Forum: Idei si sugestii De ce nu se inchid conturile cumparatorilor neseriosi?

  • La.Bernadette
    La.Bernadette

    Buna,

    Tocmai ce am primit returul la o comanda neridicata. Primul retur pe Breslo, poate de aici si dezamagirea.
    Intr-adevar, cumparatorul mai avea cateva calificative negative si neutre, privind neseriozitatea & comenzile neridicate, dar in baza conversatiei pe care am purtat-o mi s-a parut o persoana prompta, de buna credinta si i-am trimis coletul. Surpriza, dupa expedierea comenzii, nu a mai raspuns la mesaje, nu a mai putut fi contactata, drept urmare am un colet retur.
    Nu sunt deranjata de faptul ca am pierdut xx lei cu expedierea si returul, dar putem evita pe viitor trimiterea coletelor catre persoane/ cumparatori de rea credinta? Pot fi inchise conturile celor care nu ridica colete?

    Multumesc frumos

    17.09.2014, 18:56:55
  • fimomimo
    fimomimo

    Din pacate le e prea usor sa isi faca un cont nou, iti trebuie doar o noua adresa de mail si incepe totul din nou.
    Daca ar fi legate conturile cu informatiile din contul de paypal ar fi aproape imposibil sa faci n-spe mii de conturi.
    Nu prea ai ce face decat sa ceri plata in avans... desi pierzi multi clienti asa, dar eviti si multe pierderi.

    18.09.2014, 12:33:12
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    Se pot inchide conturile si bloca ip-ul/urile acestor tipuri de utilizator, dar pentru asta trebuie sa trimita cineva o astfel de cerere legat de un utilizator cu dovezile aferente (discutii, dovada retur, etc) la echipa Breslo. Daca nimeni nu spune nimic in afara feedback-ului, de unde sa stie cineva ceva de un cont sau altul?!

    Au mai fost cazuri de-astea "compulsive": www.breslo.ro/Forum/BLACKLIST_topic_4343

    De altfel, procedura in cazul in care un utilizator are feedback-uri negative pentru retur, este cea a platii in avans. Daca refuza, e clar. Nu pierzi nimic de fapt.

    18.09.2014, 16:03:37