Forum: Idei si sugestii Ce ne place si nu ne place la noul site....
- raven
Ca sa centralizam intr-un singur topic toate doleantele, sa nu mai umble lumea peste tot, intrebandu-se "oare a mai avut cineva problema mea?" - haideti sa grupam tot ce-am constatat sub un singur acoperis....
15.01.2015, 08:45:52
Incep eu!
CE IMI PLACE - flexibilitatea mai mare in alcatuirea comenzilor, explicatiile detaliate privind livrarea, pozele mai mari.
CE NU IMI PLACE:
1. Faptul ca magazinele aflate la "favorite" nu mai au lista desfasurata cu ultimele produse, ca sa vad si eu ce s-a mai postat nou. Probabil acesta este si unul dintre motivele pentru care cei ce vand furnituri au scazut in vanzari -- cel putin eu nu am timp si disponibilitate sa caut in cele 50 magazine aflate la favorite, sa vad cine a mai adus o inchizatoare sau niste zale...si nici memorie asa buna nu am, sa tin minte daca erau postari noi sau nu. Inainte era simplu, scria nou, vedeai pozele -- intrai si faceai vizualizari+vanzare magazinelor de furnituri. Nu am mai cumparat NIMIC de pe Breslo in materie de furnituri de cand s-a schimbat site-ul, pentru ca este greoi sa le gasesc, iar la "magazinefavorite" am renuntat sa ma uit - le am degeaba.
Voi?? - lycurycy18
Eu as vrea sa vad la cautare ultimile produse adaugate din ceea ce am dat sa caut.Acum sunt anestecate cu produse postate acum 2ani sau anul trecut si nu mi se pare corect.Daca postez un martisor spre exemplu nu imi apare decat pe prima pagina cateva ore si apoi la cautare nu il mai gasesc si trebuie sa rascolesc zeci de pagini. In felul acesta scad vanzarile!!!
15.01.2015, 09:45:50 - GradinaSecreta
Ce îmi place :
15.01.2015, 09:52:15
- Poze mai multe si mai bune
- Galeriile se schimbă mai des, sunt mai ușor de alcătuit
- Nu mai dispar produsele indisponibile si galeriile care le conțin așa cum se întâmpla pe vechiul site
- Sistemul de gestionare a comenzilor, cel nou, care va fi implementat, este mai ușor de folosit
- Butonul de reducere și posibilitatea de modificare a stocului fără a edita produsele
- Căutarea în magazin.
- Vizibilitatea concursurilor pe prima pagină și premierea câștigătorilor de către echipa breslo.
- Notificările.
Ce nu îmi place :
- Ordonarea produselor se face foarte greu încă
- Că nu pot salva textul atunci când adaug un produs, o eventuală eroare la adăugarea fotografiilor ducând la pierderea textului
- Faptul că la noile produse listate apar mai multe produse ale aceluiași magazin. Se poate întâmpla ca spațiul să fie acoperit de un singur magazin, nelăsând posibilitate altora de a avea produsele noi vizibile. Să se limiteze măcar la două produse pe magazin, mi s-ar părea mai fairplay, din moment ce există această regulă în galerii
- As vrea să pot vedea numărul și lista admiratorilor fiecărui magazin, era o modalitate eficienta de înregistrare a feedbackului din partea comunității. - Thezora
Subscriu la ce a zis GabyS legat de urmăritori. Îmi plăcea la vechiul site si posibilitatea de a vedea vizualizările produselor proprii în lista, nu doar pe fiecare produs.
15.01.2015, 12:20:15
În rest, site-ul arata sincer mult mai bine, după ultimele modificări prima pagina. - Fine.Things
produsele salvate la favorite nu mai pot fi sterse daca magazinul caruia ii apartin este inchis sau ele nu mai exista.
15.01.2015, 12:24:39
am o lunga lista de produse care stau acolo degeaba si ma incurca la selectii pt cumparaturi.
in vechiul site, aceasta pbl. nu exista - articolele se puteau sterge direct din acel "x" rosu. - gydesi
Subscriu ce a scris raven, faptul ca avem urmaritori nu inseamna ca ei si vad ce am mai postat nou. Doar daca te cauta si intra in magazin....ce in cazul celor care urmaresc multe magazine nu mai functioneaza.
