Nu imi place !

    10.01.2010, 15:49:23
  • BohemianSin
    BohemianSin

    Recunosc si eu practic chestia asta, dar cu =Rezervat=!Din momentul in care primesc comanda(evident nu pe Breslo) pana primesc banii asa ramane si nu vreau sa schimb!Pt. ca eu, ca vanzator nu am nici o certitudine ca acel produs va ajunge la destinatar, ca acel colet va fi ridicat, etc etc....!In momentul in care am ridicat banutii de la posta l-am si sters!Eu o consider o metoda ˝Fair˝ si nu cred, cel putin nu cred , deranjabila!

    Cat despre a doua parte mi se pare cam dubitabila de vreme ce induci clientul in eraore prin pretul afisat, sau cel putin oferta de pret!Cred ca e o politica de marketing dar neloiala!Asemenea preturi ar tb sa fie acceptata doar la cadouri, promtii and stuff!

    10.01.2010, 17:21:48
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    @ Bohemian: Chestia cu rezervat nu am remarcat-o. Dar inteleg punctul tau de vedere...si eu am avut un produs care a disparut din magazin fiindca a fost "cumparat", dar cumparatorul nu a mai dat niciun semn, si uite-asa produsul nu a mai fost vizibil in magazin aproape 2 sapt. (pana cand am anulat comanda si l-am relistat) din cauza neseriozitatii unora. Din fericire, a fost un caz izolat.

    Dar sunt produse vandute care stau cu titlul de vandute acolo de luni bune...stiu ca m-a deranjat chestia asat inca inainte sa se re-infiinteze forumul.
    Dupa cum spuneam, nu am nimic impotriva produselor vandute si refacute. Dar atunci ar trebui sa se mentionez asta in descriere, nu in titlu!
    Repet, Breslo nu e portofoliu, si cine vrea sa vada opinia publica ce chestii frumoase a vandut el/ea, sa-si faca blog....

    10.01.2010, 18:55:45
  • BlueArinne
    BlueArinne

    1. am vazut produse postate direct cu titlul "VANDUT"...corect mi s-ar parea sa fie postate cum zice cinnamon: cu pretul corect dar cu specificatii la descriere.

    2. La cele rezervate, inteleg pdv-ul tau, bohemian, dar ce te faci daca ti le comanda cineva atunci cand ele sunt pe drum spre alt client? Spui sa astepte sa vezi daca se intoarce coletul??? eu cred ca mai corect ar fi sa le postezi doar daca ti se intorc sau daca in final nu le cumpara persoana care le-a rezervat. Si aici ai avea un avantaj: ca ar fi direct pe prima pagina atunci cand sunt disponibile...ceea ce totusi nu-ti doresc, ca e o nefericire totala sa ti se intoarca coletul :D Este doar o sugestie si este punctul meu de vedere.
    Sau daca au fost comandate in breslo si apoi se intoarce coletul (ceea ce din nefericire mi s-a intamplat si mie de cateva ori), eu una reeditez stocul in acel moment.

    3. Mai vreau sa ridic o problema: in special in luna decembrie am vazut o gramada de magazine postand un produs care de fapt nu era de vanzare ci era reclama "oferta ....% pana la data..." si la pret 0,01 lei sau cam asa ceva. Ma gandesc ca vine luna martie si o sa avem iar parte de asa ceva...macar sa stim daca e corect sa facem toti la fel.
    Sau am vazut produse postate cu pretul 0,01 lei si cu specificatia ca acesta nu e pretul corect, dar ca produsul nu este in stoc si pretul real va fi mentionat atunci cand acestea vor veni in stoc. In fond degeaba le vezi ca nu le poti comanda sau rezerva pt ca pretul corect nu e afisat. Nu este tot o incalcare a regulamentului care spune ca se pot posta numai produsele care sunt de vanzare?

    10.01.2010, 19:18:30
  • havin
    havin

    1- asta e o chestie care m-a inmarmurit, si nu de acum- cinnamon ti-am povestit ideea intr-un pm. mi se pare un non sens ce n*are ce cauta pe breslo!daca vrei sa-l refaci explic acolo ca POTÄ°
    2- pretul de un leu care nu e pret de un leu- nu mai e nevoie de comentarii, e ca la rubricile alea NO COMMENT!
    3- punct adus in discutie de BlueArinne: sa ne explice si nou aici cei ce practica aceasta modalitate care este rationamentul si ce urmaresc de fapt prin posturile alea GOALE, pt ca eu n-am reusit sa inteleg, ce-am reusit a fost doar sa ma enervez, pt ca aglomeram aiurea listingurile cu produse care nu exista de fapt.

    10.01.2010, 23:21:22
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Referitor la chestia cu "rezervat": adevarul e ca nu cred ca va cumpăra nimeni un produs marcat "rezervat", dar atunci se pune problema de ce sa-l mai afisezi in magazin. Fiindca chiar dacă e vizibil, tot nu-l va cumpăra nimeni. Aaanyway, partea cu "rezervat" nu mi se pare chiar asa grava, adica eu nu as face asta dar nici nu am dat peste atâtea produse rezervate incat sa ma deranjeze.

    Apropo de punctul 3. de la BlueArinne, sunt TOTAL de acord. Ştiu ca intenţia nu era rea, dar la un moment dat au devenit obositoare toate "produsele" care defapt nu erau produse, ci anunţuri de reduceri sau urari de sărbători. In Regulamentul Breslo zice asa: "Fiecare listare trebuie sa descrie in mod exact, corect, precis si complet produsul sau produsele de vanzare din acea listare". Dar nu scrie niciunde explicit ca orice listare trebuie sa contina un produs.
    Oricum, mie practica aceasta cu "produse"= promoţii, reduceri sau orice alt fel de oferte speciale nu mi se pare prea ok si eu personal nu o sa o aplic. O sa incerc sa ma lămuresc de la Luigi daca pana la urma e "voie" sau nu. Pe de ex. stiu ca nu e voie :)

    Mai rămâne problema cum explicam celorlaţi membrii ca ceea ce fac nu e tocmai ok. Nu citeste toata lumea pe forum, si cei care citesc poate nu se simt "datori" sa schimbe nimic. Un mesaj pe Breslo cu atenţionarea aferenta ar fi aiurea?

    10.01.2010, 23:27:21
  • BohemianSin
    BohemianSin

    Chestia cu promotiile e ok desi si eu stiu ca am avut un anunt, l-am sters la sfarsitul perioadei!
    chestia cu produsele care nu exista in stoc dar sunt fotografiate-enervanta
    chestia cu rezervat...hm, oricun voi continua asa, adica banuiesc ca nu e atat de deranjabil sa vezi 1 sapt/2 un produs cu rezervat dupa care dispare...banuiesc

    10.01.2010, 23:44:37
  • beadshop
    beadshop

    uite ce scrie tot in regulament:
    "Pretul Listarii: Pretul declarat in fiecare listare a produsului trebuie sa fie o reprezentare precisa a vanzarii."
    Deci 0,01 lei e pretul declarat, right? ..si tb sa fie reprezentarea precisa a vanzarii....ori ofertele sau produsele care nu-s de vanzare nu sunt o reprezentare precisa a vanzarii.

