- Breslo
Da, cu siguranta va exista buton de setat reducere in tot magazinul. Foarte posibil si pe Categorii.
24.11.2014, 12:49:41
Si reduecrile produselor vor putea fi editate direct din lista de produse.
Cel mai probabil nu avea mai mult de un produs in stoc. Ne poti da link-ul catre produsul dorit, te rugam, ca sa verificam ce s-a intamplat? - DanaH
Da, e vina mea, nu am observat ca era doar un produs in stoc. M-am uitat mai atenta la alte produse si am gasit de unde se selecteaza numarul de produse dorite. Retrag!
24.11.2014, 12:58:07 - furnituri4biju
Produsele nou postate nu apar in magazin !!!!
24.11.2014, 14:07:39 - fimomimo
Produsele vandute care nu mai sunt in stoc nu se mai pot vizualiza in varianta mare la comanda. Am conectoare care arata aproape la fel si nu stiu care s-au cumparat de fapt !?
24.11.2014, 21:17:41 - incrafts
La produse vandute apar si produse care au fost comandate insa ulterior comenzile au fost anulate din diferite motive(comenzi neconfirmate, comenzi anulate la cererea cumparatorului, colete retur, etc.).
24.11.2014, 21:53:23 - Elentamente
1. Imi lipsesc mult, mult de tot statisticile! In primul rand statistica de pe pagina magazinului, cu cate click-uri a primit fiecare produs (va rog nu o anulati, este extrem de utila!) si in al doilea rand statistica generala de vanzari a magazinului (aceea cu un grafic care arata de cat s-a vandut in fiecare luna... imi crestea si mie sufletul uitandu-ma la ea)
24.11.2014, 22:12:19
2. La mine in magazin, la produse vandute in paranteza apare numarul 0; desi daca dau click pe categorie gasesc produsele cu pricina (dar cine sa dea click daca vede 0?) - DanaH
Nu imi apare cate persoane au magazinul meu la favorites. Sau nu stiu eu unde sa ma uit. Subscriu la ce s-a zis mai devreme cu cate accesari are un produs, imi era foarte util sa stiu.
24.11.2014, 22:40:37 - ArtDecoCraft
Intrebare: ce considerati a fi o urgenta.... feedback-urile, statisticile sau implementarea unui buton de cautare al produselor din administrarea magazinului ?
25.11.2014, 10:31:13 - mamashop
Buna ziua, se pare ca nici butonul de Profil - nu functioneaza - vad ca sunt alte magazine care si-au schimbat imaginea "default", ma puteti ajuta?
25.11.2014, 12:55:32 - fimomimo
- magazine non-handmade -
25.11.2014, 14:36:29
Sa nu uitam sa citim ultimele "noutati" de la sectiunea termeni si conditii
www.breslo.ro/us/fees
"Impreuna cu Bresleii aferenti taxelor de administrare, Magazinele Non-Handmade vor achizitiona obligatoriu si un pachet publicitar la alegere, dintre cele puse la dispozitie pe pagina Financiar."
Asta ce vrea sa insemne ? vor fi obligati(!) sa achizitionam si publicitate? - fimomimo
Bresleul este moneda virtuala Breslo.ro. 1 Bresleu = 0,25 EUR. Astazi, 25.11.2014, 1 Bresleu = 4.44 LEI. ????
25.11.2014, 14:38:27 - Ethno.Bead
Sper sa nu fim obligati sa achizitionam publicitate. Ar fi absurd. Taxa pentru magazinele non-handmade e suficient de mare. Chiar nu e de ajuns?? Nu poti fi obligat sa cumperi publicitate daca nu vrei. Eu am cumparat de vreo doua mai demulti fara absolut nici un rezultat si mi-a ajuns.
25.11.2014, 14:52:41
Cu fotografiile gresite ale produselor s-a rezolvat, acum e ok.
Pe langa alte probleme nerezolvate, am observat ca nu a spus nimeni nimic despre faptul ca nu mai poti trece de la un produs la altul dintr-un magazin cu sageata. Trebuie sa te intorci in magazin si apoi sa accesezi urmatorul produs. Mi se pare foarte greoi.
