Ce puteti gasi in micul meu magazin?
Coliere, brăţări, cercei, inele, broşe - tot ce aveţi nevoie pentru a vă întregi ţinuta şi a vă exprima personalitatea.
Stilul predominant al bijuteriilor este acela clasic, înspre romantic.
Majoritatea pieselor pe care le veţi găsi aici se potrivesc atât unor ţinute casual, office sau business-casual cât şi unora elegante iar designul le face să fie uşor de asortat multor piese vestimentare şi accesorii deja existente în garderoba dumneavoastră.
-
Livrare si plata
Ca sa te bucuri cat mai repede de produsele comandate ti le putem livra in cel mai scurt timp prin:→ Posta Romana: de la 0 LEI
Posta Romana
Transfer Bancar• 0 LEI, indiferent de valoarea comenzii
Plata la livrare
• 0 LEI, comenzi peste 150 LEI
PayPal
• 12 LEI, comenzi intre 0 LEI - 150 LEI
• 0 LEI, indiferent de valoarea comenzii
→ Curierat: de la 12 LEI
Curierat
Transfer Bancar• 12 LEI, comenzi peste 100 LEI
PayPal
• 18 LEI, comenzi intre 0 LEI - 100 LEI
• 12 LEI, comenzi peste 100 LEI
• 18 LEI, comenzi intre 0 LEI - 100 LEI
Iar pentru plata poti alege metoda care ti se potriveste:→ Transfer Bancar→ Plata la livrare→
Livrarea se poate face prin POSTA ROMANA sau CURIERAT RAPID si este:
- gratuita prin posta romana in cazul platii integrale in avans a produselor
- 12 lei prin posta romana cu plata ramburs
- 18 lei pentru curierat rapid
ATENTIE! Coletul se expediaza prin curierat rapid doar in cazul platii in avans a proodusului/produselor achizitionate, precum si a taxei de expediere.
***livrările se fac doar în Româna. Pentru expediții în afara țării tarifele sunt diferite, de aceea, înainte de a plasa comanda vă rugăm să ne contactați folosind mesageria.
Modalitati de plata:
- RAMBURS, la primirea coletului
- Anticipat prin TRANSFER BANCAR cont BCR sau PAYPAL
In cazul platii in avans, cumparatorul este scutit de cheltuielile de transport prin POSTA ROMANA, urmand sa suporte doar cheltuielile de transfer bancar, acolo unde este cazul. Rambursari si Schimburi
RETURURI
Orice produs achizitionat se poate returna daca :
- are defecte sau a ajuns deteriorat din cauza vanzatorului (ex. ambalare necorespunzatoare)
- nu corespunde calitativ si/sau estetic cerintelor/asteptarilor dvs
Produsul se va returna :
- in ambalajul original
- in aceeiasi stare in care a fost receptionat
- folosind acelasi mijloc de transport cu care s-a facut expedierea
ATENTIE!
1. Costul transportului retur al produsului este in responsabilitatea cumparatorului
2. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta lovituri, ciobituri, zgarieturi, semne de purtare sau orice alte semne de uzura
3. Odata cu notificarea referitoare la retur, cumparatorul va transmite dovada ridicarii coletului (factura/chitanta, in functie de caz)
4. Dupa expedierea coletului retur cumparatorul va transmite dovada expedierii acestuia precum si toate datele necesare rambursarii contravalorii produsului returnat in cazul in care acestea nu au fost furnizate in prealabil.
Contravaloarea produselor returnate se va achita in maxim 14 zile de la primirea coletului retur.
Conform OG nr. 34/2014, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului.
Conditii speciale se aplica pentru perisabile si furnizari de servicii a caror executie a inceput, cu acordul consumatorului, inaintea expirarii celor 14 zile mentionate ( ex: produsele realizate la comanda ). Detalii si Formular de retur.
Carduri Cadou
Dupa comandarea unui card cadou, vei primi detaliile de plata catre magazinul LaDemoiselle. Poti face plata prin PayPal sau Internet banking, iar cardul cadou ti se va trimite prin e-mail imediat ce voi confirma plata.
In e-mail-ul primit vei gasi codul de activare a cardului cadou, precum si o varianta printabila, pe care o poti tipari acasa pentru a o oferi cadou oricui doresti.
Cumpararea unui card cadou reprezinta o tranzactie finala, ce nu poate fi anulata sau rambursata. Ca orice tranzactie pe Breslo, cardurile cadou sunt si ele subordonate Termenilor si Conditiilor Breslo.
Pentru comenzile platite cu carduri cadou se aplica aceleasi costuri de livrare ca si in cazul unei comenzi normale. Totusi, aceste costuri pot fi acoperite de valoarea cardului cadou, daca aceasta este suficienta pentru a acoperi si comanda si taxele de livrare.
Daca valoarea comenzii este mai mare decat valoarea cardului cadou, vei plati separat diferenta, prin metoda aleasa in cosul de cumparaturi.
Daca valoarea comenzii este mai mica decat valoarea cardului cadou, diferenta nu va fi rambursata si nu va putea fi folosita pentru cumparaturi ulterioare.