    Asa cum zice cinnamon: produsele cu REZERVAT nu sunt atat de dese si nici deranjante...Dar cu ofertele din decembrie, la un moment dat pe prima pagina erau vreo 3 oferte deodata in loc de produse....hai sa ne punem in locul potentialilor cumparatori care ar vizita breslo....ce idee isi fac despre ce se vinde pe breslo????

    10.01.2010, 23:53:56
  • user21
    user21

    la produsele cu mentiunea "vandut" si eu stateam si ma uitam ca nu scrie nicaieri ca se poate reface.adica no,.....scopul listarii e intr-o nebuloasa totala.

    si daca tot aflu acum de regulament.....e permis sa listezi produse care fizic nu exista?
    l-ai vandut in alta parte,asta e.live with it.

    la partea cu rezervatul,eu personal sunt de acord cu ea,atata timp cat produsul e listat corect (pret,descriere etc).eu am utilizat-o cand am fost rugata sa il rezerv pentru putin timp,insa cu mentiunea ca va fi comandat .sau cand am incercat sa reproduc un produs,si atunci l-am pus rezervat .daca clientei ii place, il comanda.daca nu....eu sterg mentiunea "rezervat" si ramane listat in magazin.mi s-a parut fair.

    daca nu e corect,nu am nici un dubiu ca ne va lamuri cinnamon.

    11.01.2010, 14:47:21
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    @ bijuteriiwhatelse: Stiu sigur ca e permis sa listezi produse care fizic nu exista. De ex. produsele facute la comanda nu pot exista *fizic* pana nu le comanda cineva si nu da detaliile personalizarii. Dar in cazul asta ar trebui specificat in descrierea produsului ca a) produsul se lucreaza la comanda, deci va diferi usor de cel din poza sau b) ca produsul din imagine a fost vandut, dar se poate reface, caz in care pot aparea usoare modificari fata de ce e in poza.

    Produse Rezervate am avut si eu cand era vorba de o comanda personalizata pt. cineva anume. Asta e ok. In cazul acesta, ar trebui mentionat si numele userului pt. care e rezervat produsul in titlu. Bohemian, poate ai putea face si tu asa?

    Insa pe cuvant daca inteleg ideea cu produsele vandute. Ai vandut ceva, fie esti dispus(a) sa-l refaci, scrii asta in descriere. Daca nu, de ce mai sta in magazin?

    Trebuie sa ma lamuresc cu Luigi daca e ok sau nu...dar vad ca nici voua nu va place practica, nu? Si am sa aflu si ce e cu produsele care sunt oferte, daca sunt permise sau nu.

    Anyone, e cineva impotriva ca produsele vandute sa dispara de pe Breslo daca nu pot fi refacute?

    11.01.2010, 16:18:13
  • MaDamme
    MaDamme

    Hello!

    Pana acum nu mi-am spus parerea dar iarta ca o voi face. Am avut si eu mai de multisor timp produse pe care le inregistram cu "Vandut" insa de obicei mentionam faptul ca produsul poate fi disponibil la comanda. De catva timp insa am sters din magazin produsele pe care nu le am in stoc, astfel incat am facut curatenie. Mi se pare mult mai corect, atat pentru mine cat si pentru cumparatori. Deci sunt de acord cu scoaterea produselor vandute. Cine doreste sa posteze un produs vandut si care se poate realiza la comanda ar trebui sa posteze cu tot cu pretul corect si eventuale detalii de realizare. E ok?

    11.01.2010, 17:23:32
  • foambubbles
    foambubbles

    @Cinnamon..te referi la produsele cu mentiunea "VANDUT", nu? Nu la cele care au fost chiar vandute pe Breslo. :) Acestea n-as vrea totusi sa dispara.

    Am avut si eu un produs cu pretul de 1 leu. Si a avut acest pret pentru ca era facut la comanda, dupa ideea clientei, iar pretul era confidential. L-am postat pentru cazul in care clienta ar fi putut refuza produsul si atunci el ar fi fost disponibil la pretul real sau pana cand clienta il cumpara.
    Eh...clienta a fost ft multumita si a cumparat produsul de pe Breslo. Dar surpiza a fost ca am mai primit comenzi imediat pentru acel produs, desi scria in descriere ca e rezervat, facut la comanda.. si pretul NU e de 1 leu. Doua "potentiale cliente" au fost chiar suparate ca n-au putut sa cumpere acel chilipir cu 1 leu... N-am inteles cum si-au putut imagina ca materialele si timpul meu ar putea valora atat. Nici nu mai vorbim de idee..etc.

    De atunci nu mai pun produsele "custom made" pe Breslo, daca nu am de gand sa le refac intr-o varianta mai mult sau mai putin asemanatoare. Si mai ales nu mai pun preturi de 1 leu. :)

    11.01.2010, 18:44:50
  • BohemianSin
    BohemianSin

    Dap Cinnamon...o iau ca pe o idee frumoasa si de acum asa am sa scriu, numele clientului!Insa nu prea stiu daca mai conteaza de vreme ce sunt din afara Breslo!da e ok, o idee bine-venita!

    11.01.2010, 19:33:14
  • BohemianSin
    BohemianSin

    ah, la chestia cu vandutul,acceptabil daca sta o zi doua cu statusul asta, poate a trimis coletul vanzatorul respectiv si nu a primit banii....etc variii motive, dar pt. lauda personala c'mon, ne folosim de blogurile noastre pt asta, nu?

    11.01.2010, 19:35:32
  • KAEVjewelry
    KAEVjewelry

    @Cinnamon.. am citit primul tau mesaj si ai perfecta dreptate. Si eu am avut o parte din produse cu mentiunea vindut, dar nu m-am gindit la a dezorienta clientul si nici la varianta de a vedea opinia publica ce minunatii am reusit eu sa fac si sa vind...pur si simplu au fost date spre vinzare la clienti din afara breslo. Apoi, cind am avut confirmarea ca au fost vindute si cind am avut si timpul necesar mi-am facut putina curatenie prin magazin....si aici iti multumesc de imbold:)...ca m/am uitat pe forum !!:) ...
    Referitor la pretul de 1 Ron , eu l-am avut trecut la aceste produse , dupa ce am incercat sa trec 0 Ron si nu am reusit...in ideea de a evita comandarea acestora...fara sa ma gindesc la adunarea unui anume numar de click-uri ...ca sincera sa fiu nu ma incinta cu nimic suma acestora.
    Sincer eu nu am vazut produse cu pret de 1 Ron care sa aiba la detalii trecut alt pret dar daca e asa nici eu nu sunt de acord.
    Referitor la chestiunea cu mentiunea rezervat.. pentru o scurta perioada de timp...sunt de acord pentru ca pot intervenii n situatii cind un client isi doreste un anume produs si din varii motive nu-l poate comana atunci cind il vede.

