-
Livrare si plata
Ca sa te bucuri cat mai repede de produsele comandate ti le putem livra in cel mai scurt timp prin:→ FAN Curier: 22 LEI→ Posta Romana - colet simplu: 9 LEI→ Posta Romana - Prioripost: 20 LEI
Iar pentru plata poti alege metoda care ti se potriveste:→ Transfer Bancar
Livrare:
- Pentru invitații de nuntă/botez: pachetul se expediază dupa 1-3 săptămâni (în funcție de model și cantitate) de la acordul dvs. pt print și efectuarea plății. Vă rog să plasați comanda cu destul timp în avans.
- Pentru bannere/etichete mărturii: pachetul se expediază după 1-3 zile de la acordul dvs. pt print și efectuarea plății.
- Pentru felicitări și alte produse pe stoc: Produsele se expediază în 24-48 ore de la plasarea comenzii și efectuarea plății.
Puteti opta pentru livrare prin
1. Poșta Română
2. Fan Curier
---Plata se face doar în avans, în cont bancar, indiferent daca doriți livrarea prin Poșta Română sau Fan Curier.
Se oferă factură fiscală pentru fiecare comandă, vă rog să nu plasați comanda daca nu doriți să efectuați plata în avans, prin transfer bancar/depunere ghișeu, va trebui să o anulez. Rambursari si Schimburi
Invitațiile de nuntă, fiind imprimate cu detaliile dvs, nu se pot returna. Cu toate acestea, satisfacția clienților este foarte importantă, așadar daca apare orice fel de problemă cu comanda dvs, vă rog să mă anunțați pentru rezolvarea situației.
Dacă doriți să vedeți o mostra înainte de plasarea comenzii, contactați-mă printr-un mesaj și vă voi trimite o mostră gratuită (dvs. veți suporta transportul).
Conform OG nr. 34/2014, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului.
Conditii speciale se aplica pentru perisabile si furnizari de servicii a caror executie a inceput, cu acordul consumatorului, inaintea expirarii celor 14 zile mentionate ( ex: produsele realizate la comanda ). Detalii si Formular de retur.
Politici adiacente si Intrebari frecvente
1. Pot plăti ramburs produsele?
R: Nu, plata se face doar în avans, vezi categoria "Plată" de mai sus.
2. În cat timp e gata o comandă?
R: Vă rog verificați sectiunea "Livrare" de mai sus.
3. Aș dori o invitație, dar nu îmi place aranjarea textului. Se poate schimba?
DA, textul din poze este doar exemplificativ, puteti să imi comunicați exact ce doriți să scrie pe produse și le voi realiza pentru dvs.
4. Îmi place un model din magazin dar aș vrea să schimb culorile. Este posibil?
În principiu, da. Majoritatea culorilor se pot schimba, mai ales culorile scrisului, a plicului, a panglicii, etc, chiar și părti din grafică/background.
Excepție fac unele părți din grafică, care poate fi prestabilită. Contactați-mă în avans pentru a stabili orice schimbare doriți.
5. Asamblarea este inclusă prețul invitațiilor?
R: Da, asamblarea nu înseamna un cost aditional, invitațiile vor ajunge la dvs. gata asamblate, scutindu-vă de timp pierdut și uneori, mult deranj.
6. Primesc varianta digitală înainte de print pentru a confirma finalul?
DA, în preț sunt incluse revizii gratuite până sunteți 100% mulțumiți de produse. După plasarea comenzii eu revin cu varianta digitală, iar doar când am OK-ul final pentru print se trece la imprimare.
VĂ ROG să citiți atenți textul, mai ales al invitațiilor de nuntă, e recomandat să rugați pe cineva să se uite peste text pentru a observa orice greșeală (lipsă diacritice, greșeli de nume, gramatică, etc). După ce am OKul dvs pentru print si sunt imprimate, nu mai pot schimba textul, dvs. sunteti răspunzător pentru orice greșeală a textului oferit și reprintarea lor va implica un cost adițional.Informatii Vanzator
Daca nu găsiți ceea ce doriți, voi lucra cu dvs pentru a realiza produsul perfect pentru evenimentul dvs.-
decominimal a deschis magazinul Breslo pe 30.01.2018.
Ultima modificare a politicii magazinului a fost facuta pe 21.07.2022