Forum: Idei si sugestii Comentarii la produse
- BohemianFlow
Cum ar fi sa putem sa primim comentarii la produsele realizate de noi? Ar fi o buna sursa de pareri/feedbackuri. Daca nu ma insel le putem comenta doar in liste sau deschizand un post separat unde cerem pareri.
20.04.2010, 16:39:47
Ce spuneti?
Ps. Desigur ma refer la critica contructiva si in nici un caz comentarii cu rea intentie sau sictir! - user21
ar fi misto.simt si eu nevoia cateodata sa imi exprim admiratia pe care mi-o provoaca cate un produs si fara sa creez o lista intreaga (mi-e lene :))
20.04.2010, 20:41:26 - AllThePrettyLittleThings
Nu vreau sa va stric cheful, dar parerea mea este ca lucrurile astea au tendinta de a degenera. Rautati au existat si vor exista mereu. Si personal, n-am chef de un "zid" pe care sa-si scrie toata lumea "criticile constructive" la adresa mea.
20.04.2010, 21:20:08
Si daca chiar vrei sa-ti exprimi admiratia pentru cineva, poti sa adaugi produsul sau magazinul la favorite, sau poti chiar sa-i dai un mesaj in care sa-ti arati aprecierea. Si-n fond, pentru asta exista galeriile. Si, mai ales, feedback-ul. Daca iti place atat de mult ceva, cumpara-l si lasa feedback :D
Pe clienti, nu cred ca-i va influenta cu ceva - in fond, majoritatea nu-si iau timpul sa citeasca nici politica magazinului. Si chiar daca citesc, ii ajuta mai mult sistemul de feedback = parerea cuiva care are deja un produs similar, in mana, l-a vazut si l-a purtat, a apreciat calitatea, decat sa ne laudam noi intre noi pe baza de poze. - 19MM91
hehe...eu cred ca ar ajuta la crearea unei comunitati + comentariile negative sunt fun
20.04.2010, 21:56:15
cine sta sa trimita mesaj daca ii place un produs?:)) - AllThePrettyLittleThings
:)) No offense, 19mm91, dar tocmai ai demonstrat punctul meu de vedere: nu ai nici magazin, nici vreun feedback, deci nu te expui prin nimic, in schimb ti se par amuzante comentariile rautacioase.
20.04.2010, 22:59:56
cat despre cine sta sa trimita mesaj? pai cine sta sa scrie comment - in fond, e acelasi efort. - CinnamonCloves
Mi s-ar parea si mie fun sa putem lasa comentarii - poate asa unii clienti ar putea pune mai usor intrebari despre produs; dar in acleasi timp AllThe are dreptate si mi-e teama ca vor exista degenerari, mai ales pe tema "asta e copiat de la mine" etc
20.04.2010, 23:28:57
Deci chiar nu stiu.... - 19MM91
completez: comentariile negative sunt fun pentru cel care le primeste:P cel care le trimite de obicei e pur si simplu rautacios si fara simtu umorului
21.04.2010, 00:04:47
eu prefer un comment fata de un mesaj (e prea personal) si n-as trimite niciodata (necesita o alta stare..haha)
bineinteles, o rezolvare ar fi ca cei care nu vor comentarii la produsele lor sa le dezactiveze
chestia e ca pe cine se ia prea in serios sigur o sa-l derajeze cate ceva (partea buna e ca poate cu ocazia asta renunta cu totu..haha) - VictorianaShop
@19MM91:nu cred ca cineva se distreaza cand primeste comentarii negative.Si nu mi se pare normal sa lasam comentarii negative unui produs pe care nu l-am cumparat doar pentru ca nu ne place.
21.04.2010, 09:43:32
In fine,treaba asta cu commenturile astea nu mi se pare profi.
PS:De acord cu tot ce a scris AllThePrettyThings :) - magiccraft
Cred ca zona Breslo este, dincolo de spatiu de comercializare a produselor si accesoriilor handmade si pentru handmade, un gen de galerie de creatie, unde ne expunem "lucrarile" - unele mai reusite, altele mai putin... copii... "reproduceri"... unicate... de toate...
21.04.2010, 10:24:12
Nu cred ca intr-o galerie... expozitie... whatever... in realitate ne apucam sa scriem cu creta pe perete "comentarii".
Mereu ma gandesc ca dincolo de realele beneficii ale virtualului, acesta scoate din noi... lasitati si pricinosenii... A scrie un comentariu "negativ" din spatele unui avatar este mult mai simplu si fara mustrari de constiinta decat a spune cuiva," verde in fata" parerea.