    11.01.2010, 20:40:45
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Fetelor, mi se pare foarte fain ca putem avea aceasta discuţie constructiva. *hug!*

    @MaDamme: ai dreptate, un produs vândut, dar care se poate reface la comanda ar trebui sa fie la fel ca un produs existent, numai sa se menţioneze in descriere ca va fi făcut pe comanda si nu va fi identic cu cel din poza. Si nu ar mai trebui sa aibă "vândut" in titlu. Deci, anyone, nu trebuie sa ştergeţi complet produsele pe care vreţi sa le refaceţi, doar sa scoateţi "vândut" din titlu si sa va asiguraţi ca descrierea si preţul sunt corecte.

    @Foambubbles: hihi, evident, doar produsele cu menţiunea "vândut". Produsele vândute care stau in secţiunea vândute sunt foarte binevenite.
    Asta cu preţul confidenţial e o problema. Teoretic, dacă ai listat ceva cu 1 leu, trebuie sa si vinzi cu 1 leu (ştiţi cum e pe , ca se plăteşte procent din preţul vânzării, si ai "fenta" acest comision dacă nu ai respecta preţul). Pe Breslo nu e acest comision si chiar nu-mi dau seama dacă e ok sa postezi o comanda cu 1 leu pt. confidenţialitate. Cred ca în astfel de cazuri e mai safe sa nu postezi de loc comanda. Sau...sa te coordonezi cu clienta si cum listezi tu, ea pac! sa şi cumpere :))))

    @Bohemian: Ah, eu credeam ca produsul a fost rezervat tot de pe Breslo când vorbeam de user. Dar ai putea da oricum un nume, asa poti justifica mai bine de ce nu vei face tranzacţia dacă ti-l cumpăra *altcineva* intre timp. Oricum, dacă un produs sta rezervat câteva zile, nu se va supara nimeni :)) - daca vânzarea s-a făcut in afara Breslo.

    @asbeads: Apreciez ca ai luat in considerare ce am scris aici. eu cred ca dacă un produs se vinde in afara Breslo, cel mai bine si mai sigur e sa il scoţi din magazin - fie cu stoc 0, fie prin "dezactivare" - si aici propunerea Arabelei de a face un buton de dezactivare e foarte utila.

    Ştiu ca exista situaţii in care crezi ca ai vândut ceva, il scoţi din magazin (nu mai poate fi cumpărat de altcineva) si apoi afli ca cumpărătorul s-a răzgândit dar te anunţa deabia peste 2 săptămâni, sau si mai rău, trimiţi coletul si se întoarce. Si te gândeşti ca in timpul asta dacă lăsai produsul activ poate isi găsea alt cumpărător. Dar dacă nu il scoţi din magazin pot apărea complicatei foarte ciudate de genul ti-l cumpăra altcineva si insista sa il dai la preţul de 1 leu si de aici va iesi eventual o cearta de toata frumuseţea :)) si nici nu e prea profesional sa zici "ştii, defapt cerceii ăştia sunt vânduţi, dar nu i-am scos din magazin ca nu sunt sigura dacă clientul mi-i plăteşte pana la urma" :D

    Si cu toate astea, exista o grămada de produse "Vândute", la care nu se specifica posibilitatea de a le reface, si care sunt "vândute" de mult prea mult timp ca sa existe scuza "aşteptam sa vina rambursul ca sa le şterg" :((

    11.01.2010, 22:21:34
  • foambubbles
    foambubbles

    @Cinnamon: ai dreptate, e mai safe sa nu postez deloc pe Breslo comenzile speciale. Dar atunci a fost si un caz mai special, cand clienta a dorit sa-l postez, ca sa-l poate cumpara (daca ii place) si sa-mi dea feedback-ul corespunzator. :) Problema a fost confidentialitatea, pe care am crezut eu ca o pastrez cu pretul de 1 leu. Doar ca unii au luat pretul de bun. Oricum.. m-am invatat minte. ;)

    aa..pe atunci nu aveam blog, sa postez produsul acolo si sa primesc feedback. De atunci am mai invatat cate ceva. :)

    11.01.2010, 23:08:00
  • Dora1
    Dora1

    Dupa ce sunt vandute in magazin, produsele oricum ajung la produse vandute...oricine le poate admira acolo...atata ca nu le poate afla pretul...Nici eu nu inteleg ce rost are repostarea lor cu mentiunea VANDUT.
    In ideea ca poti primi vre-o comanda ? Clientul le poate vedea in lista VANDUTE.
    L-ai vandut, aduna-ti margelutele si accesoriile si lucreaza inca unul identic, daca poti. Daca nu, fa frumos o poza digitala noului produs si afiseaza-l in magazin.
    Am vazut un magazin care nu avea niciun produs vandut, dar la cateva era scris VANDUT. Asta inseamna ca le-a vandut in afara Breslo. Atunci ce rost are sa le afiseze ?!
    In alt magazin de furnituri, s-au adus de curand "produse" cu valoare infima...0.01 lei , cu mentiunea ca nu sunt pe stoc, dar urmeaza sa se scrie pretul real cand le va achizitiona...De ce nu se incarca pozele produselor DUPA ce sunt achizitionate ?
    Incarc si eu poza cu niste frunze din fimo si scriu "mi-a venit o idee...voi lucra un colier superb, peste o saptamana...cu aceste frunze...e cineva doritor de a-l cumpara ? Acum are valoarea de 1 leu, dar voi afisa pretul dupa ce-l termin"...:D
    Sau..pun poza unui colier cu fimo, unicat, ce-l port eu zicand " il pot lucra oarecum asemanator"...
    Sau...scriu la bijuteriile cu fimo ca-s unicate, ceea ce-i real. Dupa ce vand ceva, unei cliente multumite ca a cumparat ceva unic, pun poza iar, scriind VANDUT si astept viitoare cliente, zicandu-le ca le voi lucra ceva asemanator, dar nu identic, deci tot "unicate"...
    Comportamentul acesta l-am gasit la unele magazine....Nu e corect fata de prima clienta. Daca s-a mentionat ca acel colier e un unicat, eu consider ca asa trebuie sa ramana !
    Pot reproduce exact cele din margelute impletite, ca nu ramane decat sa numar margelutele..si la acestea nu scriu niciodata "unicat" ci doar stoc 1...cu toate ca n-am lucrat decat un produs in acea varianta cromatica si/sau model. Dar cu pictura, cu combinatiile din polimer, e cu totul altceva.
    Deci, locul produselor vandute e in lista cu produse vandute si nu pe prima pagina Breslo, cu cele mai recente incarcari.

    12.01.2010, 01:29:33
  • KAEVjewelry
    KAEVjewelry

    @Cinnamon.. da, ar fi util sa fie un buton de dezactivare... si la chestia cu stoc 0 nu m-am gandit...dar de asta avem un forum...sa impartasim ceva idei....:)
    In ceea ce priveste refacerea la comanda a unui produs...care sa aiba aceleasi caracteristici cu cel la care apare mentiunea vindut...eu una cred ca e foarte greu, din punctul meu de vedere.

    12.01.2010, 05:51:05
  • havin
    havin

    nu stiu, mie mi-e inca f greu sa inteleg ratiunea unui produs 'vandut' afisat pe prima pagina breslo.... poti folosi rezervat si detaliezi... dar vandut?!?!?! cu eticheta assta ar trebui sa apara pe blogul personal sau la produse vandute .

