Forum: Idei si sugestii cum anuntam promotiile?

  • Casacucadouri
    Casacucadouri

    Am citit argumentele (pertinente) ale fetelor care discuta practica anuntarii promotiilor/reducerilor/ofertelor, postand o poza care anunta perioada si procentul si este listata in magazin, cu un pret ilustrativ- de exemplu, 1 ron.
    Pentru ca am si eu un precedent (e drept, a disparut din "vitrina" pt ca a expirat) va cer parerea:
    cum sa anuntam promotiile?
    Si ma uit si la Luigi si echipa breslo cand intreb asta, pentru ca a aparut o nevoie si musai sa ii gasim o solutionare.
    Ce parere aveti?

    R.

    11.01.2010, 00:16:05
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Sa stii ca mi-am pus si eu aceasta problema.
    Mie chestia cu "produsul" care e defapt promoţie nu mi se pare prea eleganta, asa ca am încercat sa găsesc alte modalităţi.

    Iniţial, am anunţat promoţiile in descrierea magazinului. Dupa care am constatat ca nimeni nu citeşte acolo. :))
    Asa ca la ultima promoţie (transport redus), am scris de promoţie chiar în descrierea produsului. Asa as zice ca a avut efect. Am mai scris si pe forum la "promoţii", dar nu ştiu câţi utilizatori citesc acolo oricum, ca sa nu mai vorbesc de faptul ca aproape niciun cumpărător nu intra pe forum.

    Cred ca reducerile şi ofertele speciale pot fi anunţate frumos & eficient printr-un banner & avatar nou, speciale pentru aceasta situaţie. Si desigur, un banner pe Breslo (nu am încercat, nu ştiu care este click rate-ul, dar e o opţiune).
    Any more ideas?

    11.01.2010, 00:31:52
  • BohemianSin
    BohemianSin

    @ da, e o idee buna sa scriem la descrierea produsului, dar e obositor, stai sa corectezi la fiecare produs....mai ales ca e destul de deficitara, dublu click, etc....

    @chestia cu un afis postat ca produs a fost deja combatuta si aspru criticata, si iarasi daca postezi produse ulterior se pierde in a 2/3-a pagina:

    @bannerul si avatarul nu mi l-as schimba ca am eu asa o imagine ca nu ar arata fain...sunt atasata de fata mea :)))))))))Kiddin'pana la urma sunt elemente de identificare!De exeplu eu am memoria vizuala dezvoltata si atat avatarul cinnamon cat si casuta cu cadouri ma trimit cu mintea exact la voi....fara a mai citi numele!

    @politica magazinului nici eu nu am mai citit-o de cand am scris-, si nici descrierea,,,,asa ca s-ar pierde, ma gandesc daca am avea caractere de ex :Bold dimensiuni litere...am ingrosa cu rosu si ar vedea tat poporul, insa asa lumea se duce direct la produse, nu mai sta sa citeasca!



    Deci sunt in lipsa totala de inspiratie


    Astept sa fiti muzele mei!:)))

    11.01.2010, 12:31:28
  • Margelute
    Margelute

    Eu am mai anuntat promotii in bannerul magazinului. Un titlu gen reducere la margele de nisip, apoi detaliat in titlul produsului si in secriere. Nici mie nu-mi plac pozele care anunta reduceri si promotii.

    11.01.2010, 13:31:43
  • Margelute
    Margelute

    Deci modificarea bannerului nu a avatarului :) Ceea ce inseamna totusi ca promotia e anuntata doar in cadrul magazinului propriu.

    11.01.2010, 13:33:58
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Eu personal nu am aplicat chestia cu avatar/banner schimbat pentru promotii, dar am vazut destui pe care practica chestia asta.

    Si pentru mine avatarul are efect de "memorie vizuala", din cate am vazut pe , bannerul/avatarul de reduceri e foarte asemanator cu cel "normal", de ex. cuvantul SALE scris undeva in partea de jos. Dar sunt de acord ca de ex. la Bohemian nu ar merge deloc.

    Postarea promotiei in fiecare descriere de produs a fost extrem de obositoare, dar a fost singura chestie care macar a dat rezulate.

    11.01.2010, 13:40:51
  • Margelute
    Margelute

    Ba ar merge si la BohemianSin, in banner, de ce nu? :)

    11.01.2010, 14:06:37
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    In banner sigur ca da. La avatar ma refeream. Ar arata cam aiurea ca scrie acolo in mijlocul pozei frumoase "Sale". :))) Dar cred ca se pot gasi solutii....in avatar e practic sa semnalizezi reduceri fiindca se vad si de aici din forum, nu doar cine intra in magazin efectiv (banner).

    11.01.2010, 16:21:06
  • orangepunctgreen
    orangepunctgreen

    Apropos de scris in descriere, poate daca ar fi o optiune de editare a mai multor produse simultan, automat (de genul adauga la sfarsitul produselor bifate sau din categori X urmatorul mesaj) sau sa se poata edita mai simplu, intr-o singua fereastra mai multe produse, ar fi mai simplu.

    11.01.2010, 21:41:52
  • Casacucadouri
    Casacucadouri

    Scortisoara draga, stiu de bannerele pe care le afiseaza vanzatoarele din strainatate, ma bate gandul sa incerc si eu (pe blog am aplicat deja), dar totusi...ce bine ar prinde un specialist in marketing aici!
    Sau sa ne punem noi conexiunile creative la contributie, daca ne-au mai ramas cateva, printre clipele de mesterit :)

    12.01.2010, 10:20:02
  • BohemianSin
    BohemianSin

    Ba Cinnamon de ce nu?? As arata dragut cu o banda neagra pe ochi (ca zorro) si cu Sale marcat pe ea =)))))=)))))))!