15.01.2015, 12:59:57
In cazul cautarilor pe baza introducerii de etichete (cuvinte cheie) produsele apar in ordinea de 'relevanta' incorect fata de cei care au activitate in magazin. Eu am gasit la o astfel de cautare circa 8 pagini aceleasi gen de produse de la cateva magazine, si produsul meu postat acum 2 zile pe pagina a 8-a. Asa nu vom avea vanzare si asta este cauza ca nu vand....nu m-i se gasesc produsele.
E foarte trist, si as dori o parere din partea echipei Breslo cum se poate ajunge la o rezolvare.
As sugera un buton - pus la loc FOARTE vizibil- prin care sa pot modifica ordinea aparitiei produselor prin cautare . Intre criterii poate sa fie si relevanta, dar sa avem si in functie de ordinea expunerii-poate clientii vor sa vada ce s-a mai expus nou in materia ce le intereseaza, sau pret sau orice altceva.
Ca sa fiu mai clar de exemplu la cautare de coliere...clientul trece sa zicem peste 5-10 pagini ca pe urma se satura sa mai caute. Intra peste cateva zile din nou si ii apar tot aceasi poze, atunci ce rost are sa mai verifice. - lycurycy18
As propune macar un buton de ordonare descrescatoare/crescatoare sau cele mai relevante.Este mai simplu asa pentru toata lumea.
15.01.2015, 14:06:59 - Dreamkeeper
Ar fi foarte util daca am putea sterge mesajele din Inbox. Daca exista deja posibilitatea, eu inca nu vad aceasta optiune...
15.01.2015, 18:38:05
De asemenea, atunci cand sunt mesaje noi, consider ca modul in care se face ''higlightul'' nu e suficient de ok. S-a intamplat sa primesc reply la un mesaj, cu toate astea nu parea sa am notificare de mesaj nou, iar culoarea din Inbox este atat de stearsa incat e posibil ca pe unele monitoare sa nu fie chair asa de vizibila.
Asta e un motiv pentru care multi useri nu au raspuns la mesaje, pentru ca nu le-au vazut, sau cel putin asa mi s-a spus.
Este de asemenea deranjant si ca odata ce ai incarcat un produs, cand vrei sa incarci altul pagina este afisata in engleza, lucru valabil si pentru alte actiuni de altfel. Nu limba e problema, si faptul ca tot timpul ai impresia ca ceva nu a mers bine. - Buburuzacughetute
gydesi, au mai spus cei din echipa intr-un topic despre cautare si despre faptul ca acum se afiseaza rezultatele doar in functie de relevanta pentru cumparator. Relevanta e o formula calculata dupa criteriile de aici: http://www.lucenetutorial.com/advanced-topics/scoring.html
15.01.2015, 20:25:22 - gydesi
Buburuzacughetute eu am intrat pe linkul indicat, te rog intra si tu poate intelegi mai mult ca si mine. O fi ceva destept dar formulele de acolo necesita cunostinte de matematica si statistica serioase
15.01.2015, 21:31:54 - raven
Inca ceva: parca se decisese ca noul forum sa aiba buton de cautare...a ramas valabil? Ar fi o idee buna sa fie adaugat un mic motor de cautare in forum.
16.01.2015, 09:56:45 - EtnoWare
Hei, fetelor :D Ce parere aveti daca mutati subiectul acesta in "Idei si sugestii"? Astfel, daca vor si alti membrii sa contribuie la dezbatere, sa fie un topik pus la indemana :P
16.01.2015, 10:15:40 - Breslo
Buna tuturor,
16.01.2015, 15:21:04
Multumim pentru feedback, ne bucuram ca sunt si lucruri care va plac la noua platforma. :)
Va asiguram ca toate sugestiile au fost notate si ca mare parte sunt deja in lucru. In curand ar trebui sa apara modificari in sectiunile Comenzi, Ultimele produse adaugate si Cautare.
La cautare se va pastra printre alte tipuri de ordonare si cea in functie de relevanta, calculata ca in link-ul oferit de @buburuzacughetute. Despre asta vor aparea mai multe sfaturi si ghiduri pe blog, in rubrica de Marketing.