    12.01.2010, 08:03:18
  • Dora1
    Dora1

    Si acum e pe prima pagina, la noutati, un colier care are stoc 1 desi se spune ca nu e de vanzare ci pentru comenzi...ca se va lucra unul asemanator cu cel din poza...acest anunt ocupa locul altui produs nou ce ar fi avut dreptul sa apara la noutati, intre cele 21 cate sunt afisate...nu dau numele magazinului ca nu vreau sa intru in polemici, dau doar un exemplu de un anume comportament.
    Cum zice si havin, un astfel de anunt se poate pune in blogul personal, proprietarul poate sa-si afiseze toate bijuteriile vandute, sa le reproduca cum doreste.
    Dar aici, unde toate se "lupta" sa fie cateva minutele pe prima pagina, nu e corect sa se ocupe un loc cu ceva ce nu exista in magazin.
    Corect ?

    12.01.2010, 13:11:53
  • MaDamme
    MaDamme

    @Dora: Nu am reusit sa depistez colierul cu pricina, insa din ceea ce spui tu nu cred ca este incorect, in cazul in care produsul are pretul real afisat. Atat timp cat acel produs se poate realiza pe comanda, inseamna ca el este de vanzare si se executa la comanda. Nu vad nimic gresit in asta. La urma urmei nu spune nimeni ca lucrursoarele trebuie sa fie unicat, asta stabileste fiecare vanzator in parte pentru produsele sale. Nu cred ca e fair sa impui cuiva sa faca numai lucruri noi si unicat.

    12.01.2010, 13:48:03
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Hm...da, cred ca sunt de acord cu MaDamme. Daca produsul se poate lucra la comanda, si are pretul corect, nu vad de ce sa nu fie listat in magazin. Adica repet, produsele nu trebuie sa existe fizic in cazul in care sunt personalizabile sau se fac la comanda. Doar ca pretul trebuie sa fie corect si sa se specifice in descriere ca lucrarea se realizeaza la comanda. In fond, eu ca si cumparator as vrea sa stiu daca produsul e disponibil acum, sa fie pus maine la posta, sau mai trebuie sa astept cateva zile pana este "creeat".

    De exemplu, si seturile mele de bratari din fetru, desi au stoc 5 sau 6 sau cat mai au, nu exista fizic. Fiindca intai imi trebuie o comanda si culorile dorite ca sa ma apuc sa le fac.

    @ asbeads: depinde foarte mult de tehnica cu care lucrezi daca un produs se poate sau nu reface cat de cat asemanator. De ex zic eu ca un colier din bile de fetru colorate se poate reface relativ identic. Mai greu mi se pare la picturi sau lucruri din fimo.

    12.01.2010, 14:57:58
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Iar m-am mai uitat prin produse pe Breslo, si iar am mai gasit o gramada de produse vandute, dar active.

    Si am gasit chiar un produs cu titlul "vandut", pretul de 1 leu, iar in descriere scria ca pretul e de X lei (evident, mai mare), dar ca e vandut si ca (proprietara magazinului) ne roaga sa nu-l comandam. Deci NU se reface la comanda. Si atunci ma intreb, ce cauta activ pe Breslo?? *aaargh!*

    Anyway, hai sa incercam sa facem impreuna un set de "reguli", sa ii le arat si lui Luigi, si poate asa se adauga la regulament. Si apoi pot sa trimit mesaje la toti care nu citesc pe forum cu un link spre regulament (cand o sa am o zi libera - sau 2) :D

    Asadar, eu propun:

    1. Orice produs care s-a vandut (pe Breslo sau in afara lui) si nu poate fi refacut trebuie scos din magazin. Daca s-a vandut pe B. apare la vandute, daca nu, asta e (il postam pe blog, pe facebook sau pe flickr).

    2. Orice produs care s-a vandut (pe Breslo sau in afara lui) dar poate fi refacut trebuie sa NU aiba "vandut" in titlu. De asemenea, ar trebui specificat in descriere ca produsul se reface la comanda (nu va fi 100% identic cu poza).

    3. Orice listare trebuie sa contina un produs efectiv care sa poata fi cumparat (nu promotie, oferta, reduceri etc).
    Stiu ca unii mai listeaza produse pe care nu le dau decat cadou impreuna cu alta comanda. Ce parere aveti de asta? Ma refer aici doar la produsele care se dau DOAR ca si cadou, nu la cele care sunt cadou dar pot fi cumparate si separat - acestea sunt ok.
    Ah, si desi la noi nu se practica (inca), cupoanele de X lei ar trebui permise, nu? De ex. eu cumpar de la Bohemian din magazin un cupon de 100lei si il fac cadou unei prietene. Ea poate sa-si comande apoi produse in valoare de 100 lei din magazinul lui Bohemian. Asta merge, nu? Chiar daca nu e un "produs efectiv"....

    4. Pretul unui produs trebuie sa fie reprezentarea vanzarii. Adica nu poti scrie "1 leu" si in descriere sa ceri "20 lei". Si nici sa postezi furnituri cu 0.01 lei si sa mentionezi ca pretul corect va fi comunicat dupa ce marfa intra in stoc. In cazul cu pricina, cineva care comanda furniturile cu 0.01 lei ar trebui sa le si primeasca (cand intra pe stoc) la acelasi pret ;) Deci, daca nu stim la ce pret va fi ceva, nu listam pana nu stim.

    5. Produsele postate nu trebuie sa existe fizic. Ele trebuie insa sa poata fi create in cazul unei comenzi. In cazul in care e probabil ca produsul comandat sa nu iasa 100% identic cu poza, asta ar trebui specificat in descriere.

    6. Produsele se pot rezerva pentru un client daca este vorba de o comanda personalizata. De asemenea, se pot rezerva cateva zile pentru un client care nu poate face comanda acum (din diverse motive), sau daca tranzactia e "in asteptare".
    By the way, Bohemian, si cine mai practica asta, cam cate zile sa fie voie sa fie un produs rezervat? Ca altfel parca iar vad in loc de "vandute", o masa de produse "rezervate" :))

    Cat despre produsele "unicat" care nu sunt...no comment. Asta tine de bunul simt si de "coloana vertebrala" pe care o are fiecare....

    Deci, ce parere aveti despre regulile de mai sus? Sunt bune? Completari si sugestii binevenite, ca de obicei :)

    12.01.2010, 17:49:11
  • MaDamme
    MaDamme

    1. De acord
    2. De acord

    3. Consider ca produsele cadou nu ar trebui listate separat daca fac DOAR obiectul cadoului. In acest caz la descrierea produsului de baza trebuie mentionat ca la cumparare se ofera cadou produsul din poza nr. X (una din cele 4 fotofrafii ar trebui sa contina si produsul cadou)

    Cu privire la cupoanele de reducere, parerea mea este ca acestea nu fac obiectul unei vanzari de produse handmade deci nu cred ca s-ar incadra pentru a fi postate. Consider ca acestea trebuie reglementate intre vanzator si cumparator in mod separat.