    12.01.2010, 12:40:00
  • AtelierMikaela
    AtelierMikaela

    Nici inimii mele nu i se potriveste SALE! :)))
    Propun pentru a nu se abuza de promotii PUBLICE, limitarea acestora la 2, maxim 3 pe luna. Restul sa se poata efectua doar in interiorul magazinului. Sunt situatii de exemplu in care vrei sa faci o promotie la un produs mai vechi si-atunci facand-o in interiorul magazinului nu are efect (pentru majoritatea magazinelor).
    Daca deranjeaza acel pret de 1, propun sa se introduca si X pentru promotii.
    E bine asa?

    16.01.2010, 18:56:41
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Nu cred ca se accepta X ca valoare pentru pret.

    17.01.2010, 13:46:27
  • DreamerGirl
    DreamerGirl

    cand cade toata lumea de acord si se voteaza si se schimba in regulament ceva sau se specifica in mod special despre oferte anuntati-ma si pe mine cumva :)) ca e prea mult de citit

    18.01.2010, 17:55:00
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Nadine intreba in alt thread: "Mai precis, repostarea pe ma costa zilnic, insa imi aduce trafic care rezulta in vinzari. Caut o solutie similara de a ma promova si pe Breslo, intrucit solutia repostarii platite de pe aduce rezultate. In concluzie, ce optuni am la ora actuala si ce optiuni va oferi Administratia de pe Breslo?"

    Promovarea magazinului acum:
    - evident, cel mai eficent e sa postezi cat de des poti ceva nou.
    - daca postezi des lucruri frumoase, vei fi featured in galerii (deci e un fel de promovare pasiva - tu creezi si astepti sa te adauge cineva intr-o lista)
    - creearea de galerii iti aduce vizitatori in magazin
    - particiaprea pe forum iti va aduce iar ceva vizite (nu stiu de vanzari, fiindca pe forum intra mai degraba vanzatori nu cumparatori). Dar hey, si vanzatorii de pe B. pot sa cumpere de la tine :)
    - banner pe pagina principala (contra cost)

    I-am propus lui Luigi mai demult sa facem un fel de "vitrina" pe prima pagina in care sa apara produse pe care selleri vor se le promoveze (un fel de showcase daca vreti). Eventual tot contra cost, de ex x lei pt o afisare in vitrina timp de o luna. Dar nu stiu daca/cand/cum se va implementa. Vi se pare o chestie utila?

    18.01.2010, 18:50:47
  • bijuteriiledeargint925nadine
    bijuteriiledeargint925nadine

    Multumesc mult pentru raspuns!
    Sint foarte interesata intr-un showcase!

    18.01.2010, 19:27:50
  • CinnamonCloves
    CinnamonCloves

    Doua propuneri pentru a inlocui repostarile si ofertele deghizate in produse:

    1. Vitrina: un spatiu pe prima pagina in care sa se deruleze produse. Sa existe o taxa (cum e si pt. banner) in schimbul careia produsul selectat sa apara acolo pt. un timp anume ( o sapt., o luna etc). Poate fi folosita ca sa promovam promotii (de ex. daca e un produs redus, sau martisoare acum, in februarie) sau pur si simplu pentru promovarea oricaror produse. Atentie, in vitrina ideea e sa se deruleze numai produse, nu reclame/oferte abstracte. Pentru acestea ar fi:

    2. The shout out box: un chenar vizibil afisat in magazin si/sau pe pagina fiecarui produs, in care sa poata fi introdus text. Aici poate toata lumea sa scrie cand are reduceri, daca ofera cadouri sau daca magazinul e in vacanta.

    Ce parere aveti? *un shout-out box am vrut eu sa imit cand am trecut promotia de Craciun pe pagina fiecarui produs - pt cine a vazut in perioada aceea cum arata. Doar ca un shout out box ar fi fost muuult mai vizibil*

    19.01.2010, 16:30:54
  • RuxishConcepts
    RuxishConcepts

    Voi lua discutia de mai sus pentru a lamuri problema promotiilor/ofertelor/ reducerilor etc.
    Pe Breslo, fiecare produs adaugat, trebuie sa fie disponibil pentru vanzare.
    -nu pot fii adaugate produse ce nu sunt de vanzare sau au fost deja vandute
    -un produs nu poate fii adaugat doar pentru a impartii fotografii sau alte informatii cu alti utilizatori
    -un produs nu poate fii adaugat ca anunt; aceasta include reduceri, promotii etc.
    Astfel de informatii pot fii adaugate in Politica Magazinului, avatar, banner, descrierea magazinului, descrierea produsului, sau in poza a doua, a treia sau a patra a produsului listat.

    Informatiile de tipul enumerat mai sus pot fii trecute si pe prima fotografie listata dar sa nu uitam rolul primei fotografii, acela de a atrage, de a prezenta produsul cat mai bine.

    In legatura cu metodele de promovare pe Breslo, Cinnamon le-a expus foarte bine pe toate: banner pe prima pagina contra cost sau multa-multa activitate pe Breslo (liste, comentarii, discutii pe forum, adaugare de noi produse).
    Avem in vedere aparitia unei alte metode suplimentare de tipul "showcase", momentan fiind doar o chestiune de timp aparitia ei.

    Spor.

    19.01.2010, 17:49:24
  • andreaz
    andreaz

    Necitind ce ai scris aici, am venit si eu cu o idee asemanatoare cu a ta CinnamonCloves. Este cel mai fair play si impaca pe toata lumea. Cei care vor au cum sa-si promoveze produsele, iar restul nu vor fi deranjati de repostari.
    Pentru produsele la oferta se poate face o noua sectiune in magazin si cu un singur clic gasesti toate produsele acolo.

    21.01.2010, 20:11:01