Pregatim si un sondaj cu toate sugestiile pe care le-am centralizat, in care va vom ruga sa le votati pe cele care vi se par cele mai importante. In fucntie de asta ne vom stabili si noi ordinea de lucru.
Va multumim!
@etnoware, asa e, ar sta mai bine in idei si sugestii. il vom muta noi cand vo avea aceasta optiune - gydesi
Multumim echipa Breslo pentru raspuns, asteptam cu nerabdare modificarile. Sunt foarte multe aspecte pozitive in noua platforma, doar ca ce e bun te obisnuiesti repede si observi doar ce te deranjeaza :)
16.01.2015, 18:39:48 - fimomimo
Sectiunea cumparaturi, comenzi si ordonarea in magazin nu sunt user friendly.
16.01.2015, 19:22:23
Trebuie neaparat un banner si un fel de personalizare a magazinului.. e plictisitor asa simplu, nimic artistic.
Blog-ul e greu de citit.. prea mult spacing intre randuri, nu e tare frumos paginat, link-urile nu sunt evidentiate... mai trebuie gandit un pic :) - facute.de.mana
Subscriu la ideea de a avea un banner macar. Pentru mine este important pe langa aspect si faptul ca pot anunta clientii intr-un mod mai vizibil decat textul de la informatii despre magazine care este scris foarte mic, cu gri, fara niciun impact. De exemplu daca exista vreo promotie sau am vreo noutate de importanta mare.
17.01.2015, 10:49:27 - Carmen.Sylva.ART
Daaa, vreau banner-ul inapoi!
18.01.2015, 19:51:31
E aiurea ca avem toti "aceeasi față" , mi se parea importanta marcarea identitatii fiecaruia dintre noi si personalizarea prin banner si background..macar banner-ul sa revina:( - Fine.Things
De cel putin 2 zile imi apare ca am 2 mesaje necitite in inbox si zau ca nu stiu care-s alea fiindca unele noi n-am avut, iar pana la semnalizarea asta inbox-ul meu era citit tot (nu apareau ca fiind mesaje necitite). Le-as sterge, ca sa nu ma mai incurc in ele, dar nu pot - nu exista aceasta facilitate importanta.
19.01.2015, 15:26:06
Deci, aveti pbl. si cu mesageria Breslo.
Nu uitati de lista cu produsele favorite (am scris mai sus).
O zi buna. - EtnoWare
Fine.Things incearca sa stergi cookies, poate ajuta - asa am patit si eu, dar acum a disparut notificarea..
19.01.2015, 19:07:58 - Fine.Things
multumesc pt. sfat (sincer), insa daca dau comanda de sters cookies se sterg si alte fisiere de care am nevoie (temporally files, passwods, history ...)
20.01.2015, 11:50:12
chiar nu e normal ca un utilizator Breslo sa faca operatiuni in afara portalului (mai ales cand afecteaza si alte inregistrari) pt a rezolva o pbl. din interiorul sau; ar trebui ca toate comenzile sa se poata da din site fara sa interfereze cu alte fisiere / setari din calculator. - PixAlia
cred ca produsele vintage au avut de suferit pe site . Sincera sa fiu nu imi place cum au ajuns produsele vintage intr-o sectiune ciudata si cum sunt impartite la editarea produselor. Mi-am dat seama ca nu prea are rost sa il mai tin deschis magazinul dupa ceva ani si imi pare rau . Ma dezamagit faptul si ca atunci cand dau la cautare o geanta vintage imi apar lucruri ce nu au legatura, nu stiu daca este o excludere dar inteleg, asta este .
21.01.2015, 19:59:43 - cactusulalbastru
Mi-am exprimat si eu parerea asemanatoare cu a PIXALIEI acum cateva zile la ''Idei si sugestii" dar nimeni din partea BRESLO NU A RASPUNS desi avem moderatori noi,mai odihniti probabil
21.01.2015, 22:35:45
Subiectul "Vintage" este clar evitat
Inca odata intreb :daca nu-l considerati demn de acest site,de ce nu-l scoateti pur si simplu?Chiar credeti ca intereseaza pe cineva mai mult ''gastronomia'' si toate celelalte care le-ati pus in capul "vintageu-lui"?