Ar fi extrem de util sa existe din nou notificarile pe mail cand primesti mesaje private. Nu atat pentru noi, vanzatorii, cat pentru cumparatori. Mi s-a intamplat sa trimit mesaje de confirmare si sa primesc raspuns peste cateva zile sau chiar peste o saptamana. Clientii nu verifica zilnic site-ul daca nu au nevoie, mail-ul il acceseaza zilnic apropae toata lumea. - 4handmade
@mamashop: La Profil -> Informatii publice, la "Imagine publica", click pe "Adauga imagine" si alegeti poza pe care o doriti.
25.11.2014, 15:05:47 - mamashop
Multumesc, perfect de acord, insa atunci cand accesez pagina de Profil primesc urmatoarea eroare:Oops! Ceva nu a mers cum trebuie.
25.11.2014, 15:23:03
Ne pare rau, pagina cautata nu poate fi gasita.
Inapoi la Breslo ยป - mamashop
In ce ordine sunt redate produsele la cautare? De ex: Am introdus astazi un produs (www.breslo.ro/item/fular-vesel-in-degrade-cu-ganacei-1323882) - daca fac o cautare dupa "fular" - mentionez ca acest termen este la etichete - produsul meu - desi introdus acum cateva ore apare pe pagina 9 (din 10), cu mult dupa alte produse mult mai vechi.
25.11.2014, 16:18:32 - mamashop
Profilul functioneaza acum, Multumesc mult!
25.11.2014, 16:34:28 - Thezora
Nu-mi apar produsele in magazin. Apar pe prima pagina, dar nu la mine... Le vad in lista de admin.
25.11.2014, 17:40:24 - Elentamente
Parca citisem pe pagina anterioara ca vechea adresa a magazinului redirectioneaza spre cea noua... dar nu se intampla asa, apare doar o pagina de eroare (m-a contactat azi o clienta ca nu imi mai gasea magazinul!).
25.11.2014, 17:53:03 - 3cot
Aceeasi problema cu produsele noi. Nu pot fi vizualizate in magazin ci numai in lista de produse.
25.11.2014, 20:08:55 - PersonallyME
Se va schimba ceva in sectiunile ''comenzi'' si ''mesagerie''?
25.11.2014, 22:39:32
Sunt total peste mana, le-am bramburit de nu mai stiu de ele.
Vreau optiunile de dinainte, sa se poata sorta comenzile noi, in curs de trimitere (confirmate) si trimise. Sa deschizi ferestre dupa ferestre pana afli toate informatiile unei comenzi iar mi se pare fix... a pain! Vreau sa se poata lista comenzile.
Cand intri in pagina cu comenzi este foarte greu sa identifici o comanda pe care vrei sa o cauti dupa username (nu-mi notez comenzile cu pisicutza 78 sau happyme)
Sunt singura care s-a enervat ingrozitor cu comenzile? - NicoleCeaMov
Este blocat site-ul? Nu pot vizualiza produsele noi adaugate.
25.11.2014, 22:54:31 - PersonallyME
Inca ceva: am vazut ca nu mai functioneaza adresa magazinului sub forma: www.numemagazin.breslo.ro
25.11.2014, 23:05:00
Avem deja carti de vizita si alte materiale imprimate cu aceasta adresa, ar trebui sa ramana valabila. - bijouxdemonange
Adresele in formele vechi functioneaza astfel:
26.11.2014, 00:03:08
- numemagazin.breslo.ro
- numemagazin.breslo.ro
- www.breslo.ro/shop/numemagazin
Intr-adevar nu functioneaza www.numemagazin.breslo.ro, probabil e contorizat de program, cu tot cu www. ca parte a numelui. - BohemianSin
Eu, personal ma iau cu mainile de cap.
26.11.2014, 00:30:18
Nu gasesc nimic, nu imi par produsele noi, favoritele de unde aveam propria lista de shopping pt black friday nu apar, cand vreau sa setez o reducere pt un produs din propiul magazin pt BF ma redirectioneaza spre prima pagina, nu am buton de cautare in produse si imi vine extraordinar de dificil sa caut produsele in cele postate cu frecventa sporita din 2009 si sa aplic reducerea...pe scurt.... gizas, imi vine sa ies de cum am intrat si sa beau ceva tarie!
