- FireflyDream
Buna, din pacate abia azi am avut timp sa mai dau un ochi si pe forum, si spre marea mea surpriza am observat un mesaj nou la rubrica unde am salutat pe toata lumea, un user s-a plans de faptul ca a plasat o comanda iar noi nu am raspuns...de o saptamana!!!! Ok, nu a folosit rubrica ''Contact'' sau cel putin asa cred, si da, nu am specificat numere de telefon la care putem fi gasiti..insa....ce se intampla cu cei care nu se plang pe forum...riscam sa ne pierdem credibilitatea ...
27.09.2016, 16:42:59 - Dichisshop
Buna seara,
03.10.2016, 18:51:51
Si eu am intampinat probleme de acest fel.. Acum 2 saptamani m-a sunat un client care mi-a spus ca a plasat o comanda in magazin.. eu bineinteles ca nu am gasit-o si i-am sugerat sa o repete. Nici doua oara nu am identificat-o.. Poate nu stia cum sa faca sau nu stiu ce se intampla, ca nu am insistat sa invatam IT impreuna ;)
Dar in cazul in care cineva chiar doreste ceva, mai exista si telefon, e-mail, Facebook, site-ul personal, etc.
Breslo e suficient ca portofoliu :)
.. cu bani :))
Alexandra,
DichisShop - FireflyDream
Multumesc! Ai dreptate, asa i-am sugerat si eu, sa foloseasca mesageria Breslo, intr-adevar am omis postarea telefoanelor de conatct, insa era si adresa de email...asta e, se mai intampla :)
04.10.2016, 09:16:39