Forum: Idei si sugestii Comenzi personalizate - plata in avans

  • stanka
    stanka

    E corect sa ceri clientului plata integrala, in avans, pentru o comanda personalizata. Eu zic ca da si chiar ar trebui sa le cerem pentru toate comenzile. Nicaieri in lumea civilizata nu primesti un produs daca nu l-ai achitat inainte. De ce la noi e altfel?
    OF-ul meu este de la o clienta cu o comanda personalizata. A primit coletul cu ramburs, prin Posta, pe 23 martie, dar banii nu au ajuns la mine. Azi am rugat-o sa-mi trimita o copie dupa chitanta sa ma pot duce la Posta sa vad ce s-a intamplat si mi-a scris "ma mintii ca nu au ajuns banii" si ca nu are timp de prostiile mele.
    Deci.nu-mi ramane decat sa-mi caut bani=utii, sper a n-am gresit mandatul si au ajuns tot la ea :)

    30.03.2015, 14:52:18
  • joulibiju
    joulibiju

    Mie mi se pare corect sa se ceara macar o parte din bani in avans, daca nu chiar toata suma, pentru o comanda personalizata, pentru materiale.
    Daca a ridicat coletul, a si platit.Depinde din ce oras este, si cat se plimba banii pe drum (in Bucuresti de exemplu, banii fac 3 zile intre sectoare, asa mi s-a spus la posta).
    Este posibil sa-l fi ridicat mai tarziu si sa fi aruncat chitanta, si acum are o "rusine" inexplicabila sa spuna.
    Banii nu se intorc inapoi la cel care a platit, raman pe undeva pe la posta.
    Parerea mea este sa mai astepti cateva zile si apoi sa intrebi la posta.

    30.03.2015, 18:54:18
  • EtnoWare
    EtnoWare

    In general, la mine dureaza cam o saptamana pana ca banii sa ajunga in contul firmei, de la data platii, asa ca nu te impacienta inca; Cat despre mandat, nu cred ca banii ar putea ajunge la ea, din moment ce a platit coletul. In cel mai rau caz, se va intoarce coletul retur, din cauza ca nu a fost ridicat sau eroare de completare.

    Referitor la comenzile personalizate, este de bun simt sa se accepte achitarea unui avans, deoarece riscurile sunt cam mari, iar eu sunt patita. Daca persoana este hotarata, atunci va achita avansul, altfel mai bine nu onorezi comanda, cu scuzele de rigoare. :)

    P.S.: incearca mereu sa lasi numarul de telefon pe mandatul postal - daca exista probleme cu el, sa stie unde sa sune

    31.03.2015, 13:27:20
  • ramonaignat
    ramonaignat

    Eu cer in avans pentru cutii , daca nu integral, cel putin 50 % din valoare.

    Si apropo de ramburs, nu demult am avut o comanda, tipa mi-a spus ca a ridicat coletul , ii plac cutiile dar eu nu primeam banutii. Am crezut ca m-a mintit. Intr-un final am primit rambursul la o luna dupa ce am depus coletul.

    02.04.2015, 22:33:14
  • alexmarias
    alexmarias

    Da, la comenzi personalizate e ok sa ceri macar 50% in avans..

    Si neaparat confirmare telefonica.

    Poti sa verifici si pe www.clientineseriosi.ro , bagi direct numele si nr de telefon pe prima pagina, nu trebuie cont, si iti afiseaza daca e OK sau daca are pagube si reclamatii de la alti comercianti..

    Daca are pagube si reclamatii e indicat chiar sa ceri 100% avans pentru comanda personalizata..

    27.06.2015, 05:46:51