    4. Foarte de acord. Mai ales ca ma uit de ceva timp la acele produse de 0,01 lei pe care le-as comanda de pe acum chiar daca nu sunt in stoc dar nu stiu la ce pret vor fi postate si daca mi se vor parea convenabile...Cred ca e corect sa se mentioneze in descrierea produsului ca acesta nu se afla pe stoc dar ca va fi disponibil incepand cu data X

    5.De acord

    6. Poate ca o durata de 5 zile lucratoare ar fi suficienta pentru rezervare....

    12.01.2010, 18:07:27
  • user21
    user21

    eu tot nu vad rostul produselor care nu exista,dar care vor exista....cu mici /mari diferente.
    in fond...aici se vand si se cumpara pro-du-se.
    nu promisiuni de produse.
    in momentul in care faci un produs,il postezi,mentionezi in descriere ca se poate reface functie de doleantele clientului,se cumpara,apare la vandute.....mi se pare suficient.

    eu am primit destul de multe cereri de refacere a unui produs de la vandute,ceea ce ma face sa cred ca , clientii breslo se uita destul de mult si la acestea.in conditiile in care eu nici macar nu mentionez asa ceva,nefiind adepta tragerii la xerox a produselor.

    12.01.2010, 18:49:57
  • Androix
    Androix

    POate ar fi util si mai usor de realizat o categorie distincta pentru produsele in curs de trimitere. Adica: am produse in magazin la vanzare, mai am la vandute. Poate ar trebui sa existe si categoria rezervate unde sa mearga comenzile in curs de trimitere si de-acolo sa nu poata fi adaugate in cos de exemplu dar mie ca vanzator sa-mi fie usor sa le trimit inapoi in magazin daca e cazul fara sa mai editezi la fiecare produs in parte, stocurile sa se refaca in caz ca nu se finalizeaza comanda.

    12.01.2010, 18:51:35
  • BohemianSin
    BohemianSin

    A, la rezervate cred ca vreo saptamana, la vreo 5 deja am primit confirmarea ridicarii si le-am sters(stau de pe 6 asa - deci 6 zile) , mai sunt inca doua pe care le-am trimis alataieri....si unul l-am rezervat ieri pt ca am trimis coletul catre o foarte draguta fata exact cu o zi inainte de postare....iar la postare a realizat ca-i place mult acest produs si ma roaga sa-l tin o saptamana sa vada ce mai postez, sa stie daca mai comanda ceva!Adevarul ca si mie si ei ne profita...adica eu am cumparator, si chiar aici pe Breslo, ea nu plateste doua taxe de transport!La sfarsitul sapt daca nu-i mai place nimic il comanda doar pe ala!
    Si de ce zic o sapt: o zi/2 trimit, in trei ajunge si cam 3/4 zile pana vine mandatul cu banutii!
    Si ai dreptate, ar putea schimba usor optica!
    Hai doua sapt. ca cine stie, dupa care sa fie raportabile sau sterse automat!
    E ok asa!Mie mi se pare fair play!

    Cat despre produse cadou parca am si eu 2/3....adica un set de brose cu varianta alternativa ori contra pret ori cadou, cercei pret/cadou si o brosa e cadou.....dar nu e cadou pt un produs anume ci pt trei accesorii achizitionate....si n-as putea incadra nicaieri poza, chiar nu stiu unde sa-l pun!Ca totusi clientul ar tb sa stie de ce poate beneficia!Adica Breslo e un magazin virtual dar ramane un magazin, iar vitrina mea poate fi fullfield si cu cadouri, nu?Asta nu inseamna sa abuzez!

    Cat despre cupoane mi se pare super tare ideea: adica nu sunt in materialitatea lor produse handmade insa au valoarea unora, iar tu achizitionezi de contravaloarea lor produse handmade!E ca si cum ai avea un cec....nu ai banii in fata ta, dar ai reprezentarea lor!Plus de asta daca ar fi politica generala Breslo aplicabila fiecaruia ar fi ok, s-ar sti de la inceput ca le poate folosi oricine pt oricine, nu ar tb postate in fiecare magazin (eventual pusa o chestie micuta gen (cumpara cupon cadou de valoarea......punctele urmand a fi completate de client)!

    Cat despre produse viitoare, cum ai un magazin virtual orice oferta afisata e una de vanzare!si nu poti vinde ceea ce nu ai!adica eu vanzand oferta am tot dreptul sa l comand iar tu daca nu mi faci rost de el poti fi obligat juridic la despagubiri!

    12.01.2010, 18:56:46
  • Dora1
    Dora1

    Da ! trebuie un regulament.
    Uite, am mai depistat ceva, cand am incarcat un pandantiv. Langa mine cineva a incarcat poza unor snururi de martisor. I-am vizitat magazinul si dupa aceea m-am deconectat.
    Dupa cateva ore, cand am venit iar , am observat ca pandantivul plecase din lista, find inlocuit fireste de alte noutati, dar poza cu acele snururi era iar sus, in colt, deci nou incarcata ! Aceeasi poza din acelasi magazin !!!
    Deci se sterge poza cand dispare din lista si se incarca iar, numai ca sa fie mai mult timp la vedere ?
    sau lista aceasta nu pastreaza ordinea cronologic a produselor nou incarcate ?

    12.01.2010, 19:14:28
  • MaDamme
    MaDamme

    Dora , ai dreptate, nu este corect sa tot stergi un produs si sa-l relistezi, doar pentru vizibilitate. Este atat incorect cat si lipsit de profesionalism.

    12.01.2010, 19:23:59
  • Dora1
    Dora1

    Am si eu un blog unde am afisat mult mai multe produse decat aici, deci aproape toate care le am pe breslo. Aceleasi poze.
    Cineva caruia i-am dat amandoua adresele mi-a comandat cateva coliere, studiindu-le pe cele de aici, fara sa mai faca cont.
    A fost si nostim ca eu am crezut ca vizualizeaza blogul si nu intelegeam explicatiile "al treilea de pe ultimul rand al paginii 13" cand eu aveam pe blog doar 5 pagini :D Pana la urma le-am descoperit.
    La cele de aici le-am pus stoc 0, deci nu le vedeam decat eu. La cele din blog am scris "rezervat".
    Dupa ce am primit banii, le-am sters din amandoua locatiile, deoarece erau unicate.
    Daca n-ar fi fost serios si m-ai fi trezit cu pachetul inapoi, as fi reactualizat stocul.

    12.01.2010, 19:30:08
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    In ordine invers cronologica:

    @Dora: cred ca ai procedat foarte bine. Si eu fac la fel, daca vand un produs in afara B. il pun cu stoc 0. Daca tranzactia nu mai are loc, refac stocul. Cred ca mai multa lume ar proceda asa daca ar fi mai usor de dezactivat produsele, asa ca o sa vad daca ne poate ajuta Luigi.

