Forum: Feedback pentru magazinul tau Ajutati-ma cu un feedback va rog

  • OanaDArt
    OanaDArt

    Sunt pe Breslo din iunie anul trecut si am avut foarte putine vanzari.
    Am perfectionat modul de a face bratarile, am invatat sa fac fotografii mai bune, am facut galerii, am scazut pretul (avand in vedere numarul de ore de lucru pretul e infim) si cu toate astea nu sunt vanzari.
    Ce nu e bine?
    Ce sa mai fac?
    Am avut si promovari dar la fel, fara rezultat. :(
    Pls help.

    18.02.2015, 21:10:10
  • EtnoWare
    EtnoWare

    am sa dau eu startul "analizei" :D
    Am vizualizat mai multe produse din magazin si am urmatoarele de punctat, lunad exemplu urmatorul produs www.breslo.ro/item/bratara-model-traditional-1361859
    - dimensiunile nu sunt trecute; la o bratara, spre exemplu, pe mine ma intereseaza lungime/latime; o poza unde este purtata de cineva, pentru a imi face o idee ma ajuta, insa acum stau si ma intreb daca mana mea este mai subtire/groasa decat cea folosita in poza :)
    - descrierea este cam prea la obiect; am vazut ca ai un model traditional lucrat acolo, ai putea sa spui din ce regiune e, ce semnifica, ceva care sa ma "lege" de acest obiect
    - nu toata lumea stie ce sunt margelele Toho, mai ales un cumparator naiv :D Ar ajuta sa spui ca sunt din sticla, bratara fiind tesuta manual, ca in tehnica veche si ca pentru a prinde contur, i-au fost dedicate 7 ore de lucru atent :)
    - pozele produselor sunt ok din punctul meu de vedere si produsul iese in evidenta

    ..ca si concluzie, as lucra mai mult la descriere; desi dureaza, este destul de importanta, deoarece cumparatorul nu poate atinge produsul tau, astfel tu esti nevoita sa creezi o imagine a lui prin cuvinte
    Sper ca a fost de ajutor si iti doresc sa ai cat mai multe vanzari pe Breslo :)
    Spor!

    18.02.2015, 22:01:00
  • MACRAMYA
    MACRAMYA

    Lucrarile tale sunt foarte frumoase .... le.am admirat adesea. Nu.ti pot da insa sfaturi ca sunt si mai incepatoare decat tine......

    18.02.2015, 22:07:42
  • OanaDArt
    OanaDArt

    Multumesc pentru raspunsuri.
    Asa este, nu pun detalii prea multe. Adevarul e ca nu ma pricep la a promova prin cuvinte, dar o sa mai lucrez la asta. :)

    18.02.2015, 22:56:28
  • ramonaignat
    ramonaignat

    Foarte frumos magazin, foarte frumoase produse . Ar fi pacat sa renunti.
    Orice mica afacere cere multa investitie, bani, timp si reclama multa. Fa-ti reclama muuuulta pe FB, de ex. La mine a functionat fantastic :)

    Succes !

    19.02.2015, 09:01:21
  • Buburuzacughetute
    Buburuzacughetute

    Primele lucrusoare cu care am inceput eu au fost margelutele de nisip. Le-am lasat acum pentru ca am tot descoperit alte tehnici, insa raman prima dragoste. Deci stiu cata munca este pentru a realiza o brararica oricat de mica ar fi ea.
    Ca sa vin in ajutor, o sustin si eu pe EtnoWare. E foarte dificil pentru un cumparator sa isi dea seama de cat de mare este produsul si cum i se potriveste asa ca l-ar ajuta mult descrierea ta si poze pe mana.

    19.02.2015, 09:22:49
  • UglyBear
    UglyBear

    Au trecut cateva saptamani de cand ai postat intrebarea, dar m-am gandit ca poate impresiile mele te pot ajuta.

    Eu nu lucrez decat privat, dar includ de obicei o descriere a obiectului bazata pe tipul de informatii care ma intereseaza atunci cand cumpar eu ceva. Online, cred ca sunt mai multe aspecte care merita considerate.

    In primul rand, as include toate cuvintele cheie care sunt relevante pentru produsul tau pentru a-i creste sansa de a aparea ca rezultat la o cautare mai specifica (2-3 termeni). Dupa parerea mea, trebuie inclusi urmatorii termeni: tip de produs (e.g. bratara), materiale (e.g. Toho, margele de nisip, margele de sticla, margele japoneze), culoare (e.g. alb, albastru, alb si albastru), stil (e.g. etnic, traditional, romanesc, etc.).

    Cand citesc o descriere, prefer sa fie scurta si la obiect, dar sa includa anumite informatii:

    1. Marime (atat masura, cat si dimensiunile care nu afecteaza masura, pentru a permite vizualizarea marimii reale cu ajutorul unei rigle).r

    2. Culoare. Uneori aparatul nu reda anumite calitati ale culorii si descrierea poate oferi completari (e.g. reflexii sau sub-tonuri care nu sunt vizibile).

    3. Materiale. E adevarat ca nu toata lumea stie ce sunt margelele Toho, dar poti spune Toho si poti adauga "margelute japoneze din sticla renumite pentru uniformitatea lor." In felul acesta, cumparatorul intelege ca materialele sunt de calitate.

    4. Stilul - optional, pentru cumparatorii mai sofisticati. In general, cumparatorii pot identifica vizual un produs daca stiu stilul respectiv, dar e mai greu cand cumpara un cadou pentru cineva care are gusturi foarte diferite. Exemplu: o brosa cu camee poate fi descrisa ca victoriana, o bratara cu pietre brute si charmuri drept tribala, etc. Aici poti include si tehnica pe care ai folosit-o - i.e. brick stitch, peyote, etc.

    La sfarsit poti adauga si alte informatii. Ideea e ca vasta majoritate (inclusiv eu) vor sa stie in principal daca produsul se potriveste ca marime, daca materialele sunt acceptabile, si daca pretul se incadreaza in bugetul lor.

    Recunosc ca nu prea am rabdare sa citesc eseurile pe care le scriu unii creatori privind sursa de inspiratie, visul pe care l-au avut noaptea trecuta, etc. In acelasi timp, citesc cu interes informatiile legate de stil si tehnici, mai ales cand e clar ca stiu despre ce vorbesc. Deci partea aceasta e foarte subiectiva si de aceea as pune-o ultima ca sa poata fi sarita daca e necesar.

    02.03.2015, 23:07:56
  • OanaDArt
    OanaDArt

    Multumesc mult pentru feedback. Chiar imi e de ajutor.

    04.03.2015, 16:16:47