Preferam Breslo in pofida Crafty tocmai datorita aspectului sau si a lejeritatii de navigare, utilizare, a faptului ca totul era ordonat, frumos, util. Un soi de tzac pac si ai rezolvat.
Acum e mai rau si confuz decat site-ul mentionat...Chiar credeti ca o sa mearga bine pana vineri??
Achiesez la parerea exprimata anterior ca la comenzi ar trebui implementat o structura mai organizata: sa se vada ordonat pe client , frumos, cu poza atasata, nu sa stau sa fac click la fiecare si inca o data de siguranta, si inca o data ca sunt zapacita. De regula fac coletele fara o mana pe mouse. Ma intreb oare cei cu furnituri ce fac?:))))De fapt nu ma mai intreb, ii compatimesc!
La cumparaturi la fel. De obicei eu pun in cos vrute si nevrute si dupa selectez, sa imi permita bugetul, sau compar doua magazine diferite cu aceleasi tip de furnituri sa vad care si de unde cumpar. Daca intru acum in cos ma blochez de la primul produs si adorm pana la ultimul uitand ce a fost in primul rand.
Magazinele nu mai au personalitate. In afara de figura mea mirobolanta, magazinul meu nu-l mai disting de al altora.
Plus, ce e cu engleza asta peste tot?
Sa va precizez ca suntem in Romania si unii trecuti de prima tinerete au facut doar rusa in scoala?
Engleza e misto ca varianta, buton cu stegulet colo sus, in stanga. In sens contrar pardonnez moi, dar unii poate prefera french, nu numai langa kiss.
Mai am cateva in sac dar sunt inca confuza de vreo 2 zile, trebuie sa imi pun gandurile in ordine!
Sunt blocata pe forum? - fimomimo
Iti dai seama ce cred ceilalti care nici macar nu stiu ca pot posta pe forum... ?
26.11.2014, 00:52:54
Azi s-a ajuns iar la problema ca nu apar produsele postata in magazin.. parca ati rezolvat problema aceea.
Ce nu mi-se pare normal e sa se lucreze la platorma in timp real, adica ea trebuia gandita si terminata si doar implementata si optimzata si atat.
Nu stiu daca e rau sau bine dar cred ca au fost momente mai oportune sa se faca aceasta trecere, mai ales vara... !?! In cea mai aglomerata perioada cand totul trebuie sa fie clar si direct nici macar noi nu stim ce sa facem.
Aveti o lipsa de transparenta totala pentru ca pe langa micile si necesarele inbunatatiri care au ajuns cu ANI intarziere au aparut tot tot felul de metode despre care abia acum citim prin termeni si servicii, uitandu-ne la sectiunea financiar...
Handmade 0,76 Breslei / zi
Materiale 2 Breslei / zi
Vintage 2 Breslei / zi
Customizat 3 Breslei / zi
Ni-se prezinta direct fara sa se comunice ca s-a schimbat ceva; toate celelalte site-uri te anunta si iti prezinta schimbarile... se fragmenteaza toate pe categorii? ce se intampla de fapt.
""" Impreuna cu Bresleii aferenti taxelor de administrare, Magazinele Non-Handmade vor achizitiona obligatoriu si un pachet publicitar la alegere, dintre cele puse la dispozitie pe pagina Financiar. "" - asta nici nu pot sa o cred
Magazinele cu statut handmade aveau 20 de locuri pentru a adauga produse non handmade - acum ca s-a trecut la platforma noua doar 10 astfel de locuri....
Nici nu-mi vine sa mai spun nimic... - bijouxdemonange
Printre altele si cele amintite si reamintite mai sus, produsele nou adaugate nu sunt afisate pe nicaieri (doar sunt in trecere pe la ultimele produse adaugate).