    Despre produsele din lista de "noi adaugate", stiu doar ca e cronologica, dar ca nu apare in ea decat max. un produs de la acelasi vanzator. Daca incarci 5 produse unul dupa altul, va aparea intia prod. 01, apoi ii va lua locul prod. 02 iar la sfarsit in lista nu va fi vizibil decat ultimul produs. Cat despre listarea in prostie a aceluiasi produs, doar ca sa fie pe prima pagina, am discutat asta in vechiul forum si nimeni cu bun simt nu e de acord. Doar ca unii nu inteleg. Oricum, nu cred ca se vor vinde snururi de martisor mai repede doar fiindca stau in lista de "noi adaugate" :D

    @Bohemian: Cadourile care sunt si cadou, dar se pot cumpara separat (au un pret potrivit in listare) sunt ok. Eu nu prea sunt de acord cu postarea unui produs pe care nu pot sa-l cumpar direct, ci il primesc doar daca indeplinesc anumite conditii. Ai putea mentiona in descrierea magazinuli/produsului ca la 3 produse comandate se primeste un cadou, si evtl. un link (extern) catre poza brosei? Desi recunosc ca nu e deloc la fel de eficient. Okay, trebuie sa dezbatem chestia asta pe viitor :)

    @ Androix: defapt exista sectiunea asta, la tine in comenzi -> in curs de trimitere. Doar ca nu e publica (ceea e bine!). In fond, se presupune ca orice produs cumparat (adaugat in cos) va fi si platit, deci practic comenzile in curs de trimitere se vor finaliza in " produse vandute".

    Ceea ce e cert e ca avem nevoie de o modalitate de a "dezactiva" produse din magazin mai usor, cu un singur click. Ideea ca produsele sa reapara in magazin automat (fara sa mai refacem manual stocul) dupa ce o comanda a fost anulata a mai fost discutata si aprobata, mai ramane sa se puna in practica. ;P

    O sa il intreb pe Luigi daca se poate face cumva cu cupoanele, sa fie valabile peste tot in Breslo. Problema e urmatoarea: avem un cupon de 100 lei. Clientul1 il cumpara de undeva (de unde?) si plateste (cui?) 100 lei. Apoi il face cadou, vine clientul2 la mine in magazin, imi arata cuponul (ma rog, e un cod alfanumeric, ceva) si vrea produse in valoare de 100 lei de la mine. Intrebarea e: eu de unde imi primesc banii? Ar trebui sa fie ceva centralizat, ca daca e o chestie intre-useri, nici nu vreau sa ma gandesc ce abrambureala va iesi :)))

    Haideti ca am deschis un nou topic despre produse care nu exista "fizic". Ca asta era defapt despre altceva :))

    In continuare, citesc cu placere orice comentarii aici, doar sa mutam discutia despre produsele care nu exista in partea cealalta.

    12.01.2010, 20:44:36
  • Dora1
    Dora1

    cred ca imi cresc pitici pe creier ! :D iar au aparut snururile...si poza cu ghiocelul meu, proaspat incarcat a disparut ! alte floricele de-ale mele care aveau pozitia cam pe centru au disparut si ele, dar la o urmatoare accesare a primei pagini le-am descoperit acolo...
    cred ca e un bug...lista nu arata produsele incarcate in ordine cronologica, ci aleatoriu....acum ma duc sa verific iar daca a aparut ghiocelul....ne jucam de-a uite-l, nu e !
    te rog, Cinnamon, spune-i iar lui Luigi despre categoria MARTISOR sa nu mai incarc la alte categorii "bijuterii - brose - flori"
    am vazut ca si altii cauta o varianta la "sarbatori - ziua indragostitrilor - figurine" sau "accesorii - brose" ca altfel nu-si pot incarca martisoarele

    12.01.2010, 21:48:34
  • Androix
    Androix

    Nu am inteles de ce e bine sa ramana private comenzile in curs de trimitere. In fond e acelasi lucru cu "rezervat" cu diferenta ca produsul nu mai e postat pe prima pagina, si nu mai poate fi adaugat in cos. E ca si cum e vandut deja. Iar pe de alta parte daca nu se finalizeaza comanda odata cu apasarea butonului "anulat" produsele zboara la locul lor in magazin. Ma rog, asta era de fapt pentru cei care mor si pentru 4-5 zile cat le sta un produs in asteptarea banilor si vor neaparat sa le apara si in magazin.
    On topic: am avut si eu produse la care am adaugat la titlu vandut, deci le-am editat dupa ce le-am vazut in magazinul propriu si nu au mai aparut pe prima pagina pana m-am enervat intr-o zi si le-am stes de tot. Cine vrea sa vada mai multe modele ma cauta pe net.
    Dora, nu e nici o afisare aleatorie, sunt produse postate de 10 ori pe zi. Cel putin masca aia de ipsos m-a disperat!

    12.01.2010, 22:00:25
  • Dora1
    Dora1

    chiar ! si masca ! :D

    13.01.2010, 00:46:06
  • BlueArinne
    BlueArinne

    De adaugat la regulament un punct referitor la interzicerea repostarii produselor. Bineinteles ca se poate intampla sa stergi din greseala un produs ....dar cand postezi un produs si pe urma il repostezi si tot asa de multe ori, nu mai e greseala.

    Legat de produsele rezervate...mie mi-e teama ca o sa se intample urmatoarea chestie: cineva primeste o cda pt produsul x, o accepta si pe urma, pana primeste banii, va reposta produsul cu mentiunea Rezervat! In fond daca cineva care-l vinde in afara breslo poate face chestia asta...atunci si cei care l-au vandut pe breslo au dreptul,nu? Ce parere aveti? Regulamentul va permite chestia asta...si toti avem produse in curs de trimitere, indiferent de unde au fost comandate. Cum va putea fi trecuta in regulament aceasta posibilitate de produs REZERVAT fara sa dea nastere la interpretari si la o explozie de astfel de produse? :D

    La fel cu cupoanele: magazinele care vor sa fie mereu pe prima pagina vor incepe sa posteze cupoane de toate valorile posibile :D
    Si cum zicea si cinnamon, nu vad practic cum se va face chestia asta. Cred ca ar trebui sa existe doar o intelegere intre cumparator (cel care vrea sa plateasca cadoul) si vanzator....cel putin pana la gasirea unei solutii tehnice viabile si care sa poata fi bagata strict in regulament.

