Atelier Izabella comercializează doar produse noi și personalizate. Punem foarte mare accent pe calitatea produsului finit. Toate produsele pe care le adaugăm pe magazinul online vin însoțite de fotografii reale astfel încat să vă puteti face o imagine clară a produselor noastre.
Primul pas este alegerea modelului, apoi este necesară furnizarea datelor necesare pentru a personaliza invitația dvs. Datele necesare diferă în funcție de destinația produsului. După plasarea comenzii, vom realiza o machetă cu datele dumneavoastră, macheta o veți primi pentru verificare. Verificați cu mare atenție textul, așezarea în pagină și corectați eventuale greșeli de ortografie. Vă rugăm să ne comunicați orice greşeală sau modificare necesară.
Dupa confirmarea bunului de tipar din partea dvs., comanda este dată în lucru și astfel vă asumați răspunderea privind corectitudinea textului! Nu ne asumăm responsabilitatea pentru greșeli de scriere / tipărire constatate ulterior. Nici o comandă nu este dată în tipar fără acordul clientului, fără a primi acordul de bun de tipar.
Termenul de realizare a comenzilor este cuprins intre 3-10 zile lucrătoare. Realizăm și comenzi în regim de urgență (în general meniuri, etichete mărturii sau alte produse de papetărie pentru evenimentul propriu zis) însă pentru mai multe informatii vă rugăm să ne contactați înainte de a plasa o comandă finală. În perioade de vârf, din cauza volumului de comenzi ridicat, este posibil să nu putem prelua comenzi la urgență, sau perioada de realizare a comenzilor se poate extinde. De asemenea, pentru modele noi sau produse complexe, termenul de execuție poate fi mai mare (7-14 zile lucrătoare).
Pentru fiecare comandă se percepe avans 40% din totalul comenzii, avansul se poate achita prin transfer bancar sau Bt pay. Avansul se achită după finalizarea machetei. Comenzile sub 100 de lei se achită integral în avans.
Produsele de papetărie, fiind imprimate cu detaliile personalizate, nu se pot returna. Cu toate acestea, dacă apar orice fel de probleme cu comanda dvs, vă rugăm să ne anunțați pentru rezolvarea situației.
-
Livrare si plata
Ca sa te bucuri cat mai repede de produsele comandate ti le putem livra in cel mai scurt timp prin:→ Ridicare Personala: 0 LEI→ Curier rapid: de la 30 LEI
Curier rapid
Transfer Bancar• 30 LEI, indiferent de valoarea comenzii
Plata la livrare
• 35 LEI, indiferent de valoarea comenzii
→ Easybox Samday: de la 15 LEI
Easybox Samday
Transfer Bancar• 15 LEI, indiferent de valoarea comenzii
Plata la livrare
• 20 LEI, indiferent de valoarea comenzii
Iar pentru plata poti alege metoda care ti se potriveste:→ Transfer Bancar→ Plata la livrare
Livrarea se poate efectua prin Curier rapid la domiciliu, Easybox sameday sau predare personală pentru Dej, Gherla și împrejurimi.
1. Curier Rapid 30 lei
2. Easybox Sameday 15 lei
3. Predare personala gratuită
Pentru pachetele cu ramburs se percepe o taxă de 5 lei!!!
Pentru fiecare comandă se percepe avans 40% din totalul comenzii, avansul se poate achita prin transfer bancar sau Bt pay. Comenzile sub 100 de lei se achită integral în avans.
Plata se poate efectua prin: transfer bancar, Bt Pay sau ramburs la curier.
Comenzile sub 100 de lei se achită integral în avans. Rambursari si Schimburi
Invitațiile de nuntă, fiind imprimate cu detaliile personalizate, nu se pot returna.
Cu toate acestea, daca apare orice fel de problemă cu comanda dvs, vă rog să mă anunțați pentru rezolvarea situației.
Conform OG nr. 34/2014, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului.
Conditii speciale se aplica pentru perisabile si furnizari de servicii a caror executie a inceput, cu acordul consumatorului, inaintea expirarii celor 14 zile mentionate ( ex: produsele realizate la comanda ). Detalii si Formular de retur.
Politici adiacente si Intrebari frecvente
1. Ai dori o invitație, dar nu îți place aranjarea textului. Se poate schimba?
Textul, aranjarea textului și fontul se pot schimba la orice model de invitație sau tablou.
2. Îți place un model din magazin dar ai vrea să schimbi culorile, designul sau modelul ?
În principiu, da. Majoritatea culorilor se pot schimba, mai ales culorile scrisului, a plicului, a panglicii, etc, Putem schimba designul, imaginile sau culorile invitației. La cerere putem executa o temă diferită.
3. Asamblarea este inclusă prețul invitațiilor?
Da. Prețul include asamblarea produselor.
4. Se poate executa un model nou cu o temă inexistentă în magazin ?
Da se poate! Pentru un numar de minim 100 bucăți (invitații) serviciul este gratuit.
Pentru orice întrebare sau detalii, nu ezita sa ne contactezi telefonic sau pe whatsapp la numărul 0755 326 297.Informatii Vanzator
Atelier Izabella
Papetărie de nuntă și evenimente
Dej-
AtelierIzabella a deschis magazinul Breslo pe 02.08.2022.
Ultima modificare a politicii magazinului a fost facuta pe 12.07.2024