26.11.2014, 07:58:39
Uneori sunt bug-uri in modulul de adaugare produs:
- daca am adaugat din greseala o alta imagine si vreau s-o sterg imi reseteaza pagina, redirectionandu-ma pe prima pagina - pierd munca cu descrierea si celelalte detalii. Singura solutie este sa fac cativa pasi suplimentari: salvez, editez, modific, salvez
- uneori, imi apare mesajul ca nu pot adauga mai mult de 5 imagini, desi selectez 2-4, se adauga 1-2 si mai sunt spatii libere. Aceeasi solutie: salvez, editez, adaug restul imaginilor, salvez.
Hmm, daca faceti o reducere in bloc (pe categorie) si vreti ca unul sau mai multe produse din categorie sa aiba o reducere diferita, nu se poate modifica din lista ci doar prin editare directa a produsului. La fel si cu pretul, la cele reduse in bloc.
Mno, sper ca astazi sa se rezolve si celelalte neajunsuri....
Faptul ca produsele nou adaugate nu apar in magazin sau pe site, este un mare neajuns. Or habar n-am eu cum si unde sa le caut...
Ar mai fi si altele, dar... nu mai am timp...
O zi cu spor! ;) - carmendana
Multe bug-uri! Inteleg ca inca se lucreaza si se vor rezolva pe rand, incet incet, dar ce ma deranjeaza pe mine cel mai mult este ca mi s-a schimbat numele magazinului din "carmendana" in "carmendana1" si chiar nu inteleg de ce si nici nu imi convine.Am magazinul deschis pe breslo din 2010. Nici macar o cautare pe Google dupa "carmendana breslo" nu ma duce in magazinul meu, nu mai vorbesc de linkurile de pe blog.Nu mi se pare deloc corect. daca tot trebuiau schimbate numele magazineleor trebuia sa ni se dea posibilitatea sa alegem noi
26.11.2014, 09:34:41 - NicoleCeaMov
Concluzionand, Black Friday va fi cu adevarat neagra...
26.11.2014, 09:45:29
Am vrut si eu sa adaug cateva buguri dar au fost deja mentionate. Totusi, in speranta accentuari le voi aminti:
- produsele noi NU APAR
- cand se adauga un produs nou si sterg o poza ma redirectioneaza catre prima pagina --- deci, munca de pomana
- comanda ar trebui sa fie dintr-o bucata, adica sa se vada si produsele si adresa de la primul click (ca odinioara)
- cosul de cumparaturi, scrisul este mult prea mare si distantat
- cautare in produsele existente
- nu e un bug, doar o lipsa: personalitatea magazinului; poate ca un client tine minte un cover pe care l-am avut, acum suntem toti la fel, ori exact nu asta este ideea cultivata in zona handmade. - NicoleCeaMov
Adaug:
26.11.2014, 09:49:44
- editarea propriilor mesaje pe forum
- desi nedisponibile, imi placea ca produsele cu stoc zero din cosul de cumparaturi aveau totusi pretul afisat - DanaH
Am doua probleme dat fiind ca e miercuri dimineata si black friday incepe joi la ora 24:00. Prima e ca la produse vandute apare in continuare 0. Asta descurajeaza din prima niste cumparatori, ca nu da nimeni click sa vada ca eu am 200 produse vandute defapt. A doua e ca prima pagina de produse se termina cu rand incomplet. Nu doar la mine, m-am uitat si la altii. Cine nu se uita mai atent crede ca doar atatea produse sunt in magazin si nu mai trece la pagina urmatoare. Iar clienti pierduti. Restul problemelor nu le mai repet, au fost scrise de cei dinaintea mea. Poate va ganditi totusi sa treceti pe platforma veche pentru perioada sarbatorilor si sa faceti aceste schimbari in momente mai "moarte" ca vanzare. Nu mi se pare ca reusiti sa terminati tot ce e de terminat pana vineri. Iar daca noi nu vindem, nu avem nici din ce sa platim breslei si publicitate.
26.11.2014, 10:23:08 - queenBEAD1
am deschis azi magazinul meu breslo de curiozitate, mi-a expirat perioada platita sapt. trecuta.