Peste 2 zile cand imi expira magazinul si eu voi renunta Pacat ,pornisem bine pana la schimbarile site-ului.Lipsa de vizibilitate a sectiunii si complicarea inutila a accesului(care trebuie sa fie pt, clienti cat mai simplu) ma obliga sa inchid magazinul. - love4felt
La cautare se va pastra printre alte tipuri de ordonare si cea in functie de relevanta, calculata ca in link-ul oferit de @buburuzacughetute. Despre asta vor aparea mai multe sfaturi si ghiduri pe blog, in rubrica de Marketing.
22.01.2015, 08:57:07
Draga Breslo, as dori sa inteleg mai bine cum este cu functia de cautare de produse. Care va fi cautarea "by default"? Cea care returneaza cele mai nou postate produse cu acele cuvinte cheie, sau cea care le returneaza pe cele mai relevante? Pentru ca daca cineva cauta produse dupa anumite cuvinte cheie, si voi lasati cautarea dupa relevanta asa cum este acum, atunci si azi, si maine si peste 6 luni, tot aceleasi produse va gasi persoana respectiva, si va dati seama ca la un moment dat se satura si nu mai cauta, ca nu are nimeni rabdare sa caute prin nu stiu cate zeci de pagini de produse pana ajunge si la unele care sunt nou postate dar apar total aiurea pe ultimele pagini. - Arttime
Sunt total de acord cu toate cele spuse mai sus de colegele mele. As mai adauga la actegoria "Ce NU imi place"- faptul ca zilele de vacanta se platesc integral. Eu nu am mai vazut asa ceva pe nici un site de profil din tara sau de afara. Nu cred ca voi mai ramane mult pe aici, desi sunt pe site de o buna perioada de timp cu doua magazine deschise.
22.01.2015, 11:15:50 - EtnoWare
love4felt In Cautarea generala produsele sunt afisate in functie de Relevanta pentru Cumparator: un scor calculat prin algoritmul acela, Lucene. Se vor implementa in curand si filtre/ordonari suplimentare ( cronologic, oras, favorite, etc.) Vor scrie si un ghid despre cum sa iti optimizezi descrierile in rubrica Breslo Marketing School.
22.01.2015, 11:26:50
Referitor la algoritmul de cautare Lucene, cateva chestii extrase din document, sa le vedem toti:
term frequency in document = measure of how often a term appears in the document
- cuvintele cheie dupa care se face cautarea trebuie sa fie prezente si in descrierea produsului, pentru ca acesta sa apara la rezultate; cu cat este mai frecvent (dar nu abuziv) cu atat este mai relevant
Asadar, aici este putin vorba de seo - cu cat sunt otimizate mai bine descrierile produselor, cu atat vor fi afisate printre primele rezultate.
Incercati sa faceti urmatorul lucru, inainte de a face descrierea produselor: stabiliti-va cuvintele cheie pentru ele, iar apoi formati continutul prin includerea lor in descriere;
spre exemplu: - cuvinte cheie: cercei etno, cercei rotunzi, cercei rosii, cercei traditionali
Titlu: cercei etno rosii
Descriere: O pereche de cercei etno care sigur te va scoate in anonimat; daca iti doresti cercei rotunzi, ori cercei rosii, atunci acesta este produsul potrivit pentru tine; cerceii nostri traditionali te vor intoarce in timp, spre o lume facinanta a culturii romanesti
... - EtnoWare
Arttime - desi optiunea de vacanta era fara plata anterior, gandeste-te ca pentru orice site ai gazduit undeva, plata se realizeaza lunar/semestrial/anual...
22.01.2015, 11:30:38
Serviciul de hosting nu tine cont daca tu ai urcat sau nu site-ul online, el este acolo, la dispozitia ta, indiferent daca tu alegi sa il folosesti o zi, ori toata luna integral..
Eu avand site si inafara Breslo, am fost chiar uimita cand am vazut ca nu se taxeaza serviciul de "vacanta"; daca se puneau toate magazinele in vacanta, atunci, Breslo ar fi fost nevoit sa inchida toata platforma, deoarece ei platesc servicii de Hosting unei terte parti - nu stiu cui i-ar fi placut aceasta situatie :D - EtnoWare
cactusulalbastru - am sa compun un mesaj catre echipa Breslo si am sa sugerez urmatorul lucru, daca am acordul vostru, al celor care comericalizeaza Vintage:
22.01.2015, 11:37:43
- sectiunea Vintage este acum, din cate am vazut eu, plina de lucruri care nu sunt tocmai vintage; din punctul meu de vedere, daca un pasionat vintage ar intra acum si ar vedea ce este acolo, cu siguranta nu ar cauta mai departe de prima pagina.
