Forum: Idei si sugestii Clientii cu feedback negativ

  • 74streetbags
    74streetbags

    Am observat ca exista clienti cu foarte multe feedback-uri negative. Nu ar trebui sa existe un numar de feedbac-uri negative (gen colet retur) dupa care suspendarea contului clientului respectiv? sau o lista de atentionare cu acestia? sunt care chiar practica acest lucru cu regularitate ca pe un sport, comanda si nu ridica in final coletele. Aceasta a fost o sugetie, dar ma intreb daca nu s-ar putea face ceva...

    un exemplu incredibil de neseriozitate este

    www.breslo.ro/Feedback/***

    dar mai sunt si altii

    Toate cele bune,

    09.10.2012, 10:44:18
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    Pai asta era si ideea feedback-ului, nu? De atentionare a situatiei de gen...
    Primesti comanda, vezi ca are mai putin de 100% la feedback, mergi si verifici, constati situatia si apoi iei decizia :) Eu nu am probleme in a refuza comanda.... Va sugerez sa refuzati sau sa cereti banii in avans de cate ori aveti astfel de situatii! ;)
    Nu este nici o problema daca o comanda lansata nu este finalizata la refuzul dumneavoastra ina stfel de situatii!

    O lista cu conturi cu probleme este o pierdere de timp, intrucat atunci cand primiti o comanda de pe acele conturi, aveti la dispozitie feedback-ul oricum!
    O lista de clienti cu probleme (nume si date personale) este ilegala!

    Genul acesta de discutie, nu isi are locul pe forumul Breslo, intrand la categoria Discutii despre terte persoane. De aceea am si modificat link-ul exemplu! Nu putem naviga printre feedback-urile oamenilor (magazinelor, clientilor) si apoi pur si simplu discuta aici situatiile intalnite, mai ales cu trimiteri directe...

    09.10.2012, 11:19:36
  • gemsgems
    gemsgems

    Parca i-ar fi greu sa-si faca alt cont si sa o ia de la cap daca i-ar fi suspendat contul actual. :P

    09.10.2012, 15:14:46
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    Discutie pe aceeasi tema, aceea a diminuarii riscurilor:

    www.breslo.ro/Forum/De-ce-plata-in-avans-este-cea-mai-eleganta-solutie_topic_7659

    09.10.2012, 18:08:25
  • 74streetbags
    74streetbags

    bijouxdemonange

    nici reactia dvs plina de iritabilitate nu isi are locul aici. Intrebari si sugestii nu? sau e vro problema personala aici?

    in plus bijouxdemonage, chiar nu isi are loc o asemenea discutie aici, pe formul breslo? nu suntem cumva pe acest portal? :)

    gemsgrms, ai dreptate

    nu dati cu parul incercam sa discutam ca intre colegi dar se pare ca colegialitatea nu e un termen cunoscut de unii. e simplu sa dam cu parul nu-i asa?

    mult succes in ceea ce intreprindeti :)

    10.10.2012, 11:32:03
  • bijouxdemonange
    bijouxdemonange

    Doamna ,

    nu am dat cu parul, una dintre sugestii a fost chiar invitatia de a citi si participa la discutiile pe baza diminuarii riscurilor de a lua tepe de la clienti in topicul cu pricina.


    A doua sugestie a fost ca sa refuzati sau sa cereti plata in avans in momentul in care primiti comenzi de pe conturi ce au o lista ( lunga sau nu) de feedback-uri negative.


    O alta sugestie si rugaminte este sa cititi regulamentul forumului, prezent in sidebar-ul din dreapta forumului (nefiind totusi doar o parere personala, asa cum sugerati!), de altfel sa treceti in revista subiectele discutate deja in forum (mai ales in sectiunea 'Orice altceva' pentru aceasta chestiune):

    www.breslo.ro/Forum


    Revenind la problema in cauza... Am mai sapat putin si am dat peste lista cu clientii rau voitori, inceputa la un moment dat de echipa Breslo, dar a fost abandonata, probabil din acelasi motiv specificat de mine, al timpului. Chiar persoana despre care discutati, se afla in acea lista (oricum, si-a incetat activitatea pe acel cont cu mult timp in urma).

    www.breslo.ro/Forum/BLACKLIST_topic_4343

    Dupa cum bine puteti observa in acea lista, asa cum a scos in evidenta si gemsgems, sunt si persoane care isi fac conturi multiple.


    Ca o concluzie, revin la aceleasi sugestii ca la inceput: plata in avans si refuzarea comenzii in anumite situatii, dar si folosirea feedback-ului cand si cum trebuie de fiecare data!


    In rest, succes si o zi buna!

    10.10.2012, 13:05:00