26.11.2014, 10:32:58
M-am pierdut si mi-am dorit sa ies cat mai repede... sunt curioasa daca se maresc si taxele. Nu am inteles nimic din magazin, toate ascunse, nume schimbat, fara poze, fara nr de vanzari, doar cateva produse pe prima pagina. Ce ma bucur ca nu am mai platit pt inca o luna. - DanaH
Daca totusi citeste cineva de la Breslo forumul asta, desi am impresia ca suntem 10 oameni care vorbim intre noi, luati in considerare faptul sa treceti inapoi pe cealalta platforma. Nu stiu ce presupune tehnic, dar asa nu merge treaba. V-o spun si cei cu magazine si utilizatorii. Faceti schimbari in ianuarie, nu acum, ca a iesit un fiasco.
26.11.2014, 10:41:06 - Buburuzacughetute
Sa va spun ce am observat eu:
26.11.2014, 11:02:24
- eu nu pot intra in cont decat prin tabul yahoo de pe pagna de log in cu contul de mail aferent userului; daca incerc cu user si parola imi spune ca parola e gresita
- dupa fix 2 ore mi se inchide sesiunea de log in
- dupa o noua intrare in cont constat ca pot vizualiza si produsele nou listate, dar doar in sesiunea de 2 ore de dinainte
- la produsele vandute, daca dau click pe poza din lista cu produse, nu pot vedea poza
Astea sunt ca o completare la ce ati mai spus si voi. - fimomimo
!! Pont pentru utilizatori !!
26.11.2014, 11:09:58
Azi cautam un username pe breslo, nici in ruptul capului nu l-am gasit dupa nume...
Adaugati taguri cu numele magazinului la etichete produselor, macar la cateva sa poata sa va gaseasca lumea se site, altfel e imposibil :/ - monel
Cred ca ati anuntat toate bug-urile deja. Imi e groaza sa intram in Black Friday cu noul format in starea asta. Cum produsele mele (in principal genti) se incadreaza la accesorii, ma pierd total in aceasta super mega categorie. Galerii degeaba fac, ca nu apar inca pe prima pagina. Rezultat: vizualizari 0. Exact intr-o perioada care se presupune a fi productiva.
26.11.2014, 11:45:51
Ma bucur de schimbarile facute la site, dar momentul e tare prost ales, atat pentru vanzatori cat si pentru cumparatori. - Ethno.Bead
Nici eu nu mi-am gasit propriul magazin cand s-au implementat schimbarile si nu ma puteam loga. Am dat la cautare un produs pe care stiam ca nu-l au multe magazine la vanzare si asa m-am gasit.
26.11.2014, 11:46:42
E trist, foarte trist ce se intampla. Cu totii ne-am dorit schimbari si imbunatatiri, dar am sperat sa fie mai bine, nu mai rau. In afara de un design mai modern, de implementarea platii prin paypal si butoanele alea de reducere (inca nu am incercat sa vad daca functioneaza) totul e mai rau, nu mai bine. La inceput am crezut ca tine doar de obisnuirea cu noul design si noile functii, dar e mai mult de atat.
Daca noi suntem atat de bulversati, va imaginati cum se simt clientii, care nici nu intra pe forum, nici nu au rabdare sa descopere singuri cum merge treaba. Acest lucru se va reflecta si in vanzari. Eu de obicei am intre 5 - 10 vanzari saptamanal, de cand cu schimbarile astea (parca vineri s-a intamplat), abia astazi am avut o prima vanzare. Si cine stie cand va fi urmatoarea... E extrem de descurajant :( - Ethno.Bead
Produsele nou - listate ar trebui sa apara pe prima pagina, cum a fost pana acum, cu e normal sa se intample. Probabil e o metoda care sa ne forteze sa cumparam publicitate. Cine vrea sa fie vazut, sa plateasca.
26.11.2014, 11:49:58
Bani, bani, bani, totul se rezuma la bani. Unde e spiritul breslas de altadata, ce s-a intamplat cu aceasta comunitate atat de frumoasa pana acum ceva timp? :( - fimomimo
Poate te ajuta:
26.11.2014, 11:58:27
In ghidul de familiarizare apare:
- Noul sistem de Cautare
Cautarea afiseaza initial atat produse Handmade, cat si Vintage si Materiale.
Sistemul cauta intai in Titlu, apoi in Etichete&Categorii si la final in descriere.