Vintage inseamna obiecte pana in anii 70, daca nu ma insel, pentru ca nu sunt experta..
Asadar, propun urmatorul lucru: sa trimit un mail echipei si sa ii rog sa ne dea noua, adminilor de forum, posibilitatea de a sorta categoria Vintage, apoi sa puna categoria la loc vizibil;
ce ziceti? - cactusulalbastru
Eu personal sunt de acord cu propunerea facuta dar cred ca va trebuie un expert care sa filtreze ceea ce poate fi postat sau nu pentru ca vintage-ul nu inseamna numai "mai vechi de anii 70'"(de exemplu exista si categoria "retro"care inseamna mai nou decat anii 70' sau ''repro'' vintage ,etc
22.01.2015, 12:11:24
In acest caz ,daca doriti sa ridicati nivelul site-ului pt. articolele postate este absolut necesar sa filtrati si la categoria ''creatori'' unde sunt o multime de improvizatii facute de amatori care nu au nimic comun cu creatia artistica , chinezarii date drept creatii proprii (vezi bratari,cercei ,haine) sosetele si botosei pe care ii facea si mamaia fara pretentia ca era vreo artista si ma opresc aici ca devin prea critica.
Ideea este ca acest site traieste din bani, care trebuie castigati corect atat de proprietari cat si de noi,chiriasii .Pentru bani este nevoie de vanzari,pentru vanzari e nevoie de vizibilitate pentru toata lumea in functie de ....atentie....valoarea chiriei.
Daca proprietarii sunt multumiti cu situatia actuala e dreptul lor sa o mentina.
Eu o sa va urmaresc in continuare in asteptarea unor timpuri mai bune dar nu mai cotizez pentru niste experimente din care nu castig nimic. - EtnoWare
cactusulalbastru - referitor la categoria Vintage, ai mutla dreptate: este nevoie de cineva care sa cunoasca aceasta categorie bine, ceea ce inseamna ea; de aceea eu una am sa apelez la o buna prietena a mea, prezenta si ea pe Breslo, care este profesoara de arte si a studiat istoria costumului, in a ma indruma :)
22.01.2015, 13:38:56
Ca procedura de lucru, prima data se ia legatura cu vanzatorul si se cere amabil retragerea sau modificarea categoriei in care sunt incadrate produsele (daca sunt incadrate gresit), apoi daca vanzatorul nu are bunavointa de a actiona in consecinta, o vom face noi, eliminand produsele cu pricina;
Referitor la chinezarii - am observat si eu aceasta tendinta si am sesizat-o de mai multa vreme pe platforma, insa din cauza aglomeratiei cu site-ul si remedierile necesare, acest lucru nu a putut fi pus in topul prioritatilor - lucru inteles, avem nevoie de o platforma functionala, pana la urma.
Stiu ca exista un topic unde se raporteaza utilizatorii care pun produse ce nu sunt conforme cu comunitatea noastra, iar imediat ce ni se vor da drepturi depline, eu si colega mea vom lua fiecare sesizare in parte si o vom "investiga" :)
Eu una iti urez mult spor si succes, indiferent de "locatia" pe care o alegi sa iti expui produsele, insa din proprie experienta iti spun ca Breslo, desi la ora actuala are ceva bug-uri de rezolvat, ramane o platforma bine cotata, cu multi artizani faini :D - cactusulalbastru
Tocmai am vazut postarile recente la Vintage ale ''Annart'' care este raportat de un an(atat stiu eu!) si deci in continuare posteaza fara sa fie prea mult analizat daca e sau nu bine incadrat?!
22.01.2015, 14:20:49
Nu as fi mai raspuns dar chestia cu Annart este de-acum culmea !
Mie imi explici ca o sa te consulti cu un expert pentru niste haine mai mult sau mai putin vintage dar magazinul mentionat nu a facut si nu va face obiectul vreunei restrictii vreodata pe acest site,in ciuda numeroaselor raportari.