    13.01.2010, 01:26:34
  • KAEVjewelry
    KAEVjewelry

    1. Sunt de acord.
    2.Sunt de acord, poate sa apara eventual cu stoc 0 si cu detalii care sa specifice ca se poate reface la comanda, asta pentru cei care pot reface produsul.
    @Cinnamon... intr-un mesaj anterior m-am referit la aceasta refacere a produselor .Din punctul meu de vedere eu nu le refac pentru ca pentru mine fiecare fiecare produs e * unic * in felul sau, nu pentru ca tehnic nu as putea. Cind lucrez cu sirma , pasta polimerica sau cu margele pictate atunci chiar sincer nu am cum le reaface.
    Si mi-a placut ce a zis bijuteriiwhatelse....chestia cu copia xerox!!!!!
    M-am uitat in magazinul tau si am vazut acele bratari din fetru...care sunt f f frumoase si de efect...si e normal sa postezi o parte si sa specifici ca pot fi facute si in alte culori...din cite am citit eu ar fi vreo 40 de nuante...parca asa.
    3. Referitor la cupoane cred ca ar fi o mare nebuloasa. Reducerile din cite am vazut se pot posta pe forum...insa o mare parte din cumparatori nu intra si pe forum.
    Am vazut la unele magazine ca au afisat pentru o perioada de 1 zi sau 2 o imagine cu diverse reduceri care a intrat ca si produs... pe mine una nu m-a deranjat...si mi s-a parut ok ca la sfirsitul perioadei a fost stearsa.
    Eu una practic in alt mod chestiunea cu cadourile si reducerile.
    4. Pretul la unele furnituri cu 0,01 insotit de mentiunea ca produsul va fi disponibil ulterior.... nu prea stiu unde se poate incadra....dar nici cu asta nu sunt de acord. Nu ma irita sau deranjeaza in mod excesiv...dar nu inteleg practica. Sincer eram interesata si eu de unele dintre aceste produse...dar nu-mi ramine decit sa astept pretul si sosirea produselor:)
    5.Aici sincer nu stiu ce sa zic...pentru ca eu nu postez produse pe care le-as putea face la comanda.
    6. Eu una sunt de ecord cu rezervarea produselor pentru ...hai sa zicem o saptamina. Nu ma deranjeaza sa specific si pentru cine...atunci cind am acordul clientului
    Mai vad ca se practica...repostarea de n ori a unui produs numai pentru a fi pe prima pagina....pai inseamna ca sunt unii care au timp...si tin mortis sa fie pe prima pagina...exceptind situatiile care nu inseamna rea vointa si cind din greseala stergi un produs si apoi il repostezi. Nu stiu unde poate fi calificata atitudinea...dar nu e una corecta....

    13.01.2010, 05:33:34
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    @androix:
    Pai cum spuneam, se presupune ca comenzile in curs de trimitere vor fi trimise si platite si vor aparea intr-un timp relativ scurt la "vandute" (care e public). Adica nu s-a gandit nimeni sa faca o noua categorie publica de "rezervate" pentru ca si produsele cu o promisiune de cumparare sa fie vizibile undeva, in caz ca totusi nu se cumpara. Se presupune ca produsele stau 2-3 zile in curs de tirmitere si apoi gata, sunt vandute - si apar public.Hmm...cum sa explic mai bine....nu s-a pus problema ca atunci cand un produs e comandat (si dispare din magazin) asta sa-l afecteze negativ pe vanzator, fiindca cursul normal al lucrurilor nu prevede anularea comenzii si reactivarea produsului in shop. Mie sincer mi se pare suficient sa vad produse actuale si produse vandute.

    Pe de alta parte, evident ca ar fi excelent daca am putea apasa un buton si produsele sa reintre automat in magazin si sa devina active. Asta e alta problematica de care sper sa ne putem ocupa repede. Adica Luigi, ca eu nu ma pricep sa modific site-uri :))

    @Blue Arinne, you totally have a point. Cred ca trebuie evitat cu orice pret relistarea "rezervata" a unor produse vandute chiar prin B. "rezervat" ar trebui sa ramana o chestie de nisa, de folosit in cazuri foarte rare. Eu de ex. am o politica de "non-rezervari". Am o comanda de pe B. - sa puna clientul produsul in cos. Vine comanda din afara B., scot produsul din magazin, dupa ce am certitudinea ca e vorba de o comanda ferma. Cat se mai gandeste cineva daca vrea sa cumpare sau nu, produsul ramane activ. Nu vreau sa pierd cumparatori seriosi si hotarati in favoarea unora mai... putin seriosi :))

    Cu cupoanele, ma gandeam de fapt ca ar fi fain daca s-ar putea cumpara dintr-un shop central Breslo, un fel de admin shop - nu din fiecare magazin in parte - si apoi ar putea fi folosit pe tot site-ul B., in orice magazin. Dar mai e pana acolo...pun ideea la pastrare.

    @asbeads
    Referitor la 2. - daca pui stoc 0, produsul nu mai apre deloc, niciunde. Daca vrei sa refaci ceva la comanda si vrei sa fie vizibil lucrul asta, trebuie cel putin stoc 1.
    Nici mie nu imi place sa reproduc la "xerox" produse, dar anumite chestii sunt dispusa sa le refac de cateva ori. Cred ca asta ar trebui lasat la latitudinea vanzatorului (cu exceptia cand se specifica ca ar fi unicat - atunci asa ar trebui sa si ramana).
    Dar am mutat discutia despre asta si punctul 5. din reguli in alt topic.

    Teoretic, nici pe mine nu m-ar deranja max. un "produs"/shop care sa fie o oferta/reducere. Problema e ca de Sarbatori, mai mult de jumatate din produsele nou adaugate erau oferte sau promotii. Si evident, unii nu se opresc la una singura, trebuie sa aiba musai 10 :P De accea am propus eliminarea lor.

    Nu stiu ce sa ma mai fac cu repostarea produselor in continuu. Credeam ca s-a inteles ca nu e permis. Voi propune lui Luigi introducerea interdictiei si in regulament. Intre timp, daca puteti, incercati sa faceti un screenshot al paginii in diverse momente ale zilei, sa avem o dovada clara ca cineva reposteaza aiurea. (screenshot se face cu butonul de print sceen de pe tastatura; apoi de sa "paste" in Paint sau ce program de grafica folositi voi)

    13.01.2010, 13:16:54
  • Dora1
    Dora1

    bine , daca fac screen, unde trimit pozele ? prin e-mail ?

    13.01.2010, 13:26:28
  • BlueArinne
    BlueArinne

    @Dora: da, printscreen si trimiti pe email ...ideal ar fi sa faci 2 printscreenuri pt acelasi produs cand il vezi.

    13.01.2010, 15:39:00
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Dora, trimite-mi mie :) cinnamon.cloves la yahoo com.

    Si da, ca sa avem o dovada clara,e nevoie de cel putin 2 print screenuri.

    13.01.2010, 15:56:31
  • mihaalex
    mihaalex

    Mi se pare foarte interesant subiectul acesta, mai ales ca m-am lovit si eu de aceste probleme si politica/regulamentul/site-ul nu mi-a oferit solutii...so a trebuit sa gasesc.

    Pe scurt:
    -> sunt perfect de acord cu voi in legatura cu produsele care sunt afisate la pretul de 1leu sau 0,01 lei si defapt nu costa atat, nu e corect fata de cumparatori.
    -> Cu toate acestea am ajuns si eu sa folosesc aceasta portita si o sa va explic si de ce...daca voi aveti o alta propunere/solutie eu sunt deschisa sa o accept si aplic si poate venim si in ajutorul altora de pe site care au aceeasi dilema ca si mie.
    ->So: eu printre altele fac multe produse personalizate. Un exemplu ar fi si invitatii/marturii/meniuri pentru diverse evenimente. Oamenii vor sa vada un portofoliu din care sa-si aleaga sau sa se inspire, eu am postat cateva modele deja realizate (foarte personalizate...pentru ca au fost facute la comanda cu nume/initiale/data evenimentului/mesaj etc) pentru care am perceput un pret sau nu dar care cu sguranta nu va fi acelasi pentru un cumparator de pe breslo. Plus ca in functie de materialele si modelul ales de fiecare client in parte pretul e diferit.
    -> Asa ca intrebare la voi: aceste produse/servicii sunt de vanzare din punctul meu de vedere dar au un pret variabil...cum le trec eu in Breslo daca sunt conditionata sa pun un pret pe fiecare produs adaugat?