Recomandam ca tilturile si etichetele sa fie cat mai relevante pentru produs. "
( ar trebui modificate toate )
- Se face o optimizare pentru sistemul de cautare - va puteti familiariza cu exemple
- http://searchenginewatch.com/sew/how-to/2154469/write-title-tags-search-engine-optimization
- http://searchenginewatch.com/sew/how-to/2382964/website-visibility-seo-don-t-stop
:) poate poate ajuta pe careva - NicoleCeaMov
Scrisesem ceva, dar evident ca nu s-a salvat, m-a trimis pe prima pagina. Repet:
26.11.2014, 12:11:20
Sora mea a intrat sa isi cumpere lana pt impaslit si a renuntat din cauza functionalitatii siteului, a zis ca mai bine cauta in alta parte. I-am luat eu ca ma mai descurc, dar imi inchipui ca sunt clienti care au procedat asemenea.
In plus, daca au fost persoane care vaneaza produse pt Black Friday (ca si mine) si le-au cautat atunci cand siteul era indisponibil (fix in weekend cand lumea are timp sa caute), este de inteles de ce s-au indreptat catre alte platforme/alegeri.
Este normal sa fie buguri, confuzie la schimbare, si sunt convinsa ca se vor rezolva in timp. DAR, nu era acum momentul pentru asta, nu in perioada asteptata de un an, perioada in care se simte miscare in vanzari. Asta in cazul meu. - NicoleCeaMov
Au aparut produsele in magazin si in categorii.
26.11.2014, 12:15:31 - NicoleCeaMov
Bug: DAca intru in orice categorie a unui magazin, indiferent care, in bara de titlul imi apare doar numele primei categorii, nu cel corespunzator.
26.11.2014, 12:18:13
De exemplu, la mine prima categorie este "Esarfe Diafane". Daca intru in Fulare, tot Esarfe DIafane imi afiseaza. - VonDenElben
Bug si la sectiunea financiar!! Si kind of urgent . Achizitia de breslei prin Paypal nu e instant , am platit de cateva ore si nici un update in soldul final. Si nu sunt singura...
26.11.2014, 13:08:47
Sper sa se remedieze curand! - monel
Stiti cumva daca clientii sunt anuntati si prin e-mail cand le scriu prin mesagerie? Pe site-ul vechi asa era, dar acum nu-mi dau seama daca functioneaza.
26.11.2014, 13:56:54 - DanaH
Nu sunt anuntati prin mail, am verificat.
26.11.2014, 14:06:34 - DanaH
Nici mie nu imi apare un produs nou listat. Il vad in lista mea de produse, unde l-am adaugat, il vad jos unde ruleaza produsele nou listate, dar nu imi apare in magazin. Asta cam la o jumatate de ora de la adaugare.
26.11.2014, 15:02:06 - monel
Multumesc pentru raspuns DanaH. Acum inteleg de ce merge asa de greu comunicarea cu clientii. Pana intra ei pe site sa-si verifice mesageria dureaza, si se taraganeaza toata conversatia.
26.11.2014, 15:19:33 - Breslo
Buna tuturor,
26.11.2014, 15:21:25
Am notat toate lucrurile semnalate de voi, sunt in curs de rezolvare. Multumim!
Referitor la produsele din magazine, daca sunt vizibile in lista voastra de produse vor aparea si in magazin imediat ce se termina de indexat toate.
Multumim! - Ethno.Bead
Am mai descoperit un bug la politica magazinului. Nu se poate modifica prima parte a acesteia. Se pot modifica categoriile plata, livrare, rambursari, etc, dar nu si prima categorie "Bine ai venit". Pe aceeasi pagina se pot modifica datele de pe prima pagina a magazinului si politica, dar numai de la plata in jos.
26.11.2014, 15:31:20
Multumesc. - 4handmade
Mie totusi mi se pare ca se indexeaza cam prea greu...
26.11.2014, 15:53:43
Produsele apar in magazin dupa cateva ore! - user86682
alt lucru care nu apare... este la lista de produse.. lipseste bara cu vizualizarile totale ale produselor.
26.11.2014, 17:51:48
eu urmaream aproape zilnic aceest lucru.
asa stiam daca am vizitatori...