Cardurile cadou pot fi folosite pentru a comanda orice produs din aces magazin. Valabilitatea unui card cadou este de 90 de zile incepand cu data confirmarii platii. Un card cadou poate fi folosit o singura data, pentru a efectua o singura comanda. Dupa expirarea cardului cadou, codul sau va deveni inactiv si acesta nu va mai putea fi folosit pentru a cumpara produse.
Politici adiacente si Intrebari frecvente
COMENZI
1. Magazinul nu are comanda minima
2. Dupa plasarea unei comenzi va vom contacta (pe mail si/sau mesageria Breslo) pentru a solicita confirmarea comenzii / adresei / modalitatii de plata - de aceea va rugam lasati adrese de mail valide, pe care le verificati constant. De asemenea, verificati si sectiunea SPAM, e posibil ca, uneori, mesajele sa ajunga si acolo. Pentru a evita acest lucru pe viitor, va rugam treceti in agenda dvs. de contacte adresele: [email protected] si [email protected]
3. Comenzile neconfirmate in termen de 4 zile calendaristice vor fi anulate. De asemenea, mesajele care necesită răspuns în vederea finalizării comenzii și la care nu s-a primit răspuns în termen de 5 zile calendaristice vor avea ca rezultat anularea comenzii.
4. Comenzile pentru care s-a ales plata in avans si nu sunt platite in termen de 5 zile lucratoare vor fi anulate cu feedback neutru.
5. In caz de retur pe motiv de neridicare sau refuz primire colet se acorda feedback negativ.
6. In cazul persoanelor care au refuzat sau nu au ridicat un colet si vor sa mai comande produse, vom solicita atat plata cheltuielilor suplimentare pentru returul coletului anterior, cat si plata integrala in avans a produselor nou cumparate. In caz contrar, comanda ulterioara va fi anulata cu feedback neutru
7. In cazul clientilor care au feedback neutru sau negativ pe motiv de neridicare/refuz primire colet, vom accepta doar comenzile cu plata integrala in avans.
8. In cazul clientilor care nu au nici un feedback pozitiv la momentul efectuarii comenzii, ne rezervam dreptul de a solicita, la prima comanda, plata in avans a acesteia.
9. RUGAM nu solicitati pastrarea/rezervarea produselo/comenzilor! Se rezerva doar produsele/comenzile achitate in avans, pana cand cumparatorul va putea fi disponibil pentru ridicarea coletului.
************************
PRODUSE
1. Rugam tineti cont de faptul ca, uneori, din cauza setarilor de monitor, culoarea pe care o vedeti in fotografie poate sa difere putin de realitate.
2. Rugam asigurati-va ca ati vazut toate fotografiile produsului (acolo unde acestea sunt mai multe la numar) si ca ati citit descrierea.
3. Daca aveti intrebari si/sau dubii cu privire la unele detalii (culoare, marime, forma, material, nuanta etc.), va rugam sa ne contactati inainte de a plasa comanda
************************
FACTURA
Pentru eliberarea facturii in cazul produselor achizitionate, imediat dupa plasarea comenzii, va rugam sa ne contactati pe mail si sa ne transmiteti datele complete de identificare ale firmei sau numele dvs. complet si CNP-ul.
ATENTIE! Datele personale furnizate de catre consumator (necesare pentru procesarea comenzilor si emiterea facturii) se afla sub incidenta directivei 2002/58/EC si sunt protejate conform normelor acestei legi.
Aceste date vor fi folosite exclusiv in scopul comercializarii produselor si nu vor fi divulgate unor terte parti fara acordul scris al consumatorului sau folosite in alte scopuri decat cele mentionate mai sus.
*************************
DECLINAREA RESPONSABILITATII
Nu ne asumam responsabilitatea pentru:
1. Neconcordantele dintre imaginile produsului afisat pe site asa cum apar pe monitorul dumneavoastra si produsul real primit, neconcordante ce ce tin de nuanta, culoare etc.
******* Prin fotografiile realizate incercam sa surprindem cat mai exact toate detaliile produsului, iar acolo unde acestea nu sunt evidente, venim in completarea fotografiilor cu descrieri cat mai exacte. Inainte de a plasa comanda, asigurati-va ca ati vazut toate fotografiile produsului (acolo unde acestea sunt mai multe la numar) iar daca aveti intrebari cu privire la unele detalii (culoare, marime, forma, material, nuanta etc.), nu ezitati sa ne contactati.
2. Defectiunile si/sau accidentele de orice natura datorate folosirii necorespunzatoare a produselor
3. Livrarea intarziata cauzata de serviciul de livrare folosit
4. Deteriorarile, pierderile, distrugerile survenite pe parcursul transportului cauzate de serviciul de coletarie folosit
*************************
Pentru orice fel de intrebari, ne puteti contacta la adresele de mail [email protected] sau mesageria Breslo.
VA MULTUMIM!Informatii Vanzator
-
LaDemoiselle a deschis magazinul Breslo pe 12.08.2008.
Ultima modificare a politicii magazinului a fost facuta pe 19.02.2018