Forum: Idei si sugestii Buton pentru produsele deja vandute

  • handmadeCouture
    handmadeCouture

    Exista vreo posibilitate ca produsele deja vandute, dar care nu au fost cumparate de utilizatori breslo, sa apara la vanzari? Nu vreau sa imi cumpar singura produsele ca sa figureze la acea rubrica. Pentru ca eu inca le am in magazin, a trebuit sa anulez de multe ori comenzile unor persoane care nu au citit titlul si descrierea produselor.
    Multumesc.

    14.12.2013, 19:30:19
  • ramonaignat
    ramonaignat

    Cred ca cea mai buna solutie este sa le pui cu stoc 0. Nu mai apar in magazin sau sa le stergi...in caz ca nu doresti sa refaci produsul. Nu stiu...poate.

    15.12.2013, 22:38:45
  • handmadeCouture
    handmadeCouture

    da, asta ar fi una dintre variante, insa sunt suficient de multe incat sa faca o diferenta la numarul de vanzari si mai ales ca sunt de acord sa refac un model anume pentru comanda. Nu imi place sa imi incarc pagina magazinului cu produse care fizic nu mai exista in stoc, dar nici sa mi le cumpar singura .... Insa alta solutie nu vad.

    15.12.2013, 23:09:44
  • Breslo
    Breslo

    Buna,

    1. Poti sa iti rogi clientii sa intre in magazinul tau de pe Breslo si sa le comande, ca sa iti poata lasa si feedback.

    2. Daca nu mai poti sa refaci un produs, il pui pe stoc 0 neaparat, si el va ramane vizibil in portofoliu.

    Daca ramane in continuare valabil in magazin si ti-l comanda un client rau intentionat esti obligata prin lege sa il livrezi, indiferent de ce scrie in titlu sau descriere.

    3. Daca esti dispusa sa il refaci, lasa-i stoc 1 si scrie in titlu "disponibil doar la comanda". Ai grija sa ii pui pret real, nu "0,01lei", altfel poti sa ajungi in situatia de la punctul 2 si sa fii nevoita sa il dai gratis.

    Zi frumoasa!

    16.12.2013, 10:14:22
  • fimomimo
    fimomimo

    Se poate pune in titlu si in descriere indisponibil ?? adica ce obligatie ai prin lege sa trimiti un porodus cand descrierea contine termenul de "indisponibil"!!

    inca o chestiune ... Daca scri in politica magazinului ca iti asumi dreptul sa iti alegi clientela, adica iti comanda cineva, ai suspiciuni, si nu vrei sa il trimiti, anulezi comanda, atunci tranzactia nu este valida, normal asa e logic.

    Cineva lanseaza comanda si nu citeste politica (desi bifeaza ca a citit-o), politica magazinului avand un rol foarte important, chiar decisiv in acceptarea de catre vanzator a comenzii; se poate anula comanda cu clauzele din politica nu?

    16.12.2013, 14:50:33
  • handmadeCouture
    handmadeCouture

    Eu vad in lucrurile felul urmator:
    - vanzatorul, prin lege, are obligatia de a trimite un produs numai daca acesta este in stoc
    Are obligatia de a oferi informatii cat mai concrete si detaliate ale produselor oferite spre vanzare
    - cumparatorul are obligatia, inainte de a comanda un produs, de a citi si a lua la cunostinta toate detalile aferente unui produs si politica magazinului. Prin plasarea unei comenzi se subintelege ca este de acord cu toate criteriile impuse de magazinul respectiv si ca a luat la cunostinta toate detaliile produsului comandat existent pe stoc.
    Sincer, am vazut feedbackuri neutre sau negative in unele magazine, unde clientul recunostea faptul ca nu a citit descrierea produsului si ca marimea era mai mare/mica decat si-a imaginat. Nu mi se pare corect.

    16.12.2013, 15:56:54
  • Breslo
    Breslo

    Daca un produs are stoc>0 inseamna ca este disponibil, indiferent de ce scrie in titlu. Va rugam sa procedati asa cum v-am recomandat mai sus cu produsele pe care nu le mai aveti disponibile.

    Iata si un extras din Termenii si Conditiile Breslo, cu care ati fost de acord in momentul in care ati activat magazinul:

    Obligatii de Vanzare: Toate vanzarile sunt obligatorii. Vanzatorul este obligat sa livreze comanda sau in caz contrar sa incheie tranzactia cu cumparatorul intr-un mod prompt cu exceptia cazului in care exista o situatie exceptionala, cum ar fi: (a) cumparatorul nu reuseste sa indeplineasca termenii si conditiile impuse de listarea vanzatorului (cum ar fi metoda de plata), sau (b) vanzatorul nu poate autentifica identitatea cumparatorului. Cumparatorul este obligat sa livreze plata pentru produsele achizitionate, cu exceptia cazului in care exista o circumstanta exceptionala.

    Pretul Listarii: Pretul declarat in fiecare listare a produsului trebuie sa fie o reprezentare precisa a vanzarii. Vanzatorii trebuie sa perceapa taxe rezonabile de expediere si acoperire a costurilor de ambalare. Vanzatorii nu pot percepe taxe exagerate de transport si nu pot evita taxele obligatorii. Nu aveti voie sa modificati pretul produsului dupa o vanzare, in scopul de a induce cumparatorul in eroare, sa denaturati locul de unde este expediat produsul sau sa sa folositi un alt cont de utilizator fara permisiunea acestuia.

    20.12.2013, 13:36:17