Mai consider ca s-ar crea barfe si "bisericute" cu acest gen de activitate... cand am mai avea timp sa cream, daca ar trebui sa "umblam" cu comentariile pe la produse sau sa raspundem la amabilitati (ca si la asta trebuie zis macar "merci"... ) sau 'intepaturi"... cred ca atunci site-ul ar incepe sa aiba aspect de site de socializare, mai curand, decat sa isi pastreze destinatia initiala.
In loc sa devenim mai buni, mai toleranti... pentru ca suntem cumva o comunitate si ar trebui sa ne caracterizeze coeziunea...aceste comentarii ar duce mai mult la dezbinare si animozitati.
Este un koan: "Vorbesti de bine... barfesti... vorbesti de rau... barfesti... " :) - 19MM91
@Victoriana: thank god ca nu suntem toti la fel
21.04.2010, 10:47:58
comentarii negative exista mereu. ar fi foarte dragut sa poti sa alegi sa le citesti sau nu:) adica sa fie ceva gen pe deviantart sau pe blog etc. sa poti sa alegi sa ai comentarii sau nu. - VictorianaShop
Tocmai de aceea exista blog si exista Breslo :)
21.04.2010, 11:00:52 - 19MM91
hmm...buna idee! cand o sa ma apuc din nou de handmade o sa imi fac doar blog...are mai multe facilitati. de ce sa-mi fac cont pe breslo, nu?
21.04.2010, 11:10:14 - VictorianaShop
daca zici tu :)
21.04.2010, 12:09:04 - dodo
eu agreez ideea.mi-ar place sa stiu daca un produs personal place si de ce place.ar fi un bun indicator care poate sa ma orienteze spre un anume tip de produse sau cromatica ( bineanteles ma refer la propriile produse ).fiecare are creatii reusite sau mai putin reusite si care se pot imbunatati.o parere a celorlalti " din bransa " este binevenita.
21.04.2010, 12:25:58
momentan avand optiunea favorite sau galeriile putem sa o facem dar comentariile la produse ar suplimenta stralucit. - arabela
Si eu cred ca s-ar pierde din profesionalism printr-o astfel de abordare.
21.04.2010, 16:01:38
Eu o vad ca si cum la un targ vanzatorii si-ar lauda reciproc marfa. Clientul nu e interesat de asa ceva. Pentru cine simte nevoia de aprecieri, laude sau critici exista multe alte variante cum ar fi deviantart, blog personal, forumuri de handmade sau chiar prieteni si familie. Breslo e pana la urma o platmorma de vanzare, un magazin, si nu un portofoliu. Din pacate multi nu inteleg diferenta. Iar daca chiar vreti comentarii de la alti membrii breslo exista forumul cu sectiunea de feedback. Creati un topic de genul fiecare sa comenteze piesa preferata (cea mai nereusita, etc) din magazinul celui care a postat inainte, etc. Astfel ati da dinamica forumului si ati rezolva problema. - Aitch
@Arabela: touché!
21.04.2010, 17:34:54 - Nedeia
nah, din pacate nu e o idee prea buna... riscam sa avem comentarii rautacioase de la concurenta sau persoane rau intentionate.
28.04.2010, 12:48:17
da, ar fi o idee sa lasam cumparatorul sa comenteze produsul respectiv, dar sa avem mai intai dreptul de a publica sau nu acel comentariu. - Rostogol
Nu comentariile rautacioase sunt problema. Aici sunt in totalitate de acord cu 19mm91.
26.09.2010, 16:15:38
Dar da, Breslo e un magazin, si comentariile nu isi au locul.
Totusi, desi nu sunt de mult timp pe aici, eu una am vazut o groaza de produse fata de care am simtit nevoia sa imi exprim cumva aprecierea, dar nu le-am adaugat la favorites pentru ca asa lista ar deveni interminabila si si-ar pierde utilitatea, momentan ea functionand ca un fel de wishlist. Poate dupa ce se rezolva problema cu comenzile separate din cosul de cumparaturi nu o sa mai fie cazul.
Sunt convinsa ca si altii fac asa, si atunci, pentru mine ca vanzator, feedback-ul rezultat din numarul de persoane care mi-au adaugat produsul la favorite isi pierde din acuratete.
Ar merge un buton de like, ca pe facebook :)
Cat despre comentarii pe obiect, cred ca ar fi dragut sa poata fi adaugate in sectiunea de portofoliu, acum ca tot exista. Din nou, sunt de acord cu 19mm19 - cu cat o platforma are mai multe facilitatie cu atat va avea mai mult succes.