    14.01.2010, 11:16:56
  • havin
    havin

    mihaalex intotdeauna exista un pret estimativ. de la 0.01 pana la pretul estimativ in 99% din cazuri este o diferenta sesizabila; poti face intotdeauna o stimare de pret si poti preciza in descriere ceea ce ai spus mai sus- referitor adica la dif ce poate apare datorita diversitatii de materiale folosite. cine este interesat va avea cel putin un punct de plecare, si daca tu lasi sa se inteleaga ca esti 'elastica' in calcularea pretului corect- cred ca va fi mult mai bine si la obiect avand un pret muuuult mai aporape de realitate.

    14.01.2010, 14:09:39
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Totally de acord cu havin.

    Mihaalex, la "Pahare Vin Craciun" de ex. specifici ca preţul variază intre 5-10 lei. Atunci e mult mai logic sa pui in loc de 1 leu 5 lei ca preţ de plecare. Evident, in descriere e trecut ca in funcţie de personalizare preţul este intre 5 si 10 lei, deci clientul va sti ca preţul final poate sari de 5 lei.
    Pt. mărturiile de nunta, ai putea face tot asa un pret estimativ, sau o medie, cum vrei tu. Gândeşte-te care e ce mai ieftina si scumpa combinaţie pt. o mărturie. Apoi poti posta fie preţul cel mai mic ca pret de plecare, sau o medie intre cele 2 extreme, sau anything in between. Toate aceste preţuri "fictive" cred ca ar fi mai aproape de preţul final al comenzii decât 1 leu sau asa.

    14.01.2010, 14:33:00
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Ok, rezumat:

    1. Aprobat
    2. Aprobat

    3. Ce facem cu listarea promotilor si ofertelor speciale ca produse?
    Ce facem cu produsele care se ofera doar cadou, nu pot fi cumparate efectiv? Cupoanele le-am pus pe lista de asteptare.

    4. Aprobat - Pretul unui produs trebuie sa fie reprezentarea vanzarii. Listezi cu x lei, vinzi cu x lei. Exceptie evident sunt produsele personalizabile (vezi cazul mihaalex), unde pretul trebuie sa fie o referinta pentru costul final. De acord asa?

    5. Produsele care nu exista fizic (executate la comanda) - am mutat discutia in alt topic.

    6. Rezervarea produselor care NU au fost vândute prin B. sa fie posibila 10 zile (doar in cazuri speciale)? Orice comanda prin B. nu poate fi relistata cu "rezervat" doar ca s amai apara putin in magazin.

    7. Interzicerea repostarii produselor pt. a aparea pe prima pagina la "ultimele produse adaugate" nu e permisa.

    So...ce parere aveti? Mai trebuie sa ne punem de acord asupra pct. 3 si 6 cred eu.
    Eu as propune ca la 3. sa fie permisa listarea (rezonabila) a catorva produse cadou, dar nu si postarea de oferte/promotii/reduceri.
    Iar la 6 nu stiu ce sa zic, pentru ca eu nu rezerv (???)

    Voi ce ziceti?

    14.01.2010, 17:30:05
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Edit: la 7. vreau sa zic ca nu ne voie sa relistezi doar ca sa apari pe prima pagina. De la atâta indignare mi-au scapat 2 negaţii :P

    14.01.2010, 17:41:59
  • Dora1
    Dora1

    Am primit acum o comanda la ceva de pe blog...fug sa verific daca nu le am si aici..sa le trec pe stoc 0 pana primesc banii si dupa aceea le voi sterge de aici.
    Ma mai gandesc daca sa le las la vedere dincolo, pe blog, cu mentiunea vandut..doar asa de fala...sa arat ce grozavii am lucrat...hm...nu, le voi sterge si de acolo :P
    Cand se va fixa regulamentul, sa fie postat pe blog, sa fie afisat celor ce se inscriu si chiar trimis in mesaj privat celor deja inscrisi, ca poate nu citesc blogul si pot zice ca n-au stiut.

    14.01.2010, 18:11:16
  • AtelierMikaela
    AtelierMikaela

    Scortisoara :), parerea mea este ca punctul 7 este discutabil, importa niste nuante...
    si-n plus, pe mine personal nu ma scoate din minti daca cineva-si consuma timpul prin a -si reposta zilnic produsele.
    De fapt a fi pe prima pagina este atat de efemer si a incerca sa "prinzi clipa" adesea inutil; poate dura citeva minute pana cand alte poate zeci de produse iti iau locul.

    Referitor la nuante... :
    -Mi se pare normal sa-mi repostez un produs (poate fi la o saptamana, doua, trei,sau mai mult) atunci cand am o promotie pentru produsul respectiv; pentru ca, sa fim seriosi, cati cumparatori intra special in magazinul meu s-o descopere? Din cateva discutii cu cativa clienti am inteles ca atunci cand se cauta o bijuterie ,se cauta dupa categorie si-n special se urmaresc 2,3 poate 4 pagini-aparitii de 2-3 zile; cred ca e imfim procentul cumparatorilor care cauta dupa magazin.
    -Un exemplu ipotetic: am avut de exemplu un produs retinut, pe Breslo sau nu(fara vizibilitate o perioada pe Breslo), daca clientul meu se dovedeste a nu fi serios mi se pare corect sa-mi repostez produsul. De ce? Pentru ca un client care ar fi vrut sa cumpere produsul dar care nu a putut-o face imediat ,constatand la un moment dat ca produsul nu mai este in magazinul meu crede ca este vandut! Si cum eu nu-l cunosc pe cel care-ar fi vrut produsul meu nu-l pot trage de maneca sa-i spun ca de fapt produsul este disponibil.
    -Poate-ar mai fi cazuri; ma mai gandesc

    14.01.2010, 18:25:37
  • havin
    havin

    de acord cu nagual. am avut cazuri in care am anulat o comanda veche... care produs era si el si mai vechi.... in mod normal, daca asi fi dispus de timp, as fi vrut sa-l relistez pe prima pagina, ca sa se stie totusi de el; cum n-am timp si uneori nici pozele vechi- trag un unu peste cantit produse si am rezolvat-o; dar mi-ar place sa stiu ca am acces si la prima varianta.
    dora mi se pare ca nu te avantajeaza sa scoti produsele de pe blog; n-ai nici un interes sa le scoti crede-ma, si iar vb dintr-o exp personala f f recenta, cand am primit o comanda de vreo 400 de modele .... exact din cele vechi. pe care scrie vandute. lasa omul sa aiba de unde alege, lasa-l sa viseze, determina-l sa aibe incredere in tine, aratandu-i ce ai fost in stare sa faci! nu vreau sa sune ca un sfat dar poate ca ar fi bine sa te mai gandesti o data.

    14.01.2010, 20:06:30