Forum: Idei si sugestii Administrare comenzi/feedback
- Laurazin
Salutari tuturor,
03.08.2010, 11:48:05
Nu stiu daca cineva a mai simtit nevoia dar eu mi-as dori urmatoarele imbunatatiri:
1. In Comenzi sa existe un Contraint Button care sa-mi permita sa restrang fiecare comanda intr-un field redus, care sa contina doar numele clientului/avatarul..dar sa nu trebuiasca sa scroll-ez 6 pagini in cautarea unui produs vandut sau ptr info ale vreunui client...
2. Feedbackurile neacordate sa poata fi sterse din categoria Feedbackuri in asteptare...si , de asemenea sa aibe si astea un contraint button ptr ca feedbackul se acorda la finalizare, ori ele stau in asteptare si se adauga in pagini...
3. Sa putem edita produsele ptr update-uri din "Categorii in magazin" unde le putem aborda mai rapid.....sa nu mai intram in lista de produse ca sa le cautam in zeci de pagini.
4. si o propunere asa, de moft: daca poate fi adaugat un contor, sa vedem cati vizitatori sunt online pe intreg site-ul Breslo, nu pe fiecare magazin..!!!
S-a mai lovit cineva de problemele astea?!
Multumesc daca se voi implementa, iar daca nu, vom functiona asa si in continuare..dar mai greoi :)) - CinnamonCloves
Nu sunt idei rele.
03.08.2010, 16:49:46
Ma intreb doar de ce sa poata fi sterse feedback-urile neacordate. Adica din ce motiv nu ai acorda feedback unei tranzactii? - Laurazin
Hei,
03.08.2010, 18:44:41
Uite situatiile ptr feedback neacordat:
-noi veniti pe Breslo care nu inteleg ca fiecare magazin are politica proprie si comanda cate 1 produs din 10 magazine, crezand ca e vorba de 1 singur transport deci, nici n-are sens sa vb de feedback in cazul unei neintelegeri...nu e vina nimanui!
-dintr-o comanda compusa (mai multe comenzi mici la acelasi cumparator) cu livrare personala, cumparatorul solicita inlocuirea unui produs cu altul, sau chiar cadem de comun acord sa nu-l mai ia....n-are sens sa dau feedback ptr ceva ce n-a luat si daca anulez comanda ramane in comenzi anulate!...iar o zona care se desfasoara pe pagini intregi, greu de administrat....
-rare dar exista situatii in care apar si neintelegeri; solutionate "la pace" de ambele parti dar acordarea unui feedback de orice fel trebuie explicat: am dat negativ, am dat neutru ptr ca ..bla, bla...desi a fost solutionat cu efort comun, fiecare recunoscand (sau nerecunoscand) o anumita parte de vina...Si daca situatia nu e absolut clara, n-are sens sa strici sau sa influentezi alti cumparatori...
-....sa nu mai zic de cei care nu acorda niciodata feedback, probabil nefiind interesati de "cota"; e un efort suplimentar pentru noi ceilalti sa le creem profilul pozitiv daca pe ei nu-i intereseaza, nu?
Mentionez ca pentru cei cu care am comunicat ok am dat feedback chiar daca nu am primit, iar propunerile astea sunt numai ca sa ne putem misca mai repede prin domeniul personal...!!
Nu cred ca-s numai eu in situatiile astea...sau sunt!??!
M-as multumi si doar cu un Constraint Button :)))
Multumesc! - DENISE
sint deacord cu laura,sint utile propunerile ei!
04.08.2010, 19:17:33