Forum: Idei si sugestii Cum procedez?

  • stanka
    stanka

    Am o clenta care si-a comandat de pe site, dar si la telefon produse, deci valoarea comenzii este mai mare decat cea de pe site. In momentul in care vreau sa trimit mesaj de confirmare a comenzii nu pot schimba suma din interiorul mesajului (poate n-am aflat eu cum). Deci am variantele
    - las lucrurile "in aer" si o sa am comenzi neconfirmate
    - ii trimit un mesaj in care are suma veche, dupa care un alt mesaj cu suma noua in care sa-i explic de ce in mesajul anterior are alta suma, dupa care mai primeste inca un mesaj ca am trimis coletul, deci 3 (trei mesaje), caz in care sper sa nu primesc si eu unul de la dumneaei in care sa-mi ...... :)))
    Deci, cum procedez?

    09.02.2015, 14:42:54
  • Breslo
    Breslo

    Buna,

    Poti sa editezi mesajele si direct din casuta de trimitere, nu e obligatoriu sa le trimiti mereu pe cele standard. Momentan ai 3 optiuni:

    1. Ii scrii in primul mesaj ca informatiile de mai jos sunt automate.
    2. Ii explici la telefon.
    3. Le spui clientilor tai sa mai faca o comanda daca doresc sa suplimenteze comenzile, ca sa ai si tu socotelile in regula.

    In scurt timp vom face campul de pret sa fie editabil. Momentan insa, poti folosi optiunile de mai sus.

    Zi frumoasa!

    09.02.2015, 16:10:01
  • stanka
    stanka

    Multumesc!

    09.02.2015, 16:20:30