Deci visele cu eliminarea chinezariilor si a botosilor de la creatii artistice sunt doar pentru naivi draga EtnoW.Ar fi prea mult de eliminat,analizat.
Nu vrem sa recunoastem ,dar banii dicteaza si aici ca in orice afacere si daca ati face o curatenie completa ma indoiesc ca ar mai exista profit.
Deci ,inca odata intreb de ce '' pt. unii muma si pt altii ciuma''? - EtnoWare
cactusulalbastru - de acum, cand se posteaza produse, in panoul de control cand selectezi "vintage", la "cand a fost creat" nu sunt decat optiuni de la anii 90 in jos, asa ca daca cineva o sa incadreze gresit produsele, o sa fie puse in categoria corecta - ori handmade, ori materiale/unelte, altfel nu isi au locul aici.
22.01.2015, 15:34:43
Stiu ce zici si te inteleg perfect, deoarece si eu sunt membra Breslo de ceva ani frumosi, iar unele magazine nu isi au rostul aici, recunosc si eu; insa, fiind mii de oameni aici, e greu sa le urmaresti pe fiecare in parte si sa iei masuri - din aceasta cauza ne-au "delegat" pe mine si colega mea, sa facem putina ordine :) Si crede-ma, nu vreau decat ca Breslo sa fie un loc care sa-si pastreze valoarea cu care a inceput - comunitatea artizanilor!
Asa ca, te rog sa postezi aici www.breslo.ro/Forum/raportari-produse-topic-13834 linkul catre orice produs/magazin ce consideri ca nu isi are rostul printre noi, iar eu, la randu-mi am sa fac un topik separat unde am sa scriu mereu "evolutia" acestor sesizari. E ok ce spun? Daca nu, sunt deschisa la orice sugestii pentru a face Breslo un loc mai bun pentru noi :) - PixAlia
Da un produs se numeste Vintage daca are min 3o de ani , astfel capta aceasta denumire.
22.01.2015, 16:42:32
Inainte , acum 2 ani nici nu imi imaginam sa pun produse ce nu sunt vintage dar au tot aparut pe breslo , si avand in vedere ca taxa a crescut nu prea puteai sta doar cu 20 de produse vintage . In fine sincera sa fiu sunt multe produse ce au in denumire Vintage si nu sunt . Si impartirea produselor la editare este stupida avand in vedere ca pui un produs vintage si se selecteaza anii 90 .
Sunt de ceva vreme pe breslo si puteau sa ma /ne intrebe despre aceasta impartire a produselor si mai ales ca unii vanzatori nu stiu ce este un produs vintage . Eu am incercat tot felul de etichete si cum spuneam daca dau cautare geanta vintage imi apar genti handmade. In fine imi placea Breslo , am adus multi clienti noi pe Breslo si ma simt exclusa si nu imi mai permit sa platesc magazinul , vizualizari nu am , vintage e intr-un colt . Asta este, va urez succes tuturor ! - EtnoWare
PixAlia - dupa cautarea "geanta vintage", motorul arata "by default" rezultatele din prima categorie "reduceri" - trebuie selectata categoria unde vrei sa cauti - reduceri, handmade, vintage ori in denumirea magazinului.
22.01.2015, 17:03:24 - EtnoWare
P.S.: am trimis un mesaj catre echipa Breslo despre posibilitatea schimbarii pozitiei Vintage in meniu :) Astept raspuns, pe care am sa il impartasesc cu voi..
22.01.2015, 17:06:51 - PixAlia
:) chiar imi dadusei sperante sa dau geanta vintage si apoi vintage sa vad haosul . Poate in timp se va remedia sau se vor invata oamenii cu acest stil
22.01.2015, 17:12:17 - cactusulalbastru
Nu, nu este OK EtnoW. vorbim pe lungimi de unda diferite.Eu am facut sugestii chiar la capitolul cu aceasta denumire.
22.01.2015, 19:07:27
Nu am fost inteleasa: nu ne intereseaza datarea la vintage care s-a introdus si este o prostie pt. ca fiecare poate sa incarce ce vrea si sa dateze cum are chef pt. ca nimeni nu poate urmari si corecta atatea produse.
