- nikolla
De ce horror?
04.12.2014, 10:33:24
1. Cumparatorii nu pot gasi magazinul dorit
2. Cumparatorii nu vizualizeaza toate produsele la cautare .Majoritatea sunt setate pe Orice altceva.
Pentru ca nu pot posta decat 255 caractere (de ceee?) voi scrie si continuarea separat - nikolla
3,Cumparatorii trebuie informati prin mesaje in ce stadiu este comanda
04.12.2014, 10:33:43
4.Vanzatorii pierd timp in lista de produse .La cautare produs nu poti edita cantitatea.Trebuie sa intri edit produs.
5. Magazinul nu poate fi aranjat intr-o ordine personalizata .Arata fix ca o taraba de talcioc
Black friday a fost o deceptie pentru multe magazine ..Rog insistent sa nu facem luna cadourilor o luna a deceptiilor - nikolla
6.MATERIALE : Sunt separate margelele ,pandantivle, snururile. Acestea ,consider eu ,sunt accesoriile de baza pentru bijuterii si nu trebuie sa fie postate separat.
04.12.2014, 10:40:28
Noul venit pe breslo daca gaseste usor furniturile va cumpara si apoi,de ce nu? isi va deschide si magazin handmade.Este o epopee in forma actuala a platformei ,sa gasesti furnituri. - NicoleCeaMov
Cred ca ar trebui deja sa ne luam adio de la decembrie.
04.12.2014, 11:06:17
Anul trecut am avut mai multe vanzari in aceeasi perioada.
Black Friday a fost Black (am avut 2 comenzi), si chiar credeam ca o sa fie mai bine fata de anul trecut (tot 2 am avut).
Clar schimbarea platformei in cea mai importanta luna pt vanzari din a fost, si continua sa fie, tragica.
Normal ca oamenii s-au directionat catre alte site-uri daca inainte cu 2-4 zile de Black Friday site-ul era haos sau inaccesibil. - NicoleCeaMov
Acum 10 minute am vazut ceva tare frumos pentru Craciun (am descoperit produsul in banda cu produse nou postate), intru sa vad daca mai sunt produse similare in magazin. Surpriza! Nu erau afisate in magazin. Intru in categoria de sarbatori. Surpriza! Nu erau nici acolo.
04.12.2014, 11:06:36
Normal ca se renunta la comanda...
Asadar, luna aceasta o sa fie slaba, sau cel putin sigur pt mine. - PrimavaraPastel
O situatie similara am avut cu acest produs:
04.12.2014, 15:26:25
www.breslo.ro/item/christmas-spice-sapun-natural-pentru-pielea-normala-cu-miros-de-sarbatoare-1326276
Mi-a aparut pe prima pagina in cadrul unei colectii, dar facind click pe el am primit mesajul "Acest produs nu mai este disponibil.". De ce nu se elimina din colectii produsele cu stoc zero? - blanitza
Este o varza de varza situl in acest moment, se lucreaza intens la remedierile ce pot fi facute, din cate am inteles, s-a intamplat un lucru groaznic exact cand se incarca noul format de Breslo, si anume a picat netul pt 16 ore. Ca urmare a acestei nenorociri, ce s-a incarcat initial s-a continuat dupa ce netul a venit, insa lucrurile facute din bucati sunt cumplit de greu de dres dupa, cel putin in cazul formatului unitar pe care trebuie sa-l aiba un site. Momentan, as zice ca Breslo functioneaza la cota de avarie, si lucrurile se remediaza punctual.
04.12.2014, 17:15:21
Am vazut si eu cum stau categoriile Breslo, si propun ca in loc de un grup intreg de categorii cum ar fi - agate, coral, scoica, si care-or mai fi, sa se introduca o singura categorie numita "semipretioase", pentru ca pot fi incluse astfel toate tipurile de pietre semipretioase, urmand ca tipul anume sa si-l denumeasca fiecare magazin, in categoriile personalizate. - nikolla
Incarcarea unui backup se face cu succes 100% sau nu se face deloc, daca este intrerupt din orice motiv(curent net etc). Se reia de la zero. Serverul nu permite din motive de securitate stocarea a unei parti din datele ce trebuie incarcate.
04.12.2014, 22:45:25 - nikolla
Platforma noua nu are ,dau un exemplu ,posibilitatea de a cauta un magazin.
04.12.2014, 22:51:46
Aceasta ''oportunitate'' trebuie activata sau cumparata pentru a putea beneficia userul acestei platforme de search magazin. Am incercat in limbaj pe intelesul tuturor sa explic ca practic daca breslo vrea atunci se poate - monel
O solutie de moment pentru cautarea dupa numele magazinului ar fi sa va puneti numele in taguri.
05.12.2014, 14:12:48 - Breslo
Multumim pentru Feedback,
05.12.2014, 14:48:05
Toate lucrurile mentionate sunt deja pe lista noastra de lucru.
Incercam sale rezolvam cat mai rapid si ne cerem scuze pentru inconveniente!
Weekend frumos!
PS: acest subiect va fi inchis, continuam aici pentru o centralizare mai buna: www.breslo.ro/Forum/buguri-site-nou-topic-15796
De asemenea, daca apar probleme urgente va rugam sa ne contactati direct prin mesagerie ca sa fim siguri ca le vedem la timp.