Nu avem timp de urmarit si raportat pe altii.
Am cerut mai multa vizibilitate pentru categoria Vintage. Atat.
Si toleranta asa cum exista si la alte categorii de pe site.Nu dorim evaluarea cu dubla masura-adica vintage -ul sa fie exclusiv autentic pt. ca asa cum spunea si PIXALIA nu ne-am acoperi chiriile probabil ,iar la alte categorii se poate posta orice (sa zicem confectii de data asta!sau chilotii pe care i-am vaazut anul trecut postati ca handmade) - EtnoWare
cactusulalbastru - nu cred ca am vorbit pe lungimi diferite, deoarece problema ta principala, cea cu vizibilitatea categoriei, am semnalat-o deja...
22.01.2015, 20:40:14
Categoria Vintage nu este evaluata conform standardelor vintage, asa ca daca la aceasta categorie se trec cu vederea anumite produse, de ce nu s-ar trece si la Handmade ?
Daca doresti toleranta, atunci fii si tu toleranta cu altii... - PixAlia
Nu stiu , va inteleg pe toti dragilor dar sa nu ne suparam :) !
22.01.2015, 22:22:38
Mie mi-ar fi placut si o galerie cu cele mai recente produse postate in partea de jos, cautarile sa fie in ordinea postarile , iar categoria accesorii sa fie mai mult detaliata. Eu de ex. numai accesorii am :)) si nici nu imi apar toate produsele , cred ca la de prost stau si cei cu furnituri / materiale . Eu mai imi cumpar o margica , o agatatoare cateodata sa imi mai fac cate ceva dar nici nu imi mai vine sa caut . Sunt putini cei cu produse vintage adevarate pe breslo si multi cu produse purtate ce le introduc la categoria vintage , adica sa dau un ex. cineva are o bluza cumparata de 2-3 ani , nu o mai poarta si o pune ca bluza vintage . Sunt multe produse de sortat in aceasta privinta. Nu stiu cred ca trebuia sa existe cineva care sa sorteze produsele de la inceput cand sunt postate . Probabil ca vi se pare ca sunt un exigenta la produsele vintage dar nici nu imi place sa vad prose adunate intr-un loc cand as putea sa vad ceva frumos, poze frumoase, s.a.
Cand a fost Black Friday se pusesera categoriile Vintage , Handmade si Materiale si era ok ce pot spune si apoi s-a schimbat, ah si ma "omoara" categoria "Orice altceva " :)) ce o mai fi si asta .
Eu cred ca o sa se remedieze dar in timp , sunt multe de schimbat si necesita timp probabil . - Breslo
Buna tuturor,
23.01.2015, 10:49:16
Referitor la cautare, este si in interesul nostru ca voi sa aveti cat mai multe vanzari si ca platforma sa fie una cat mai dinamica pentru cumparatori, cu o oferta cat mai varianta si actualizata.
Partea de relevanta va avea in continuare un rol important, insa scopul final este ca Search-ul sa ii acorde cumparatorului ocazia sa descopere orice produs, in orice mod doreste, toate egal reprezentate.
Am luat in calcul toate cerintele voastre si va vom arata si versiunea finala inainte de a o implementa, pentru a va cere din nou Feedback.
____
Despre Vintage - momentan are acelasi nivel de vizibilitate pe care il avea si pe platforma veche.
Totusi, Vintage-ul este o categorie importanta care din pacate a fost mereu in umbra produselor handmade pe Breslo.
De aceea, pregatim si pentru ea o solutie care sa ii acorde vizibilitatea pe care o merita, fara sa interfereze cu ideea de creativitate pe care se bazeaza handmade-ul si Breslo in general.
In saptamanile ce urmeaza va vom putea spune mai multe despre asta, momentan schimbarile fiind intr-un stadiu prea incipient pentru a le putea dezvolta.
Va multumim pentru intelegere si rabdare si va asiguram ca prioritatea noastra pentru acest an este ca toate lucrurile sa se aseze frumos in locurile pe care le merita.
Zi frumoasa! - cactusulalbastru
Draga ETNO W.,ori nu ai citit postarea mea ori te faci ca nu intelegi ce am spus:
23.01.2015, 12:01:01
Nu era vorba despre toleranta mea personala,pe mine chiar nu maintereseaza ce posteaza altii ,in orice domeniu.
Ma intereseaza insa ca toleranta ADMINISTRATORILOR SITE-ULUI fata de produsele bratarici,margelute care sunt postate drept creatii artistice(dar le pot lua oricand si de la taraba) sa se aplice si articolelor din domeniul vintage;SAU - DACA DEVENITI EXIGENTI SI FILTRATI POSTARILE acest lucru sa-l faceti pentru toate domeniile ,cu aceeasi exigenta. - cactusulalbastru
BRESLO,multumesc pentru raspuns,din pacate este doar un raspuns diplomatic ,nu rezolva nimic practic.Corect ar fi in opinia mea ca :
23.01.2015, 12:11:02
-cele 3 categorii cu vizibilitate la primul click sa fie Handmade,Materiale,Vintage
-chiria platita sa fie proportionala si cu vizibilitatea acordata magazinelor
-in aceasta perioada (definita in raspunsul vostru ca stadiu incipient) cand se urmareste imbunatatirea situatiei categoriei Vintage si implicit se recunoaste faptul ca lucrurile nu sunt in ordine ,ar trebui sa mai micsorati temporar chiriile pentru acest tip de magazine pana la rezolvarea situatiei cu vizibilitatea
O zi buna ,succes si viteza in demersurile voastre va doresc - NicoleCeaMov
Si eu eram mai fericita cu vechea afisare a produselor in urma cautarii. Consider ca respectivul algoritm este dificil de implementat de magazine, iar clientii se vor plictisi repede de aceleasi produse afisate.
23.01.2015, 22:47:11
In plus, moda se schimba si la bijuterii. Toti vrem sa vedem noutatile, nu ce s-a purtat acum 2-3 ani. - NicoleCeaMov
De asemenea, as vrea sa se reintroduca optiunea de a ordona in functie de pret produsele din magazin. Imi era utila la cumpararea furniturilor.
23.01.2015, 22:47:57 - abstract
Bine punctat in toate privintele de Cactusul Albastru,in sfarsit si-a luat cineva inima in dinti ,sper sa o faca si altii.Nu vrem sa ne simtim noi,cei cu magazine vintage , marginalizati.Sper ca echipa Breslo sa remedieze problema doar si banii nostrii sunt pusi in aceasi oala...Vanzari bune tuturor!
23.01.2015, 23:02:53 - user73214
Ca multi altii consider ca acest algoritm de cautare nu este nici in avantajul cumparatorilor nici in avantajul breslasilor.
25.01.2015, 06:20:50
Faptul ca apar mesaje fara sa poata fi sterse nu este corect. - Margelute
Nu imi place ca mesajele de la cumparator lasate in comenzi nu se salveaza si in inbox si pe de alta parte nu exista posibilitatea, sau nu am gasit ceea e la fel de rau, de a vedea mesajele trimise de mine.
26.01.2015, 10:36:19
Concret eu am raspuns clientului la mesajul pe care mi l-a lasat in comanda si acum vreau sa vad ce i-am scris si nu pot. - EtnoWare
Margelute eu cand am contactat clientii, mesajul imi apare inbox, ca si conversatie; uita-te acolo si lasa un mesaj aici daca il gasesti ori nu..
26.01.2015, 14:52:18 - ramonaignat
Nu stiu daca s-a discutat despre acest lucru, dar ...doresc sa las feedback clientilor mei si observ un sir interminabil de produse...Inainte puteam lasa feedback-ul pentru fiecare comanda in parte. Acum e acest sir lung...nu stiu unde se termina o comanda, unde incepe alta. La un magazin de furnituri e cam greu...clientii comanda cate 10-15 produse. Va rog sa luati in considerare acest lucru. Multumesc.
27.01.2015, 19:10:49 - Buburuzacughetute
Se va implementa un sistem de feedback asemanator cu cel vechi.Pana atunci, ai o casuta in coloana din dreapta produselor, unde poti bifa acordarea multipla de feedback.
27.01.2015, 19:19:34 - PixAlia
O sa apara si sectiunea Vintage cu a aparut sectiunea Materiale ?
06.02.2015, 13:17:32
Merci pentru un viitor raspuns !